Panas...Beredar Foto Ciuman Panas Jupe Dan Wulan Guritno

on 10 Disember 2011

infospesial.net - Heboh! beredar foto ciuman panas Julia Perez dan Wulan Guritno. Dalam foto tersebut nampak dua wanita berambut coklat terlihat berciuman bibir dengan penuh ghairah. Foto hot wanita mirip Jupe dan Wulan itu tersebar di dunia maya sejak, Khamis (8/12/2011).

Saat dikonfirmkan kebenaran tentang foto itu, Wulan Guritno membantahnya dengan candaan. Hal tersebut diungkapnya melalui twitter peribadi milik Wulan @WulanGuritno, saat membalas salah satu tweet penggemar yang menanyakan kebenaran foto tersebut.

“Huahaha. Jelas-jelas itu bukan aku. Aku tak pernah punya rambut begitu apalagi muka beza. Jelas beza bukan aku. Lihat yang benar dong,” kata Wulan.

Sayangnya, hingga saat ini, Jupe belum memberikan komen perihal foto tersebut.

Ini dia model panas yang mengaku pernah tidur dengan Lionel Messi

infospesial.net - Model panas Xoana Gonzales membuat heboh dunia entertainment kerana pengakuannya yang mengejutkan. Xoana mengaku pernah tidur dengan pemain bolasepak ternama Lionel Messi. Pengakuan tersebut membuat namanya melambung sebagai model.

Xoana yang bekerjaya sebagai penari mengaku telah membuat Messi tertarik dengannya dan mengajaknya tidur, saat diwawancarai di sebuah acara televisyen.

"Kami bertemu di kelab malam Ink. Leo melihat saya menari Cumbia, dia tertarik. Pengawalnya lantas menghntar saya ke apartmentnya," demikian pengakuan Xoana di sebuah acara televisyen.

Pengakuan Xoana telah membuat heboh berita gosip di seantero negara Amerika Latin. Kerana itu juga, Xoana laris diminta menjadi model majalah dewasa.

Gila..Boss Perusahaan Pilih Pekerja Berdasarkan Ukuran Payudara


TRIBUNNEWS.COM - Para boss lelaki memutuskan memiliki pekerja perempuan untuk dipekerjakan berdasarkan ukuran dada @ payudara mereka. Demikian pernyataan dalam sidang yang berlangsung di pengadilan Sheffield, Inggris. Demikian dilansir The Sun, Sabtu (10/12/2011).

Para lelaki yang bekerja di perusahaan itu juga menggunakan komputer pejabat untuk melayari di situs penjual boneka seks dan mengejar seorang perempuan di pejabat lalu memukuli punggungnya.

Seorang perempuan yang bekerja sebagai sales, Angelina Ashby (41), terpaksa berhenti bekerja kerana teman-teman kerjanya di perusahaan peralatan kelautan di Cathelco, Chesterfield, Derbys, berhenti bekerja kerana stress. Atas alasan itulah ia kemudian menyaman perusahaan itu dengan tuduhan melakukan diskriminasi seks dan pelecehan di tempat kerja. Ia kemudian memenangkan kes tersebut dan diberi ganti rugi sebanyak 26 ribu poundsterling.

Hakim Robert Little mengatakan jika fakta itu berbicara bahawa para lelaki itu melihat pornografi di pejabat dan menyalahi peraturan di tempat kerja. Ashby mulai bekerja di perusahaan itu sejak tahun 2003 dan kemudian menjadi sales manager di tahun tahun 2006 dan bekerja di perusahaan yang menyelesakan kontrak penjualan pesawat untuk JabatanPertahanan.

Remaja 19 Dihukum Kerana Planking Diatas Kereta Polis

Seorang remaja berusia 19 tahun asal Wisconsin, Amerika Serikat (AS), telah dihukum akibat melakukan aksi Planking, termasuk berbaring di atas kereta polis, mesin ATM Bank, dan meja juruwang di Walmart.

Tidak hanya itu, foto-foto planking tersebut kemudian diposting pada halaman facebooknya di awal tahun ini, serta mengupload sebuah video ke YouTube yang digunakan sebagai bukti memberatkannya di pengadilan.

Remaja yang diketahui bernama Alexander Hart ini dinyatakan bersalah kerana berperilaku tidak tertib. Dan Hakim Steven Hart Olson mendendanya dengan 303 dolar, meskipun Hart mengatakan bahawa gambar tersebut telah di photoshop dalam laporan polisnya.

Menurut The Smoking Gun yang dikutip Mail Online, Hart mengatakan kepada polis bahawa foto-foto itu diambil hanya untuk bersenang-senang saja.

Diketahui, Planking telah menjadi trend di seluruh dunia, dimana orang berpose untuk foto atau video dalam keadaan berbaring menghadap ke bawah dan lurus seperti papan, yang dilakukan di tempat-tempat yang tidak biasa. Bahkan aksi planking ini telah memakan korban jiwa.

Isteri tak ghairah lagi,Datuk gemar rakam aksi lucahnya

KUALA LUMPUR: Seorang ahli perniagaan bergelar Datuk menyeksa kehidupan isteri keduanya dengan mengabaikan tanggungjawab memberi nafkah zahir dan batin hampir empat tahun selepas wanita itu meminta diceraikan kerana tidak tahan dengan perangai kasanova suaminya.

Si isteri meminta cerai bukan sekadar tidak tahan kerana pantang melihat wanita ‘berdahi licin’, tetapi lelaki berusia 50-an itu juga mempunyai tabiat jijik iaitu gemar merakam gambar dan video aksi lucahnya bersama pasangan kekasih yang berlainan.

Isteri kedua itu yang hanya mahu dikenali sebagai Rina, 38, berkata setiap kali rahsia terbongkar, suaminya memujuk serta bersumpah tidak mengulangi perangai buruknya, namun janjinya tidak kekal.

Menurutnya, dia hilang sabar dengan sikap ‘kaki perempuan’ suaminya sejak berkahwin hampir 10 tahun lalu dan tidak berubah walaupun kini berusia 50-an.



“Saya banyak kali terjumpa gambar dan rakaman video dia dengan pasangannya ‘beraksi’. Kalau dia pergi ke luar negara, pasti saya memeriksa kameranya kerana saya pernah lihat banyak gambar ‘melaram’ dengan wanita asing.

sumber : myMetro

Inilah Foto Pelaku Aksi Bakar Diri di Depan Istana Presiden Indonesia

Foto pelaku aksi bakar diri di depan Istana Merdeka beredar di internet, Rabu (07/12/2011). Foto diduga diambil oleh salah satu petugas mahupun saksi yang membantu untuk memadamkan api yag membakar tubuh pelaku. Hingga saat ini keadaan pelaku yang menurut keterangan petugas sangat kritis masih dirawat di RSCM.

Lelaki nekad yang melakukan aksi tersebut diduga bernama Sondang dan merupakan mahasiswa Universiti Bung Karno (UBK).

Lelaki tersebut lantas dilarikan ke ruang UGD RSCM sekitar pukul 18.00 WIB. Mangsa mengenakan tshirt, seluar panjang warna hitam, dan kasut pantofel. Kulitnya melepuh akibat terkena api. Begitu juga dengan wajahnya.



Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved