Video..orang bodoh yang paling bernasib baik

on 18 Oktober 2011


Nasib baik tak terkena kepalanya...

Budak kecik buat projek belakang rumah

biar betul....(sumber gambar klikunic.com)

Pasti korang termuntah bila jumpa benda ni dalam makanan




Aik!! PATUNG PUN PANDAI PROJEK

Beginilah Cara Lady Gaga Menggoda Bekas Presiden US, Bill Clinton


Bukan Lady Gaga jika tak tampil spektakuler dan menggegar panggung dunia. Terbukti saat turut memeriahkan acara ulang tahun Bill Clinton, penyanyi ini berulang kali merayu bekas presiden Amerika itu.

Seperti dikutip Dailymail, penyanyi penuh kontroversi itu mengenakan wig dan tata rias agar terlihat seperti simbol seks terkenal Amerika tersebut serta menyanyikan sejumlah lagu dengan mengubah beberapa teks di dalamnya: misalnya, Bad Romance berubah menjadi Bill Romance.

Setelah membawakan lagu Born This Way, ia menggoda Bill dengan memainkan rambutnya. Wanita berusia 25 itu juga mengucapkan kata-kata sensual kepada Bill.

"Bill, saya sedang menirukan momen Marilyn Monroe yang terkenal itu," ujar Gaga, seperti dilansir Dailymail.

Makna kata-kata itu adalah dia menggoda Bill sama seperti saat Marilyn Monroe memain peranan filem porno. Pelnyanyi You and I itu juga berlawak agar Bill mahu bercinta bersamanya.

"I wish you were playing sex with me tonight, baby," sambung Gaga.

Lady Gaga membuat para penonton terkesan dengan penampilan seperti Marilyn Monroe dan menyanyikan lagu ulang tahun Happy Birthday, Mr Presiden.

Gaga terinspirasi aksi Monroe pada 1962 yang bernyanyi untuk Presiden John F. Kennedy pada HUT ke-45.

Bill Clinton hadir bersama dengan isterinya, Hillary Clinton, puterinya Chelsea, presenter TV Ellen DeGeneres, komedian terkenal Chevy Chase, serta bintang Hollywood Ashton Kutcher dan Colin Farrell.



Wanita telanjang nekad terjun dari tingkat 2 takut di pukul isteri kekasih

Menurut wantchinatimes seorang wanita di Nanjing, China, terpaksa melompat keluar dari tingkap tingkat dua sebuah hotel selepas diserbu oleh isteri kekasihnya. Dia kemudiannya menaiki sebuah teksi yang ditahan oleh kekasihnya dalam keadaan telanjang bulat sambil diperhatikan oleh orang ramai. Paling malang, aksinya itu dirakamkan oleh orang ramai sebelum dimuat naik ke internet. Video itu kini panas di China.


sumber : http://duniacacamarba.blogspot.com

Wow..anak jutawan bergambar bogel dengan wang berselerak dia atas katil

Puteri billionear Inggris, Tamara Ecclestone berpose bogel sambil mempamerkan kekayaannya. Tamara berpose di atas tempat tidur yang berserakan wang.

Seperti dikutip dari Daily Mail, pose tersebut dilakoni Tamara untuk pengambaran bersama fotografer selebriti ternama Tyler Shields. Dalam posenya, Tamara nampak berbaring tanpa pakaian di atas katil yang penuh wang berselerakan dan berterbangan. Ia menutupi payudaranya dengan tangan kiri, sementara kakinya menekuk agar bahagian intimnya tak terlihat.

Dalam pose lainnya, Tyler memotret Tamara yang tenaga berpose di atas tempat tidur sambil memegang wang. Puteri dari bos F1 Bernie Ecclestone itu nampak menutupi bahagian depan tubuhnya dengan wang yang dipegangnya.

Pengambaran tersebut dilakukan Tamara di rumahnya yang bernilai £60 juta. Di rumah tersebut ia membangun tempat spa khusus untuk anjingnya.

Dalam pose lainnya, Tamara menunjukkan bahagian dapur dari rumahnya tersebut. Ia berpose di sana seolah-olah tengah menggoreng telur. Sepasang sepatu Christian Loboutin ditaruh di meja dekat tempat ia memasak.

Pose-pose di atas dilakukan Tamara untuk reality show yang ia bintangi 'Billion $$$ Girl. Dia berharap acara itu boleh menunjukkan siapa dia yang sebenarnya. Wanita penyayang anjing itu tidak mahu dianggap hanya sebagai puteri dari seorang bos F1 yang bergelimang kekayaan.

"Di acara TV baruku aku cuba melangkah lebih jauh sebagai Tamara, bukan sebagai puteri Bernie. Aku percaya pengambaran bersama Tyler ini boleh membuat aku terlihat seperti itu," ujarnya.

Lelaki ini masak dan makan bangkai binatang yang di jumpainya

Jonathan McGowan 44 tahun dari Bournemouth , Dorset ini sangat aneh.Dirinya hanya mahu makan haiwan yang terbunuh atau yang dia temukan sudah tak bernyawa di tepi jalan atau juga dihutan. Dan itu sudah dilakukannya sejak 30 tahun lalu.

“Kemanapun aku melihat pasti ada aja haiwan-haiwan yang mati; ikan yang tertangkap, burung kuau yang tertembak dan haiwan-haiwan yang terlanggar di jalan sehingga secara semulajafi aku menjadi tertarik dengan alam dan bagaiman alam bekerja."

Haiwan-haiwan mati yang pernah ditemukan dan dimakan Jonathan antara lain tikus, landak kecil, merpati, gagak, dan camar.

Jonathan tak makan daging yang berasal dari peternakan atau juga yang dijual di pasar atau supermarket.

“Aku melihat bagaimana haiwan-haiwan ternak yang kotor dan betapa tak sihatnya mereka. Aku dulu juga terbiasa pergi ke pasar ternak dimana perlakuan para peternak kepada ternaknya aneh sekali. Aku tak senang sama sekali dengan apa yang kulihat,” ujar Jonathan.

“Aku dulu memotong haiwan-haiwan mati untuk melihat isi/dalam mereka dan ketika aku melakukannya yang kulihat adalah daging organik yang segar, lebih baik ketimbang yang kulihat di supermarket-supermarket. Jadi aku gak ada masalah dengan memasak dan memakannya,“ cerita Jonathan lagi.

Jonathan pertama kali memakan haiwan mati di jalan saat dirinya berusia 14 tahun, dimana dia memasak ular berbisa mati yang dia temukan.

“Rasa ular itu sebenarnya tak begitu enak – seperti kulit babi. Tapi itu membuat rasa penasaranku menggelitik dan aku bertanya-tanya apa lagi yang boleh kumakan dan seperti apa rasanya,“ ungkap Jonathan.

Dan mahu tahu masakan yang jadi kesukaan Jonathan? Semacam lalat goreng dan menu lain yang disukai, kari burung hantu dan tumis/goreng tikus.

Untungnya nih, Jonathan tak pernah sakit meski memakan haiwan-haiwan itu.

Pelik..Lelaki gergaji tangan sendiri, sorok dalam rumah

PHILADELPHIA: Seorang lelaki menggergaji sendiri tangannya sebelum menyembunyikan organ itu dalam rumahnya, lapor media semalam.

Lelaki berusia 34 tahun itu menggunakan gergaji elektrik bagi memotong tangannya di bahagian siku.


Tidak cukup dengan itu, lelaki terbabit memotong tangannya itu menjadi dua bahagian dan menyimpannya di tempat rahsia.


Dia kemudian dibawa ke Pusat Perubatan Albert Einstein dan keadaannya tidak diketahui.


Setakat ini polis belum mengetahui mengapa tindakan itu diambil. Sesetengah individu sengaja memotong anggota badan sendiri akibat masalah kekeliruan identiti.


Penderita sindrom itu biasanya ingin membuang anggota badan yang sihat kerana otaknya menganggap organ berkenaan bukan sebahagian daripada tubuh mereka. - DM

sumber : myMetro

Salun cuci telinga dengan wanita cantik

TOKYO - Salun-salun yang menawarkan perkhidmatan gadis-gadis mencuci telinga pelanggan kembali popular di Jepun selepas kerajaan membenarkan mereka yang tidak mempunyai latihan perubatan turut menawarkan perkhidmatan itu.

Salun Yamamoto Mimikakiten di sini mendapat sambutan hangat dengan pelanggan membayar AS$35 (RM108.64) untuk sesi selama setengah jam.

Pelanggan di salun Yamamoto akan baring di riba wanita cantik yang berpakaian tradisi kimono dan akan mencuci organ tersebut sambil berbual mesra.

"Saya datang ke tempat ini untuk menenangkan fikiran. Isteri saya ada juga membersihkan telinga saya tetapi suasana di sini berbeza," kata seorang pelanggan lelaki salun berkenaan, Takahisa Kobayashi.

Perkhidmatan yang diberikan, kata Kobayashi, membuatkan dia terkenangkan cara ibunya mencuci telinganya dengan lembut di zaman kanak-kanak.

Pengurus salun itu, Satoru Takahashi berkata, hanya lima peratus pelanggan adalah wanita manakala bakinya ialah lelaki.

Satu notis pemberitahuan di meja penyambut tetamu menyatakan salun itu tidak menawarkan perkhidmatan seks.

Salun itu mempunyai laman webnya iaitu www.yamamotomimikaki.com/index.php bagi menunjukkan hambar-gambar gadis yang bekerja mencuci telinga.

Terdapat juga salun lain yang menawarkan gadis memakai pakaian seperti amah untuk mencuci telingan para pelanggan. - AFP

sumber : kosmo online

Kelar bayi kerana teman lelaki tak mahu terima anak luar nikah

BETONG: Hanya kerana teman lelaki tidak mahu menerima anak luar nikah dalam kandungannya, seorang pelajar berusia 16 tahun mengelar bayi perempuan baru dilahirkannya sehingga mati dan perut terburai di bilik asrama sekolahnya di sini, semalam.

Kejadian menggemparkan itu berlaku kira-kira jam 7.40 pagi dan pelajar tingkatan empat terbabit dikatakan melahirkan bayi cukup sifat sebelum dia mengelar bayinya yang masih hidup itu dengan pisau pemotong sayur sepanjang 15 sentimeter.

Sumber berkata, sebelum kejadian, pelajar terbabit dikatakan gagal hadir ke kelas sehingga menimbulkan rasa curiga seorang guru lelaki berusia 41 tahun yang kemudian ke bilik asramanya.

Menurutnya, sebaik tiba di bilik pelajar berkenaan, guru itu terkejut apabila mendapati satu mayat bayi perempuan cukup sifat berlumuran darah di atas lantai berhampiran katil suspek.

“Terdapat sekurang-kurangnya tujuh kesan kelaran pada belakang tubuh, leher, tangan, rusuk selain perut bayi itu sehingga menyebabkan isi perut terburai.

sumber : myMetro

Bagaikan ‘daging bakar’

KUALA LUMPUR: Tubuh badan isteri yang melecur dipercayai dibakar suaminya sendiri dalam bilik mandi di rumah mereka di Kampung Baru, tengah malam Sabtu lalu difahamkan bagaikan ‘daging bakar’.

Sumber berkata, berdasarkan keterangan saksi, dalam kejadian jam 12.20 malam itu, suami mangsa berusia 28 tahun dan bekerja sebagai kerani sempat memadamkan api dalam bilik air dan badan mangsa dengan air sebelum menjerit meminta tolong.


Katanya, jeritan lelaki itu didengari jiran sebelum mereka berlari ke rumah mangsa untuk membantu.


“Menurut saksi, keadaan kulit mangsa bagai ‘daging bakar’ dan cukup menyayat hati malah berbau hangit.


“Mangsa sudah tenat ketika itu dan kesan melecur di seluruh tubuhnya menyebabkan saksi membuat tafsiran dia sukar diselamatkan,” katanya.


Menurutnya, suami mangsa berkelakuan panik dan sedih ketika meminta pertolongan namun mewujudkan rasa sangsi apabila semua kesan bakar berjaya dipadamkan.



Menurut sumber, hasil bantuan jiran, mangsa dihantar ke Hospital Kuala Lumpur (HKL) dan kini berada dalam keadaan kritikal.


Tinjauan Harian Metro ke rumah mangsa mendapati keadaan rumah berkunci manakala bilik air yang dipercayai tempat kejadian berlaku terdapat kesan terbakar.


Beberapa jiran yang ditemui memberitahu mereka hanya mengetahui mengenai kejadian itu selepas membaca laporan muka depan Harian Metro, semalam.


Jiran mangsa dikenali sebagai Ehsan, 55 berkata, dia langsung tidak mendengar pertengkaran antara pasangan itu, malah tidak mengetahui mengenai kejadian itu.


Katanya, pasangan itu menyewa di rumah kayu dua tingkat itu sejak setahun lalu dan mempunyai dua anak lelaki berusia tiga dan lima tahun.


Semalam, Harian Metro melaporkan seorang jururawat berusia 28 tahun melecur lebih 80 peratus akibat tindakan suaminya ‘meletupkan’ wanita berkenaan dipercayai bermotifkan cemburu. Sementara itu, Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Kuala Lumpur, Datuk Ku Chin Wah berkata, pihaknya sedang menyiasat motif kejadian dan mangsa masih menerima rawatan di HKL.

sumber : myMetro

Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved