Penyanyi ini mengamuk bila dikhabarkan kekasihnya buat bedah plastik

on 13 Disember 2011

TAIWAN - Jay Chou kehilangan kesabaran saat kekasihnya, Hannah Quinlivan dikhabarkan telah menjalani serangkaian operasi plastik. Dia pun mengamuk kepada wartawan.

Penyanyi berusia 45 tahun inipun menyebut para kuli tinta orang idiot. Demikian seperti dilaporkan Apple Daily, Isnin (12/12/2011).
Insiden tersebut bermula dari soalan wartawan setempat yang menunjukkan perbezaan wajah Hannah saat berusia lima, dan 15 tahun. Itu nampak dari perubahan besar di wajah Hannah yang awalnya berbentuk bulat, hidung pesek, serta memiliki mata sepet. Sementara saat ini, model berusia 17 tahun itu memiliki dagu runcing, hidung mancung, dan mata besar.

Merasa putus asa untuk melindungi sang kekasih, Jay langsung marah-marah, dan mengatakan “Anda tersenyum seperti seorang idiot! Lihat dulu Anda seperti apa!.”
Ketika Jay didesak dengan pertanyaan yang sama, dia langsung mengoyak foto sambil berkata, “Memang Anda tidak punya mata, lihat saja sendiri!.”

Sebelum masuk ke dalam pejabat pengurusnya, penyanyi pop itu sempat mengacungkan jari tengahnya ke arah kamera wartawan.
Menanggapi rumor tersebut, manager Hannah membantah rumor yang menyebutkan kalau model blasteran Australia-Taiwan itu melakukan operasi plastik.
"Dengan make up anda dapat mengubah penampilan seseorang," bantahnya.
(efi)

Fesyen rambut Columbia yang lagi hebat dari Korea




Budak-budak K-pop pasti terpesoan dengan fesyen rambut dari
Columbia ni...hahaha

Kenakan Gaun Dengan Belahan Dada Lebar, Payudara Miley Cyrus Menyembul

infospesial.net - Penyanyi dan artis Miley Cyrus tampil cantik saat menghadiri acara CNN Heroes Awards Ceremony, pada hari Minggu (11/12) malam di Los Angeles. Miley datang dengan mengenakan gaun berwarna kuning dan terlihat mesra dengan kekasihnya Liam Hemsworth.

Namun yang menarik perhatian banyak orang adalah payudara Miley yang menyembul akibat belahan dada dari gaun yang dikenakannya terlalu kebawah dan melebar. Entah dirinya mengetahuinya atau tidak, namun Miley seolah selamba dan terus menunjukkan kemesraan dengan Liam, yang nampak terus merangkulnya. (Dailymail)

Kesian..ibu muda ditikam kerana tegur jirannya yang pasang muzik dengan kuat

TRIBUNNEWS.COM - Gara-gara menegur, tetangganya yang mengadakan pesta dan memutar muzik dengan suara yang kuat, Emma Jones, (30), ditikam hingga mati oleh tetangganya di North Wales village, Penygroes, Inggris.

Kejadian itu berlaku pada, hari Isnin (12/12/2011), pukul 02.00 pagi hari waktu setempat. Saat itu Emma yang terganggu oleh kuatnya suara muzik, berjalan kaki, ke apartment tetangganya yang jarak satu rumah dari kediamannya. Emma lalu meminta si tetangga mengecilkan volume suara muzik yang ia mainkan.

Namun, bukannya dituruti kemahuannya, Emma, malah menerima makian dari tetangganya, sehingga keduanya terlibat dalam perkelahian hebat dan akhirnya Emma tewas bersimbah darah, setelah menerima tusukan dari tetangganya tersebut.

Paramedik, yang menerima khabar beberapa minit setelah insiden tersebut bergegas datang untuk menyelamatkan Emma. Namun apa daya, nyawa Emma tak boleh diselamatkan kerana kehabisan darah.

Seorang tetangga Emma, yang tak mahu disebutkan namanya, merasa kehilanggan dengan kepergian Emma, menurutnya insiden penikaman tersebut sangatlah mengejutkan dan mengerikan.

"Anda akan berfikir bahawa setiap orang layak akan permintaan maaf dan mematuhi permintaannya, terutama pada pukul dua pagi," katanya.

Emma, memiliki satu orang anak berusia lima tahun yang bernama Llyr. Emma sendiri sangat dikenal oleh seluruh warga yang tinggal di sekitar desa Penygroes. "Kau dicintai begitu banyak orang. Saya merasa seperti sebahagian dari jiwa saya telah pergi. Kau menyentuh hati begitu banyak orang. Kau selalu ada bagi banyak dari kita," ujar seorang warga.

Hulk Hogan Dituduh Pernah Berhubungan Seks dengan Pengusti Lelaki

LOS ANGELES- Selain dituduh melakukan Kekerasan Dalam Rumah Tangga (KDRT), Hulk Hogan juga dituduh bekas isterinya pernah melakukan hubungan sesama jenis dengan pengusti lelaki.

Tuduhan itu dimuat bekas isteri Hogan, Linda dalam buku terbarunya. Dalam bukunya itu, Linda menuduh Hogan pernah bertindak sangat kasar kepadanya. Dia juga menulis Hogan pernah berhubungan seks dengan pengusti lelaki lain.

"Hogan merobek bajuku, melempar lampu, dan membaringkan aku di tempat tidur sambil mencekikku. Aku selalu takut dia akan membunuhku setiap kali dia mengamuk," tulis Linda dalam bukunya seperti dikutip dari Popeater, Isnin (12/12/2011).

Mendengar tuduhan itu, tentu Hogan geram dan langsung mengajukan saman. Pengusti yang terkenal dengan misai putihnya itu menganggap tuduhan Linda sangat keterlaluan, dan menjatuhkan reputasinya.(rik)

Gila punya jantan ,latih dua orang isterinya jadi pencuri


SERI ISKANDAR: Seorang suami sepatutnya menjadi contoh kepada dua isterinya yang bermadu, tetapi bertindak sebaliknya apabila didapati melatih dan menurunkan ‘ilmu’ mencuri kepada kedua-dua wanita terbabit untuk bergiat sebagai penjenayah profesional.

Suspek berusia 25 yang juga seorang mekanik dikesan mengajar kedua-dua isterinya berusia 20-an mengenai cara memecah masuk kenderaan sebelum melarikan barang berharga terutama komputer riba ditinggalkan mangsa dalam kenderaan.

Lebih memeranjatkan apabila suspek turut mengajar seorang anak lelakinya berusia lima tahun sebagai ‘tonto’ bagi mengawasi keadaan sekitar ketika bapa serta ibu dan ibu tirinya melakukan jenayah pecah kereta.

Perkara itu didedahkan Ketua Polis Daerah Perak Tengah, Superintendan Mohamad Fakri Che Sulaiman ketika mengumumkan pihaknya membongkar kegiatan pasangan suami isteri terbabit di sekitar daerah ini sejak enam bulan lalu.



Menurutnya, suspek dikesan melatih kedua-dua isterinya untuk melakukan jenayah kerana terdesak untuk membayar hutang ceti haram berjumlah ribuan ringgit.

sumber : myMetro

Wow..jururawat dan kucing dapat warisan harta 10 juta euro

ROMA, KOMPAS.com - Jururawat yang merawat orang tua dan kucing ini amat beruntung. Seorang perempuan yang ternyata kaya raya mewariskan harta bendanya untuk jururawat yang telah merawatnya. Tidak lupa, dia juga menyisihkan dana untuk kucing kesayangannya.

Orang kaya murah hati yang hanya disebut nama depannya saja, Maria Assunta, memberikan warisan kepada jururawat dan kucingnya kerana merasa tidak ada rumah penampungan haiwan yang cukup baik untuk kucingnya. Maria Assunta masih muda dan belum memiliki anak ketika suaminya, pengusaha real estate, meninggal.

Jururawatnya, Stefania, mengatakan, Maria kesepian hampir sepanjang hidupnya. Empat tahun lalu, dia menyelamatkan seekor kucing hitam dari jalanan. Peguam Maria, Il Messagiero, mengatakan, Maria menulis surat wasiat dan meninggalkan kekayaan sebanyak 10 juta euro.

”Saya berjanji akan menjaga kucing itu setelah dia meninggal,” kata Stefania yang tak sedar jika pesakit yang dirawatnya kaya raya. (Reuters/UPI/Joe)

Sumber : Kompas Cetak

Jambul Khatulistiwa Syahrini vs Dada Candi Borobudur Jupe

infospesial.net - Setelah mengeluarkan berbagai gaya fashion yang jadi trend kini Syahrini memperkenalkan gaya poni barunya yang diberi nama Jambul Khatulistiwa, dan si seksi Jupe pun mengaku senang dengan inovasi Syahrini. nahkan Jupe akan menanti gaya terbaru selanjutnya dari bekas teman duet Anang Hermansyah itu.

"Aku selalu menunggu apa aja yang Syahrini lakuin. Apa sih yang akan dilakukan "Princess Lebay"? Dia mahunya lebay kan? Pulang dari Tokyo, apa lagi nih," kata Julia Perez, Selasa (6/12) malam di Tennis Indoor Senayan, Jakarta.

Menurut Jupe, artis yang menyebut dirinya princess cukup seru dan tidak terlalu jadi masalah selama tidak merugikan orang lain. Namun Jupe mengaku jika dirinya juga mempunyai kebanggaan iaitu dada seksinya nan besar yang disebutnya sebagai Candi Borobudur.

"Kalo aku... dada Candi Borobudur, hahaha.." candanya dengan tertawa lebar.

Kate Moss Berpose Telanjang Untuk Koleksi Perhiasan

Kate telah merancang berbagai perhiasan untuk perusahaan Perancis,iaitu 22 aksesoris yang terinspirasi oleh tato-nya .Rancangan ini dilancarkan pada awal Oktober tapi ini adalah pertama kalinya foto-foto Kate telah dirilis.

Dan dia terlihat sangat seksi saat ia berpose dengan setengah telanjang mempamerkan koleksinya termasuk cincin yang berkisar harga dari £ 420 sampai £ 5.000.juga berpose dengan berlian panjang dan kalung ruby dari koleksinya yang berharga £ 30.000.

Koleksi ini sudah tersedia di toko-toko di Perancis dan Tokyo juga di website-nya dan juga dijual di Harrods. Minggu lalu, kalendar Pirelli 2012 dilancarkan untuk para pelanggan VIP dan menunjukkan foto Kate telanjang.Foto untuk Kalender dibuat oleh Mario Sorrenti dari Corsica.


Sumber: http://www.dailymail.co.uk

Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved