Foto Lady Gaga Tidak Pakai Seluar, Hanya Menutupi Setengah Bon**tnya

on 15 November 2011

Sepertinya Lady Gaga memiliki kebiasaan sering menggunakan busana mini tanpa menutupi bontotnya dengan seluar. 'Kecanduan' Gaga tidak memakai seluar itu juga terlihat saat ia menghadiri acara X Factor.

Seperti dilansir Daily Mail, pada saat itu Gaga menggunakan busana vintage. Penyanyi'Judas' itu meninggalkan Fountain Studio di Wembley, London, setelah menjadi bintang tamu di acara X Factor dengan memakai busana berwarna kuning muda yang hanya menutupi setengah pungunggungnya.

Dengan santainya, penyanyi 25 tahun itu berjalan keluar studio mengenakan blazer dan kemeja dipadu dasi dan kasut pumps dari Louboutin, tanpa mengenakan seluar. Gaga hanya menggunakan stocking jaring dan mempamerkan tato di paha kirinya.

Gaga juga menggunakan aksesori sebuah kacamata dengan frame bulat. Penampilannya pada saat itu terlihat seperti ulat buku.

Sebelumnya, wanita bernama Stefani Germanotta itu juga sempat terlihat tidak memakai seluar saat berjalan-jalan di New York. Penyanyi 'Born This Way' itu menggunakan pakaian transparant, sehingga mempamerkan seluar dalamnya.

Saat datang ke sebuah acara, Gaga juga terlihat tidak menggunakan seluar dalam. Saat berpose, bahagian intimnya terlihat dari balik bajunya. Sepertinya Gaga memang senang untuk mempamerkan bahagian kewanitaannya.

Kisah Seorang Laki-laki Merubah Kelamin Di Umur 69 Tahun

Donna Smith yang merupakan pegawai pencen ini nampak seperti wanita tua yang tampil selalu stylish . Tapi siapa yang menyangka kalau lima tahun yang lalu dia adalah seorang laki-laki. Donna yang kini berusia 74 tahun menceritakan proses transgendernya dengan sangat terbuka. Dan dia adalah orang yang tertua yang melakukan operasi kelamin di usia 69 tahun.

Perjalanan hidup Donna yang menyiksa untuk menjadi perempuan sudah dirasakannya sejak kanak-kanak. Terlahir sebagai Donald Edmund Bodsworth seorang anak laki-laki yang begitu feminin dan sangat menyenangi dandanan dan kasut tinggi ibunya.

Orang tuanya yang bekerja sebagai tukang batu dan petugas penjaga penjara berusaha dengan keras mendidik Donald untuk membesar sebagai seorang laki-laki layaknya. Demikian ibunya selalu melarangnya untuk bermain dan mengenakan pakaian gadis walaupun Donald kecil sudah mengucapkan keinginannya menjadi gadis kecil.Donald kecil juga mengalami pelecehan semasa kecil, dengan julukan querie yang melekat didirinya. Donald kecil juga sedikit mempunyai teman, kerana banyak temannya enggan bergaul dengannya.

Di usia 17 tahun Donald meninggalkan desa Bedfordhire berbekal hasil bekerja di dapur sebuah hotel lokal, merantau ke London. Sempat diawal-awal perantauannya dia tidur dijalanan sampai akhirnya dia menemukan pekerjaan di dapur.

Impian utamanya adalah ingin merubah dirinya. Diawal usia 20an, dia pun mendatangi Charing Hospital Gender dan menemui Dr. John Randell seorang doktor perintis dalam transgender. Setelah menjalani serentetan ujian medik dan psikologis, Donald mulai menggunakan hormon. ”Hormon membuat saya merasa lebih feminin dan saya merasa nyaman dengan tubuh saya, ”demikian katanya. Beberapa minggu kemudian mulai tumbuh payudaranya, janggutnya mulai samar tak terlihat dan penisnya pun mulai menyusut. Dan Donald mulai berani menunjukkan dirinya sebagai Donna dengan mengikuti pertandingan kecantikan.

Namun sementara Donald mulai merasa nyaman dengan perubahan tubuhnya, tidak dengan orang-orang sekitarnya. Sehingga Donald tetap bekerja dan berpenampilan seperti laki-laki walaupun perubahan tubuhnya sudah nampak jelas. Selama dua puluh tahun berikutnya Donna terus hidup sebagai seorang lelaki dan sebagai seorang wanita pada malam hari.

Di usia awal tiga puluhan Donna juga jatuh cinta dengan seorang lelaki berusia dua puluhan dan mereka mulai hidup kekasih saya ini indekos di rumah saya, ‘katanya,’ ini menyedihkan bahawa kita harus berpura-pura seperti orang lain , padahal kita adalah pasangan, tetapi masyarakat tidak menerima gay hidup bersama seperti sekarang.”

Namun, ketika Donna berusia 40-an nya dia patah hatinya. “Dia meninggalkan aku untuk wanita lain,” katanya, “itu mengerikan kerana saya bahkan tidak boleh menceritakan pada siapa pun tentang mengapa saya begitu hancur.”


Tekad Donna untuk merubah kelaminya begitu besar, setelah berbincang dengan doktornya, disepakati Donna akan menjalani operasi, tapi dia harus menunggu dahulu selama beberapa tahun sebelum dia memenuhi syarat. Untuk itu memiliki dua dunia dijalani Donna dengan sabar. Bahkan di perkerjaan pun demikian, Donna harus mengakali payudaranya yang besar agar tidak terlihat selama bekerja.

Namun, ketika Donna pencen akhirnya ia mampu hidup layak sebagai seorang wanita dan memenuhi kriteria. “Setelah saya pencen pada usia 65 aku boleh hidup penuh waktu sebagai seorang wanita dan akhirnya pada usia 69 saya sampai di puncak daftar tunggu NHS (National Health Service). Aku tidak boleh percaya – tapi bagi saya itu lebih baik terlambat daripada tidak pernah. “
Dan pada bulan Jun 2006 di Rumah sakit Charing Cross ia akhirnya menjalani operasi lima jam. Penis dan testikel telah dihilangkan dan dibuat vagina.

“Aku ingat ketika terbangun dan melihat jururawat , dia berkata, “Kau wanita sekarang” dan segera aku meletakkan tanganku di antara kedua kaki saya. Vaginaku begitu rapi dan datar sangat fantastis. “Itu benar-benar merasa seolah-olah aku dilahirkan kembali, awal kehidupan baru.”

Dia pindah ke pantai dan tinggal di flat Mablethorpe, Lincolnshire. Donna hidup dengan bahagia berkumpul bersama teman-temannya dan diapun menjadi jururawat bagi wanita 96 tahun yang tinggal didekatnya.

Aksi Terbaru Lady GaGa, Menyanyi Tanpa Kepala

Bukan Lady Gaga jika tak tampil unik dan aneh, setelah khabar terbaru tentang aksiya di India dengan Microfon uniknya berbentuk kelamin lelaki kini ia kembali membuat orang tercengang dengan penampilan terbarunya bernyanyi tanpa kepala di X-FACTOR .

Sebelumnya, Gaga tampil dari dalam bilik pengakuan dosa membawakan lagu Marry The Night, sampai akhirnya keluar tampil dengan kepala tertenteng dan leher menganga tanpa kepala. Tapi tenang, kerana penampilan ini tak lebih dari kostum unik yang membuatnya terlihat mengerikan. Tak lama, Gaga pun melucuti pakaiannya dan menari bersama para penari latarnya hanya dengan mengenakan pakaian dalam.

"Tak sabar menampilkan Marry the Night di X-FACTOR malam ini! Will sing my head off for England!" tulisnya lewat Twitter sesaat sebelum tampil.

Kenakan Gaun Tipis Ketat, Coco Pamerkan Payud***nya


Coco tampil seksi saat kenakan gaun ketat tipis dengan mempamerkan payudaranya pada Sabtu malam di Harrah di Atlantic City, NJ. Ia tampil percaya diri dengan kenakan minidress berwarna cream berhias manik-manik hitam yang transparant, dan juga belahan dadanya yang panjang ke bawah sehingga payudaraya yang seksi tersebut terlihat dan sedikit menyembul keluar.

Wanita cantik berambut perang ini berada di hotel mewah tersebut bersama suaminya Ice T dengan tujuan pengambilan gambar adegan untuk reality show mereka Ice Love Coco, seperti di lansir dari Celebuzz .

Video Klip Super Junior 'Mr. Simple' Versi Jepun Dilancarkan


Boyband Super Junior akhirnya merilis single terbaru mereka yang berjudul Mr Simple versi Jepun. Dalam video klip versi Jepun tersebut mempunyai konsep yang sama dengan MV versi Korea, namun versi Jepun lebih tampak unik dengan style asli, dance berbeza, dan wardrobe yang selalu tampak chic dengan mereka.

Dan pelancaran video klip Mr. Simple versi Jepun ini di sambut gembira oleh para fans nya, dan pengharapan di sana sangat besar.

YouTube Uji Penampilan Baru

Nampaknya situs video sharing terpopular dunia YouTube sedang mengganti perwajahan, dan kemungkinan Google + mungkin menjadi bahagian terbesar dari penampilan baru tersebut.

Blog teknologi thenextweb.com adalah salah satu dari beberapa staf yang menangkap sekilas perubahan antarmuka situs ini.

image

Perubahan, yang nampaknya tidak berlaku pada sebahagian besar dari jutaan pengguna situs ini, nampaknya secara jelas mengintegrasikan jaringan sosial Google +, dengan YouTube, yang juga dimiliki oleh raksasa internet Google.

Seperti yang ditulis CNN, seorang juru cakap YouTube tidak segera menanggapi tentang perubahan tampilan ini ketika diminta komennya.

Lebih mencolok lagi bahawa menampilkan Google + “share” di YouTube akan melanjutkan misi Google untuk mengintegrasikan situs jejaring sosial tersebut dengan seluruh jaringan. Dimana situs jejaring sosial yang di gembar-gemburkan akan mengalahkan Facebook belum mampu mematahkan dominasi media sosial buatan Mark Zuckerberg itu.

Gambar dari sebuah blog Thailand, pengguna akan melihat posting yang menonjol yang menunjukkan kepada mereka video yang dibagi oleh teman-teman mereka di Google+.

image

image

image

image

image

Video kecuaian orang tua yang patut kita ambil pelajaran

Sebagai orang tua kita selalu berhati-hati terhadap keselamatan anak tetapi adakalanya kita terlupa untuk memerhatikannya kerana mungkin sikap tak kisah atau tak apa kita seperti yang berlaku di dalam video dibawah....


sumber video : youtube(bestoneoffour)

Wanita sanggup bohong bunuh ibu, abang untuk elak kahwin paksa

Al-KHARJ (Arab Saudi): Seorang wanita Arab Saudi berusia 30 tahun mempunyai cara yang unik untuk mengelak daripada berkahwin dengan lelaki yang tidak disukai, iaitu dengan membuat laporan palsu yang dia telah membunuh ibu dan abangnya.

Anggota polis bergegas ke lokasi yang dikatakan tetapi mendapati ia laporan palsu.

Wanita itu berkata dia terdesak dan membuat laporan itu untuk menghalang dua abangnya daripada memaksa dia berkahwin dengan lelaki yang dia tidak suka.

Apabila mendapat tahu yang abangnya telah memalsukan dokumen pra-perkahwinannya semata-mata untuk memaksa dia berkahwin dengan lelaki pilihan mereka, wanita itu terus menelefon polis dan membuat laporan palsu mengenai ‘pembunuhan’ yang dia lakukan.
Ketika anggota polis tiba di rumahnya, abang wanita itu menafikan berlaku pembunuhan di rumah itu.

Wanita itu akhirnya memberitahu anggota polis, dia yang menelefon lalu mengadu abangnya telah menyebabkan dia merana.

Katanya lagi, dia berada di rumah itu bersama ibu dan dua orang saudara perempuannya dan hanya cara itu saja dia dapat memanggil polis datang ke rumahnya.

sumber : myMetro

Pak Uban sewa 'ayam hutan' untuk pemuas nafsu

KOTA TINGGI: Seorang lelaki yang dikenali sebagai Pak Uban mengambil jalan mudah untuk mencari rezeki pada usianya yang semakin senja apabila membina sebuah pusat pelacuran mini berhampiran lombong pasir di sini.

Pusat maksiat beroperasi 24 jam di Batu 16, Jalan Kota Tinggi-Mersing itu mempunyai tiga pondok, dua daripadanya untuk pelacuran manakala satu lagi untuk pelanggan bersembang sementara menunggu giliran.

Pak Uban yang berusia 65 tahun menggajikan tiga wanita warga asing yang dijadikan pemuas nafsu seks pelanggan yang bukan saja terdiri daripada pekerja lombong terbabit, malah buruh ladang serta penduduk tempatan.

Kegiatan haram di Hutan Simpan Panti itu berlarutan sejak lebih sebulan lalu dan sukar dikesan berikutan lokasinya yang tersembunyi dan berhampiran rumah kongsi pekerja.

Bagaimanapun, hasil intipan polis berdasarkan maklumat orang ramai, kegiatan itu dipatahkan, kelmarin.

sumber : myMetro

Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved