Borakkosong.com kini ditaja Perundingpinjaman.com

on 29 November 2011

Alhamdulillah..syukur kerana blog borakkosong ini telah ditaja sepenuhnya oleh PERUNDINGPINJAMAN.COM.Pihak Perundingpinjaman telah mempercayai kreabiliti blog ini dan bersetuju untuk menaja sepenuhnya blog ini.Ini merupakan satu lagi detik bersejarah bagi blog ini dan prestasi aku dalam dunia blog.Sekali lagi syukur keatas ALLAH SWT atas rezeki yang dikurniakan dan Terima Kasih kepada pihak Perundingpinjaman.com atas kerpercayaan kepada blog ini......



DISINI KITA LIHAT APAKAH PERKHIDMATAN YANG DIBERIKAN OLEH PIHAK PERUNDINGPINJAMAN.COM

Kami Menawarkan Perkhidmatan Perundingan Dan

Perkhidmatan Pengurusan Pembiayaan Peribadi...



Objektif kami adalah untuk menawarkan pinjaman bank/koperasi yang paling sesuai kepada anda mengikut situasi anda. Kami boleh memberi khidmat nasihat tentang pinjaman bank/koperasi yang mempunyai kadar keuntungan yang terendah, polisi mengenai CTOS, CCRISS yang longgar dan yang senang buat overlap.

  • Kami menyediakan perkhidmatan pemasaran bagi produk perbankan untuk institusi-institusi tempatan dan antarabangsa

  • Kami juga menyediakan nasihat pengurusan kewangan bagi semua individu yang berurusan dengan kami

  • Perkhidmatan yang pantas & efisien

  • Pra-kelulusan yang pantas

  • Tiada sebarang caj perkhidmatan dikenakan

KEPADA SESIAPA YANG BERMINAT BOLEH LAYARI http://www.perundingpinjaman.com atau klik banner


DENGAN KHIDMAT NASIHAT YANG DIBERIKAN MOGA KITA AKAN DAPAT MANAFAAT DALAM MENGUASAI KREDIT KITA SECARA BERHEMAH

Buaya curi mesin pemotong rumput


SYDNEY - Seekor buaya air tawar bernama Elvis diketahui mencuri sebuah mesin pemotong rumput milik pekerja sebuah zoo di Australia. 


Kejadian ini berlaku ketika para pekerja zoo Sydney hendak menutup kandang buaya tersebut. Tetapi insiden kecil justru memaksa pekerja membela diri. Demikian diberitakan Associated Press, Rabu (28/12/2011).


Tim Faulkner mengatakan, dirinya bersama dua orang pekerja lainnya bermaksud menutup kandang buaya seberat 500 kilogram tersebut. Tetapi tiba-tiba saja, buaya sepanjang lima meter ini nampak siap menerkam rakan Faulkner, Billy Collett.


Sedar nyawanya terancam, Collett pun berupaya menghalau buaya itu dengan mesing pemotong rumput. Collett pun lari menyelamatkan diri dari terkaman buaya besar ini.


Gagal menyerang Collett, Elvis pun menumpahkan kekesalannya pada mesin pemotong rumput miliknya. Mesin itu pun ditarik ke sebuah kolam yang ada dikandang Elvis.


Faulkner pun sempat menarik mesin pemotong rumput dengan lompat ke dalam kolam saat Collett mengalihkan perhatian Elvis dengan daging kangguru. 
(faj)

Setahun Hilang Didasar Laut, Kamera Ini Dipertemukan dengan Pemilik Berkat Bantuan Google+

Setahun Hilang Didasar Laut, Kamera Dipertemukan dengan Pemilik Berkat Bantuan Google+Fotografer hidupan liar, Markus Thompson sedang melakukan scuba diving di luar Vancouver, British Columbia, ketika ia menemukan sebuah kamera digital mahal yang di Teluk Dalam.

Kerana penasaran, Thompson kemudian memeriksa kad SD yang ada didalam kamera dan ajaibnya ia mampu memulihkan 50 foto dari kad memori kamera itu.

Ia kemudian membuat memposting gambar-gambar tersebut di situs jejaring sosial Google+, dan menanyakan apakah ada orang yang sengaja menenggelamkan sebuah kamera Canon EOS 1000D.

“Ada sekitar 50 gambar percutian keluarga dari kad memori itu. Jika anda tahu seorang pemadam kebakaran dari pasukan British Columbia yang memenangkan kompetisi regional Pasifik fire fighting, memiliki isteri yang cantik dan puteri berusia 2 tahun, tolong beritahu saya. Aku akan senang untuk mengembalikan foto-foto percutian mereka. ” tulis Thompson.

Para detektif-detektif di jejaring sosial Google+ mulai membandingkan wajah dari foto yang berhasil diselamatkan itu, dan pencarian pun mulai dilakukan.

Pencarian tersebut menjadi suatu hit di internet, dimana Thompson menerima ribuan komen, dan akhirnya ia mendapatkan sebuah email dari seorang teman pemilik kamera tersebut dan berhasil memecahkan misteri itu.
“Halo Markus. Terima kasih banyak untuk email. Ya saya tahu persis siapa pemilik kamera itu! Dia adalah petugas pemadam kebakaran Delta. Aku akan memiliki dia menghubungi Anda.” tulisnya dalam email, dengan hanya memberikan namanya sebagai Hilary, seperti yang ditulis Mail Online.

Ternyata, kamera Canon yang harga barunya sekitar 500 dolar itu, milik seorang pemadam kebakaran British Columbia yang kehilangan kamera itu pada bulan Ogos 2010.

Gila..Di Sekolah Ini, Ke Toilet Cuma Diizinkan 3 Kali dalam Satu Semester


Gangguan ginjal dan saluran kemih bakal menjadi ancaman serius bagi sebahagian pelajar di Chicago. Bagaimana tidak, sebuah sekolah di Chicago memberi batasan bagi para pelajar untuk minta izin ke toilet maksima 3 kali dalam satu semester.

Peraturan ini diterapkan oleh Evergreen High School, sebuah sekolah swasta di Chicago. Menurut kepala sekolahnya, Bill Sanderson, peraturan ini diambil agar para pelajar tidak terlalu sering meninggalkan kelas saat pelajaran berlangsung.

Jika batas minta izin sebanyak 3 kali dalam 1 semester sudah habis, maka pelajar harus menunggu pelajaran selesai untuk sekadar buang air kecil. Pelanggaran terhadap peraturan ini boleh membuat para pelajar tidak diizinkan masuk kembali ke dalam kelas.

Namun para orangtua merasa keberatan, sebab anak-anaknya jadi merasa takut untuk meminta izin ketika benar-benar tidak boleh menahan hasrat untuk buang air kecil. Apalagi menurut penelitian, terlalu sering menahan buang air kecil boleh berbahaya bagi kesihatan.

Linda Gigliello misalnya, mengatakan bahawa anak perempuannya Dominique (15 tahun) punya masalah infeksi saluran kemih. Dengan keadaannya yang seperti ini, Monique tidak boleh lama menahan diri jika sewaktu merasa ingin buang air kecil.

Air kencing yang memenuhi kandung kemih dapat memberikan tekanan berlebih, sehingga merosak ginjal dan kandung kemih. Selain itu, bakteria yang mungkin ada di air kencing juga boleh menebabkan infeksi serius jika ditahan-tahan untuk tidak dikeluarkan.

Selain berbahaya, larangan untuk pergi ke toilet juga tidak boleh diterapkan pada keadaan tertentu. Jika dipaksa menahan kencing, para pelajar dengan masalah inkonsistensi urin atau beser boleh kencing di dalam seluar misalnya saat berteriak atau terbahak-bahak.

"Susah bagi anak-anak untuk menahan kencing jika ada masalah dengan kandung kemihnya. Mereka tidak boleh takut untuk minta izin pergi ke toilet," ungkap Dr David Zumerchik dari Southwest Urology Associates seperti dikutip dari Dailymail

Wanita Pemain Games Lebih Aktif Secara Seksual

KOMPAS.com - Perempuan bermain gamemungkin kesannya kekanak-kanakan. Namun menurut penelitian, perempuan yang kerap bermain online games ternyata lebih aktif secara seksual dan sosial, daripada perempuan yang tidak biasa bermain game. Kesimpulan ini didapat setelah Harris Interactive mengadakan kajian pendapat terhadap lebih dari 2.000 orang dewasa di Amerika, untuk mengukur kebiasaan bermain game dan gaya hidup mereka.

Dari survei tersebut, terlihat bahawa jumlah perempuan yang memainkan online game memang banyak. Sebanyak 63 peratus dari pemain GameHouse adalah perempuan. Berkaitan dengan seks, 57 peratus dari para gamer mengakui bahawa mereka melakukan hubungan seks secara teratur. Sementara, non-gamer yang rutin berhubungan seks jumlahnya 52 peratus.

"Senang menyedari bahawa perempuan yang memainkan online game itu bahagia; baik dengan hubungannya dengan pasangan mahupun dalam kehidupan seksualnya," papar Matt Hulett, Chief Gamer di GameHouse. Anggapan baahwa orang yang tergila-gila dengan game menjadi kurang aktif secara fisik juga salah. Survei ini mendapati bahawa tidak ada perbezaan tingkat kesegaran antara mereka yang gamer dan yang bukan gamer.

Sebanyak 49 peratus dari masing-masing kelompok ternyata melakukan aktiviti fizik sedikitnya sekali seminggu, pergi ke gym atau melakukan olahraga permainan.

Kereta tercepat dan termahal didunia kena saman £839,285

INILAH.COM, London – Kereta mewah termahal di dunia, Bugatti Veyron, ini hanya boleh dibeli orang yang benar-benar kaya. Namun,harga selangit itu ternyata tak membuatnya kebal daripada kena saman.

Kerana diparking sembarangan, kereta ini langsung mendapat saman sebanyak £839,285 . Kereta dengan 16 silinder ini berhasil menarik perhatian banyak orang di Buckhurst Hill, Inggris.

Menurut saksi seperti dilaporkan DM, pemilik kereta berusia 40-an yang tak disebutkan namanya ini nampak biasa saja melihat surat saman yang ia peroleh.

Pemilik itu langsung masuk ke dalam keretanya dan pergi begitu saja. Bugatti Veyron yang menjadi kereta tercepat di dunia ini mampu melaju dari kecepatan 0-100km/jam dalam 2,5 detik.

Di Thailand, Klik "Like" di Facebook, Penjara 15 Tahun Menunggu

Warga Thailand harus lebih berhati-hati saat mengakses Facebook. Meski hanya mengklik tombol "Like", ancaman 15 tahun penjara menanti mereka. Hal itu dikemukakan Anudith Nakornthap, Menteri Komunikasi dan Teknologi Thailand. Menurutnya, meski "Like" atau "Share" hanya bentuk dukungan, itu tetap boleh dianggap melanggar hukum dengan acaman 3-15 tahun penjara. "Like" atau "Share" seperti apa yang dimaksud? Anudith merujuk pada klik "Like" atau "Share" untuk perkara yang menghina Raja, Ratu, atau anggota Kerajaan Thailand lainnya. Sejauh ini, Anudith mengatakan, ada lebih dari 10.000 halaman Facebook yang diajukan pemerintah untuk dihapus. "Kami telah menginformasikannya kepada Facebook dan meminta bantuan mereka menghapus kandungan yang menyinggung monarki kami," kata Anudith. Selama empat tahun terakhir, ada lebih dari 70.000 halaman internet yang diblokir di Thailand dengan alasan mengandung penghinaan terhadap keluarga kerajaan. Berbagai kes penghinaan pun telah masuk pengadilan dan menghasilkan dakwaan yang cukup keras. Salah satu kes yang sedang diproses adalah Chiranuch Premchaiporn, pengelola situs Prachatai. Ia diadili kerana di situsnya terdapat komen yang menghina keluarga kerajaan. Chiranuch mengatakan, ia selalu membaca dan menghapus kandungan yang dianggap melanggar. Namun menurut jaksa, ia kurang cepat menghapusnya. Sumber

Parah..lelaki India ini meninggal dunia setelah doktor keluarkan logam seberat 5.9kg dari perutnya

Seorang lelaki India meninggal dunia setelah pasukan doktor mengeluarkan logam seberat 13 paun (5,9 kg) dari perutnya.

Kamleshwar Singh seorang petani, dirawat di sebuah hospital di Chhattisgarh, di India, kerana mengeluh sakit pada perutnya.

Namun setelah melakukan pemeriksaan dengan sinar X, para dokter terkejut kerana menamukan tiga buah kunci, 431 keping wang syiling, 196 pelet besi dan 17 skru kecil bersarang didalam perutnya.

Namun, malang bagi Singh, walaupun kepingan-kepingan logam dengan berat total hampir 6 kilogram berhasil dikeluarkan dari perutnya, doktor tak mampu menyelamatkan nyawanya.

Bhojram Dewangan, Direktur Institut Ilmu Kedoktoran dan Pusat Penelitian Shreesti dimana Singh dirawat, mengatakan, bahawa sang pesakit telah memakan benda-benda besi kecil dalam sembilan bulan terakhir.
Dokter berhasil mengelurakan tiga buah kunci, 431 keping duit syiling, 196 pelet besi dan 17 skru kecil bersarang didalam perut Singh

“Dia mengunjungi kami dan mengeluh sakit perut yang tak tertahankan. Setelah ujian sonografi dan sinar-X, doktor melaksanakan operasi besar.” tutur Dewangan.

Dr Yadav, memimpin pasukan doktor yang melakukan operasi kepada Singh, menduga bahawa ia menderita skizofrenia.

“Semua benda-benda besi terletak di dasar perutnya. Ketika memulai operasi, kami fikir hanya akan menemukan beberapa item, namun kami terkejut ketika menemukan sejumlah besar duit dan pelet dalam ususnya.” ujar Yadav.

Teman dan keluarga Singh nampaknya tidak menyedari kebiasaan anehnya menelan benda-benda besi.

“Suami saya mengeluh sering sakit perut dan tidak dapat tidur semalaman, dalam empat minggu terakhir. Tapi dia tidak mengatakan kepada kami tentang kebiasaannya menelan benda besi.” tutur istrinya.

Selain skizofrenia, para ahli percaya bahawa Singh menderita masalah kejiwaan tambahan yang memberinya selera untuk memakani benda non-gizi asing.

Lima Hacker YangTerkonyol

TEMPO.CO, - Apakah hacker selalu orang yang pintar? Mungkin. Tapi mereka manusia, yang boleh berbuat salah atau bahkan teledor. Ketika orang mengira hacker adalah orang pintar, Alan Wlasuk, CEO dari situs 403 Web Security, menampilkan hacker yang sangat teledor dan konyol. Berikut lima hacker konyol itu.

1. Hacktivist Bangladesh, Shahee Mirza, memang jauh. Dia mengubah tampilan web milik Batalion Rapid Action, militer pemerintah Bangladesh. Dia menulis pesan,
PEMERINTAH TAK MELAKUKAN APAPUN UNTUK MENGEMBANGKAN SEKTOR IT DI BANGLADESH. MALAH MEMBUAT UNDANG UNDANG ANTI CYBER CRIME. KALIAN TAK TAHU APA ITU CYBER CRIME DAN TAK TAHU BAGAIMANA MELINDUNGI DIRI SENDIRI. DENGAR, HACKER BUKANLAH PENJAHAT. MEREKA 10 KALI GANDA DARI PADA AHLI MILIK PEMERINTAH (diHACK di Bangladesh, oleh SHAHEE_MIRZA).
Pemuda 21 tahun itu akhirnya mendapat ganjaran kurungan (DITAHAN) sepuluh tahun.

2. iPhone Sayaka Fukuda lenyap di jalanan Kota New York. Tak ada jejak untuk menemukannya. Daquan Mathis, si pencuri itu, malah mengambil foto dengan iPhone itu. Fotonya masih dengan pakaian yang sama saat mengambil iPhone Fukuda. Dari e-mail Fukuda yang ada di iPhone itu, Mathis mengirim foto itu ke e-mail-nya sendiri. Nahas, akaun e-mail iPhone Fukuda boleh diakses di Internet. Berbekal foto dan e-mail itu, dengan mudah Mathis dikesan dan ditangkap.

3. Tahun lalu, e-mail bintang Kelly Osborne diceroboh oleh hacker. Konyolnya, si hacker tak hanya ingin membaca e-mail lampau yang sudah dikirimkan ke e-mail tersebut. Hacker itu juga ingin membaca e-mail baru di inbox Kelly. Caranya, dia meneruskan e-mail di inbox Kelly ke e-mail-nya sendiri. Hasilnya, polis boleh langsung menesan si hacker.

4. Sammy Kamkar terkenal kerana virus ‘Samy Worm’. Dia bertanggung jawab atas serangan virus lebih dari 1 juta akaun MySpace pada tahun 2006. Di tiap akaun yang diceroboh, dia mempamerkan banner ’Samy adalah Pahlawanku’. Samy juga membanggakan prestasi hacking ini dalam blognya. Sayang, blog itu berisi foto dirinya dengan latar yang mudah dikenali sehingga Samy mudah ditemukan polis.

5. Eduard Lucian Mandru adalah hacker yang sangat pintar. Pada 2006, sistem komputer di Jabatan Pertahanan Amerika Syrikat menjadi korban perangainya. Onaknya ini tak terdeteksi selama bertahun-tahun. Kerana pihak berwajib hanya punya satu petunjuk alamat e-mail(wolfenstein_ingrid@yahoo.com). Namun Mandru teledor dan tertangkap pada tahun 2009. Pasalnya, dia menggunakan e-mail yang sama dalam lamaran pekerjaan yang ia kirimkan ke beberapa tempat untuk mencari pekerjaan.

Sanggup Potong tangan untuk tuntut insurans

TAIPEI: Seorang lelaki yang berkata tangannya perlu dipotong berikutan satu rompakan di China, disoalsiasat oleh polis di sini kerana dakwaan kecederaan itu dipercayai akibat perbuatannya sendiri.

Polis berkata, syarikat insurans Hu Chi-yang, 59, memohon supaya kes itu disiasat dan memetik polis China sebagai berkata, lelaki itu membeli polisi insurans berjumlah AS$1 juta (RM3 juta) sebelum kejadian.


Gambar Hu dengan tangan kirinya yang kudung disiarkan menerusi televisyen ketika dalam perjalanan ke balai polis.


Kes itu timbul awal bulan ini apabila Hu, bekas ahli perniagaan memberitahu media Taiwan, dia diserang berulang kali oleh tiga lelaki di Fujian, tenggara China.


Menurutnya, dia dirompak kira-kira AS$600 dan perompak terbabit hampir memotong tangannya hingga putus untuk melarikan cincin dan jam Rolex. Dia terpaksa menjalani pembedahan memotong tangan itu selepas doktor di China berkata, ia terlalu teruk untuk diselamatkan.


Hu kemudian mendakwa polis China enggan membenarkan dia membawa pulang tangan itu ke Taiwan, menyebabkan dia tidak boleh menggunakannya sebagai bukti.



Pada sidang akhbar Isnin lalu, polis di Fujian berkata, mereka percaya kecederaan Hu adalah akibat perbuatannya sendiri dan berkata, tangan itu dipotong dengan cermat dan darah yang diambil dari tempat kejadian mengandungi bahan bius.


Menurut agensi berita China News Service, polis turut menemui kesan jari Hu pada pisau yang ditemui di kawasan berhampiran dan bukti menunjukkan dia membelinya dari sebuah kedai tempatan.


Polis dan pendakwa raya di Taipei berkata, mereka membuka kes terhadap Hu.


“Kami diminta oleh sebuah syarikat insurans tempatan supaya menjalankan siasatan,” kata Timbalan Ketua Biro Siasatan Jenayah Taiwan,Yang Yuan-ming kepada wartawan.


Yang memetik penyiasat China sebagai berkata, Hu membeli polisi insurans bernilai AS$1 juta sebelum berlepas ke China. - AP

sumber : myMetro

Bapa paling pemalas dan tak bertanggungjawab di Britain dapat anak yang ke 16

LONDON: Bapa paling pemalas dan tidak bertanggungjawab di Britain dijangka menyambut kelahiran anaknya yang ke-16 hari ini.

Anak-anaknya itu dilahirkan oleh 14 wanita berlainan beberapa hari lagi.


Dalam pada itu, seorang lagi anaknya akan dilahirkan dalam masa beberapa minggu lagi.

Penganggur, Jamie Cumming dan teman wanitanya menjangka anak itu akan dilahirkan Jumaat lalu.


Bagaimanapun, bakal ibu yang berusia belasan tahun itu dihantar pulang dari hospital selepas doktor mendapati masa kelahirannya belum tiba.


Cumming, 34, dari Dundee yang sudah menjadi bapa kepada 15 anak hasil hubungan dengan 13 wanita berlainan sebelum ini, juga menanti kelahiran seorang lagi anak dari seorang wanita lain pada Januari depan.

Kekasihnya ketika ini ialah gadis berusia 19 tahun, Chelsea, sementara seorang lagi teman wanitanya, juga berusia 19 tahun, melahirkan anaknya yang ke-15 dua minggu lalu.


Cumming yang berasal dari Dundee tidak mampu menyara anaknya yang ramai itu dan kebanyakan wanita yang melahirkan anaknya juga bergantung kepada bantuan kebajikan.

Ibu Cumming, Lorraine yang tidak bercakap dengan anaknya itu berkata, dia malu dengan perbuatan Cumming dan menggesa dia bekerja lebih keras untuk menyara semua anaknya.


“Dia sudah begitu lama menganggur tetapi tidak ada tanda-tanda mahu bekerja. “Kami tidak bertegur sapa antara satu sama lain dan walaupun saya begitu menyanyanginya kerana dia anak saya, saya begitu kecewa dengan sikapnya. “Sungguh sukar untuk berdepan dengan keadaan ini tetapi saya berusaha untuk menjenguk semua cucu saya. Dia langsung tidak peduli walaupun dia menyangka dia bapa yang baik kerana tinggal dengan tiga daripada mereka.


Lorraine juga menyelar sikap bebas anaknya dalam memilih teman. “Saya sungguh sedih kerana dia langsung tidak mempedulikan anak sulungnya, Samantha yang saya pelihara sejak dilahirkan. Usia wanita yang digauli anak saya ketika ini tidak jauh beza daripada Samantha. Dia sungguh sukakan gadi remaja. Saya boleh sifatkan dia sebagai pemangsa seks.” Cumming berusia 17 tahun apabila Samantha dilahirkan pada 1995.


Lorraine dan suaminya terpaksa membesarkan Samantha, yang kini berusia 16 tahun, seperti anak mereka sendiri.


Antara 1997 dan 2002, Cum- ming menjadi bapa lima anak hasil hubungan dengan lima wanita berlainan.


Pada 2004, dua anak perempuan dan seorang lelaki dilahirkan selang beberapa bulan dan antara Disember 2007 dan Ogos 2008, bekas pekerja bar itu memperoleh tiga lagi anak. - Agensi

sumber : myMetro

Anjing terperangkap bunyikan hon panggil tuannya

Mereka mengatakan bahawa Labradoodles adalah jenis anjing yang cerdas sekaligus tak terduga, dan anjing peliharaan ini nampaknya berhasil membuktikannya.

Ketika terjperangkap di dalam kereta sementara sang majikan bersama keluarga lainnya keluar untuk mendapatkan udara segar, anjing berusia 18 bulan ini berulang kali menekan hon kereta.

Anjing yang tak sabar ini kelihatannya berusaha memanggil keluarga tersebut untuk segera masuk kedalam kereta, dengan membunyikan hon sambil menyalak. Sehingga keluarga tersebut kemudian merakam kejadian lucu ini dan menguploadnya ke YouTube.

Seorang Lelaki Ditahan Kerana Menonton Pornografi Kanak-kanak KetikaPenerbangan


Seorang lelaki berusia 47 tahun dari Utah, ditahan pihak polis kerana tertangkap sedang menonton pornografi anak pada penerbangan Delta dari Salt Lake City ke Boston

Pihak polis Massachusetts mengatakan bahawa Grant Smith, dari Cottonwood Heights, Utah, sedang duduk di kelas satu dalam penerbangan pada Sabtu (26/11/2011) petang ketika seorang rakan penumpang melihat gambar-gambar porno di laptop Smith dan memberitahu kakitangan pesawat.

Ketika pesawat mendarat di Lapangan Internasional Logan, Boston, polis langsung menemui Smith dan kemudian menangkapnya.

Smith didakwa dengan memiliki pornografi anak, dan ditahan dengan wang jaminan sebanyak 15.000 dolar.

Yasmine Latiffe Memperlihatkan Anu_nya di Depan Umum

Aksi nekad para selebriti dunia adalah hal yang biasa, apalagi untuk mengangkat populariti mereka. Apalagi dengan memperlihatkan bahagian tubuh mereka yang sangat vital dan sensitif di depan umum dan di tonton oleh juta penonton TV di seluruh dunia. Festival Film seperti Academy Award, Festival Film cannes Perancis, MTV music award mereka jadikan sebagai medan mencari perhatian dan populariti, yang rata-rata disorot dari segi penampilan mereka. Dalam Festival Film Cannes Perancis artis Yasmine Latiffe memperlihatkan hal tersebut datang dengan busana baju terusan dengan belahan bahagian rok sampai ke selangkangan, bahkan yang unik dan vulgar adalah memperlihatkan bahagian “itunya” secara jelas dan tidak ditutup-tutupi. Kalau dah bahagian itu di pamerkan kan lebih baik berbogel sahaja…

Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved