Wow..Michael Winslow Boleh Mengeluarkan Bunyi Gitar Dengan Mulutnya

on 20 Oktober 2011

Nama Michael Winslow mungkin terdengar asing tapi kalau kamu penggemar filem polis tahun 80' an, Police Academy, maka kamu pasti mengenal lelaki yang jago mengeluarkan berbagai sound effect dari mulutnya ini.

Ini adalah persembahannya ketika meniru musik "Whole Lotta Love" milik Led Zeppelin di acara talkshow Norewegia, Senkveld med Thomas og Harald.



sumber: reddit

Intai Wanita Mandi via Spyware,lelaki Ditahan polis

Hati-hati saat Anda menyerahkan komputer atau laptop ke tukang repair. Jangan sampai Anda menjadi korban mata-mata akibat pemasangan software jahat tanpa sepengetahuan Anda seperti kejadian yang satu ini.

Seorang tekniksion komputer ditahan polis kerana ketahuan memasang spyware di komputer pelanggannya. Lelaki dari Fullerton, California bernama Trevor Harwell (20) ini dinyatakan bersalah kerana telah menginstall program spyware bernama Camcapture. Ratusan foto wanita yang bahkan tanpa pakaian menjadi barang bukti ke ini.

Spyware tersebut ditanamkan di banyak komputer milik pelanggan yang menyerahkan peranti mereka ke perusahaan milik ayah Harwell bernama Rezitech, tepat di mana Harwell bekerja. Selain menawarkan perbaikan untuk komputer Macintosh, dia juga menyediakan service perbaikan in-home komputer pada teman-teman serta orang ramai.

Dikatakan bahawa Harwell menginstall program Camcapture sehingga memungkinkan dia untuk melakukan kawalan jarak jauh terhadap komputer si user. Lelaki ini kemudian menyalakan webcam melalui internet dan mengambil foto korbannya saat si korban sedang berada di rumah mahupun di bilik asrama.

Atas aksinya tersebut, Harwell yang saat diinvestigasi berstatus sebagai mahasiswa di Biola University ini telah berhasil mengumpulkan ratusan foto ‘ilegal’ termasuk foto wanita yang sedang mandi. Untuk mendapatkan foto wanita mandi ini, Harwell melancarkan trik liciknya, yakni dengan memunculkan pesan pop-up di komputer korban yang menyatakan bahawa sensor webcam mereka kotor. Untuk membersihkannya, korban harus membawanya ke keadaan berwap panas, seperti di bilik mandi. Lalu saat korban membawa perantinya tersebut di bilik mandi, Harwell dengan menggunakan telefonnya lalu mengawal program Camcapture, kemudian menyimpan foto ke dalam remote server dan mendownloadnya ke komputer miliknya sendiri.

Wanita-wanita tersebut berfikiran bahawa pesan yang muncul adalah pesan asli yang berasal dari komputer mereka. Polis berhasil mencium kes ini setelah salah satu korban membawa komputernya ke tempat service lain dan mereka menyedari bahawa ada software yang beroperasi di background.

Pengguna komputer sebaiknya hati-hati setelah mengetahui kasus di atas. Dan ternyata, spyware semacam ini tidak hanya beroperasi saat ia diinstal di peranti, namun ia juga boleh dikirimkan via email. Seorang ahli dari Symantec mengatakan bahawa user harus memiliki keamanan yang memadai di komputernya dan waspada terhadap tanda-tanda yang mencurigakan seperti saat menyadari lampu kamera aktif dengan sendirinya.

Tiga orang lanjut usia masuk hospital kerana makan brownies marijuana yang dipersembahkan untuk temannya yang telah mati

Tiga orang lanjut usia di AS dirawat di hospital setelah mereka secara tidak sedar memakan brownies berisi marijuana di sebuah majlis pengkebumian.

Menurut polis, dua wanita berusia 71 tahun dan seorang lelaki berusia 82 tahun dibawa ke UGD setelah mmakan brownies – yang diletakkan diluar tanpa ada pengumuman apapun tentang bahan-bahan didalamnya – di sebuah acara pengkebumian di Huntington Beach, California.

Ketiga orang itu tak sedar kalau kek-kek itu dipersembahkan untuk mengenang teman mereka yang gemar dengan brownies marijuana.

Gila..Pasangan Lesbian Ingin Membantu Anak Laki-Laki Mereka Berubah Menjadi Seorang Gadis

Pasangan lesbian di California, Amerika Syarikat, memiliki anak laki-laki berusia 11 tahun bernama Tommy yang ingin menjadi seorang gadis dan ingin mengganti namanya menjadi Tammy.

Pasangan tersebut memutuskan memberi anaknya penghambat hormon untuk menunda terjadinya pubertas agar Tommy (atau Tammy?) boleh memiliki lebih banyak masa untuk berfikir gender apa yang benar-benar diinginkannya.

Kedua orang tua "unik" ini mengatakan Terapi Penghambat Hormon memiliki efek samping yang ringan dan sesuai digunakan untuk seorang anak yang merasa tidak yakin akan jenis kelaminnya.

"Ini (merupakan cara) untuk memberikan anak dan keluarganya kesempatan untuk membuat keputusan yang tepat." jelas Joel Baum, direktur pendidikan dan pelatihan dari Gender Spectrum, sebuah organisasi nirlaba di California.

Namun, banyak kritik yang menentang keputusan orang tua anak itu. Salah satunya dari Dr. Paul McHugh, profesor bidang psikiatri di Universiti John Hopkins yang menyatakan, "Ini adalah penderaan anak. Ini sama seperti melakukan sedut lemak pada anak anoreksia."

Dr. Manny Alvarez, pengelola editor kesihatan dari FOXNews.com mengatakan penghambatan hormon dapat menimbulkan risiko medik dan anak yang melakukan operasi transgender di usia 11 tahun boleh membahayakan bagi kesihatannya.

"Potensi efek jangka panjang lainnya dapat termasuk kelainan hormon, komplikasi pembuluh darah, bahkan berpotensi menyebabkan kanser. Saya fikir jika anak ini, ketika dia telah mencapai pubertas dan sudah remaja, (dan masih) memutuskan untuk melakukan prosedur operasi transgender, maka ada cara yang tepat untuk melakukannya," kata Dr. Alvarez.

Pauline Moreno dan Debra Lobel, kedua orang tua Tommy, mengatakan kepada CNN bahawa mereka mendukung anak mereka dan ini adalah cara terbaik baginya untuk menjawab semua pertanyaan dalam hidupnya.

Dia mulai mengakui dirinya perempuan sejak usia 3 tahun dan pernah mengancam akan memotong alat kelaminnya pada saat usia 7 tahun. Psikiater mendiagnosa Tommy mengalami masalah identiti jenis kelamin. Setahun kemudian, Tommy berubah menjadi Tammy.

Pada akhirnya, atas pertimbangan keluarga dan pasukan medis, Tommy mulai memakai penghambat hormon beberapa bulan lalu. "Obat" itu ditanamkan pada lengan atas sebelah kiri dan harus diganti 1 tahun sekali.

Dia akan terus melanjutkan terapi sampai ia berubah pada usia 14 atau 15 tahun dan akan melepas penghambat hormon tersebut untuk kemudian memilih jenis kelamin apa yang dia inginkan.

Sumber: couriermail

Video ini tak menarik tetapi telah ditonton sebanyak lebih 70 juta kali,kenapa?


Ini benar gila ,video yang tak menarik sama sekali untuk ditonton tetapi telah dilihat sampai 71,044,528 orang dan terus bertambah..

Kenapa? kerana...gambar thumbnail yang ditampilkan oleh youtube kelihatan seperti video porno jelas membuat orang teruja untuk menonton,dan hasilnya 71,044,528 orang tertipu..!Video ini diunggah di youtube pada tahun 2007 dan sampai sekarang masih ramai orang yang tertipu...goodjob


Kanak-kanak yang dilanggar dan tidak dipedulikan kini sudah semakin stabil

BEIJING, KOMPAS.com — Kanak-kanak dua tahun dari Guandong, China, yang dilanggar kenderaan dua kali dalam waktu kurang dari lima minit dan diabaikan oleh 18 orang yang lalu lalang ketika ia sekarat di jalanan itu sudah stabil. Gadis cilik itu, Yue Yue, masih dalam keadaan koma setelah insiden mengerikan dan tragik yang menimpanya yang terakam kamera pemantau di sebuah jalan sempit di kota Foshan, Guandong.

Setelah beberapa hari menjalani perawatan, kanak-kanak itu mulai mampu menarik nafas meski lemah dan dengan bantuan respirator. Lengannya pun mulai memberikan respons, lapor akhbar China Daily, Selasa (18/10/2011). Denyut jantungnya juga telah stabil. Namun, nyawa anak itu masih dalam bahaya dan ada kekhuatiran bahawa dia mungkin telah mengalami kerosakan otak dalam skala luas.

Gambar video yang begitu mengguncang emosi saat dia dilanggar sebuah van dan kemudian diabaikan oleh belasan orang yang berjalan atau berkendaraan di dekatnya ketika ia tak berdaya di jalanan itu telah membuat kemarahan di China dan seluruh dunia. Dua pemandu yang melanggarnya telah ditangkap. Namun, pengguna internet telah membanjiri situs microblog dan mengecam sikap apatis orang-orang yang membiarkan kanak-kanak itu kesakitan. Kedua lelaki pemandu itu beserta orang-orang yang mengabaikan dia di jalanan mengaku tidak melihat gadis kecil itu di jalan yang gelap.

Media-media China melaporkan, salah satu dari pemandu itu diduga baru saja putus dengan kekasihnya dan ia tengah menelefon ketika melanggar kanak-kanak tersebut. Sementara Shanghaiist melaporkan, salah seorang pemandu itu telah menelepon ayah Yue Yue untuk menawarkan wang. Tawaran itu diajukan sebelum orang itu tertangkap.

Shanghaiist, sebagaimana dikutip Daily Mail, melaporkan bahawa orang berkata, "Anda lihat kanak-kanak itu di tayangan CCTV, dia tidak tahu hendak ke mana. Saya sedang menelefon ketika itu terjadi, saya tidak sengaja (melanggarnya). Ketika saya sedar bahawa saya telah melanggarnya, saya berfikir saya akan melihat bagaimana keadaannya. Kemudian ketika saya lihat bahawa ia sudah berdarah, saya memutuskan untuk menekan minyak dan melarikan diri kerana (saya) melihat tak ada seorang pun di sekitar saya."

Dalam tayangan video, van yang pertama kali melanggar kanak-kanak itu hanya sempat memperlahankan kenderaan sejenak. Setelah itu melaju lagi dan tayar belakangnya menggilas kaki kanak-kanak itu.

Pihak berwajib di Foshan telah memberi Xianmei Chen (57), seorang pemulnggut sampah yang membantu Yue Yue, wang sebanyak 1.570 dollar AS sebagai hadiah. Xianmei adalah orang ke-19 yang melintas. Dia satu-satunya orang yang tergerak hatinya untuk menolong. Perempuan itu mengangkat kanak-kanak malang itu ke sisi jalan. Sebuah perusahaan lain di kota itu juga menawarkan untuk menyumbang 7.500 dollar kepada keluarga kanak-kanak itu dan si penolong.

Ayah Yueyue, Wang, kepada televisiyen China mengatakan, "Yue Yue sangat menyenangkan. Jika saya bertengkar dengan ibunya dan jika ibunya menangis, dia akan memberi tahu kami untuk tidak menangis, ia selalu berusaha untuk menghibur kami. Saya hanya berharap anak saya akan sedar dan memanggil saya Papa lagi."

Kehebatan ekonomi China dan jarak yang luas antara yang kaya dan miskin telah membuat perubahan nilai-nilai sosial menjadi topik perdebatan. Sejumlah orang meratapi apa yang mereka lihat bahawa materialisme telah menggantikan moral.

Ramai orang di China jadi ragu-ragu untuk menolong orang yang nampaknya sedang dalam kesusahan kerana khutir mereka akan disalahkan. Dalam sejumlah kes yang mendapat perhatian, orang ang baik harus membayar denda besar kepada individu yang ingin mereka bantu.

Sanggup keluar duit puluhan ribu beli bini orang


JOHOR BAHRU: Untuk memastikan wanita dicintai menjadi milik mereka biarpun si dia sudah berkahwin, ada lelaki tidak kisah mengeluarkan puluhan ribu ringgit untuk membayar wang tebus talak.

Mungkin ada menganggap perbuatan itu ibarat `membeli isteri orang’ namun bagi lelaki dan wanita terbabit, itu bukan persoalan penting kerana segala urusan dilakukan mengikut prosedur termasuk proses di mahkamah.

Berkongsi pengalamannya, seorang wanita yang mahu dikenali sebagai Normah, 31, mengaku teman lelakinya membayar RM20,000 kepada mahkamah untuk kos tebus talak bagi mengesahkan perceraiannya dengan bekas suami.

Normah berkata, selepas diceraikan dia terus berkahwin dengan teman lelakinya itu dan kini mereka bahagia sebagai suami isteri.



“Suami saya sekarang tidak kisah mengeluarkan RM20,000 sebagai bayaran tebus talak asal kami dapat bersama,” katanya yang berkahwin buat kali kedua hanya selepas empat bulan dicerai suami pertama.

sumber : myMetro

Wow...Testis lelaki ini seberat 45 kg

LAS VEGAS - Seorang lelaki Las Vegas, Amerika Syarikat (AS), mengalami penyakit yang membuat testisnya membengkak hingga mencapai 45 kilogram. Dirinya pun memerlukan dana sebesar USD1 juta untuk operasinya.

Wesley Warren Jr, terpaksa menceritakan penyakit testis gajahnya ke publik kerana dirinya memerlukan dana yang tidak sedikit untuk menjalani operasinya. Testis yang dimiliki oleh Warren terlalu besar, sehingga dirinya sulit untuk ke bilik mandi.

"Tidak mudah untuk berjalan, penyakit ini membuat saya diam berjam-jam. Saya ingin memiliki kawan, dan juga seorang kekasih. Saya tidak akan bunuh diri kerana penyakit ini, saya masih kuat untuk menahannya," ujar pria berusia 47 tahun ini, seperti dikutip News Core, Rabu (19/10/2011).

Meski Warren sedar, dirinya akan menjadi bahan tertawaan publik, Warren tetap pergi ke stesen radio milik Howard Stern dan acara televisyen untuk menceritakan penderitaannya.

"Saya tidak suka menjadi orang aneh. Siapa yang mahu? Namun saya mengetahui siaran radio Stern akan didengar oleh jutaan orang. Saya berharap seorang jutawan atau millionear akan membantu saya," ujar Warren.

Warren mengatakan, dirinya belum pernah berjalan-jalan ke wilayah tropis seperti Asia atau Afrika yang umumnya dipenuhi oleh banyaknya nyamuk yang dapat menyebarkan penyakit.

Warren yakin, keadaanya mulai terjadi saat dirinya mengalami kecelakaan pada 2008 lalu, ketika testis dan kakinya terpelintir di tempat tidur. Pada esok harinya, testis Warren semakin membesar dan bentuknya pun sebesar bola.(rhs)

Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved