Pengakuan Bekas Model Playboy yang Malu Bogel

on 17 Oktober 2011

Tidak semua model majalah dewasa Playboy yang berani buka-bukaan. Salah seorangnya Kendra Wilkinson. Ia mengaku merasa malu dan tidak pernah merasa terbiasa dan nyaman saat harus berfoto bugil.

Model berusia 26 tahun yang menikah dengan bintang NFL, Hank Baskett, itu kini telah memiliki seorang anak laki-laki, Hank IV, 22 bulan.

Dia mungkin mendapatkan rasa kepercayaan dirinya saat tampil sebagai bintang reality show. Namun Baskett yang kini sedang melakukan promosi ke Australia menyatakan dirinya jenis orang yang pemalu

“Memang, saya berbicara tentang seks, seks, dan seks. Padahal saya itu orang yang konservatif, lebih dari yang orang lain bayangkan,” katanya dalam situs Daily Mail.

Wilkinson mengakui pipinya akan merona merah saat harus mengucapkan ‘kata-kata’ itu. Bahkan saat harus berpose untuk Playboy, ia selalu merasa ketakutan dan berusaha untuk menutupi tubuhnya. “Saya selalu berkata, “Cepat, cepat!” katanya mengenang saat-saat pngambarannya dulu.

Katanya lagi, saat harus berpose telanjang, ia tidak pernah merasa nyaman dan terbiasa. “Saya tidak akan mahu melakukannya lagi. Tidak terbayangkan, bagaimana saat saya memulainya, ?”

Wilkinson merupakan seorang dari sekian banyak kekasih bos Playboy, Hugh Hefner. Ia sempat tinggal di Playboy Mansion. Dan kehidupannya di sana terekam oleh kamera untuk acara E!. Saat itu, ia tampil telanjang dalam tiga buah foto bersama dengan Holly Madison dan Bridget Marquardt.

Rupanya macam ni mereka menipu kita






sumber : stomp.com.sg

beratus-ratus duit habis pun tak kan dapat patung hadiah tu...

Ada pasar mencari jodoh di Shanghai

SHANGHAI - Perihal tentang adanya biro jodoh, sudah sering kita dengar. Namun bagaimana dengan adanya Pasar Jodoh (Marriage Market)?

Pasar jodoh adalah sebuah area di mana banyak orang mencari jodoh untuk anak atau pun bagi mereka sendiri. Namun umumnya, yang datang ke pasar jodoh ini adalah para orang tua yang hendak mencarikan jodoh bagi anaknya.

Biasanya, usia anak-anak yang mereka carikan jodoh berkisar di atas 25 tahun.

Seperti seorang ayah yang sedang mencarikan jodoh untuk anak perempuannya yang sudah berusia 29 tahun.


"Anak perempuan saya sebenarnya tidak setuju saya datang ke sini, tetapi saya nekad mencuri fotonya untuk dibawa ke sini," ujarnya seperti dikutip CNN, Isnin (17/10/2011).

Ayah yang nampak putus asa tersebut mengaku sudah 12 kali mendapatkan calon lelaki dan telah keluar dengan putrinya, namun upayanya selalu gagal.
"Jika saya mati nanti dan anak saya belum juga menikah, mungkin saya tidak dapat menutup mata saya," ucapnya.

Bezanya dengan biro jodoh, orang-orang yang mencari jodoh ini secara langsung mencari jodoh di antara sesama pencari lainnya.

Prosesnya, para pencari jodoh membawa sebuah kertas yang berisikan profil identiti orang yang ingin dicarikan pasangan, atau pun identitinya sendiri sebagai yang mencari jodoh. Profil identiti yang disebutkan dicantumkan selengkap mungkin, seperti nama, umur, gelar pendidikan, tempat bekerja, jumlah pendapatan, jumlah tanggungan dalam keluarga, serta kriteria jodoh yang diinginkan.

Kertas-kertas tersebut disatukan dan digantung agar dapat dilihat oleh semua pengunjung pasar tersebut. Atau ada juga yang "terjun" langsung "memasarkan" kandidatnya ke sesama pencari jodoh.

Mereka berkenalan, dan saling menceritakan orang yang dicarikan jodoh dan bagaimana kriteria yang dicari. Jika dari saling sesuai, maka boleh jadi perjodohan pun dimulai dari situ.

Walaupun tingkat keberhasilannya rendah, tetapi para pencari jodoh ini nampak gigih dan tidak bosan mencuba.

"Saya telah datang ke sini setiap akhir minggu selama dua tahun belakangan ini, tapi saya pikir tingkat keberhasilannya rendah," ujar seorang ibu yang cemas mencarikan jodoh untuk putrinya.

"Bahkan banyak dari mereka datang sudah dari empat atau lima tahun tapi tidak juga dapat (jodoh yang dicari)," imbuhnya.

"Putri saya pergi ke Inggris untuk belajar selama tujuh tahun," ungkap ibu tersebut. "Saat dia datang kembali, sudah terlalu telat untuknya mencari kekasih. Dia menganggap terlalu berharga waktunya selama di sana, tapi untuk saya yang terpenting adalah membina sebuah keluarga," ujarnya putus asa.

Selain para orang tua yang mencarikan jodoh untuk anaknya, tak sedikit pula yang mencari jodoh untuk dirinya sendiri. Biasanya, mereka adalah duda atau janda yang telah berumur namun tetap masih perlu pasangan untuk berbagi.

Seperti seorang duda berusia 73 tahun bernama Zhang, dia rajin datang ke pasar yang lebih ramai dari job fair ini setiap akhir minggu.

"Sebenarnya berat untuk saya datang ke sini, tapi saya harus mencari seorang isteri. Saya tidak kekurangan apapun, selain seorang isteri. Isteri saya telah meninggal. Saya hanya kekurangan seseorang yang bioleh saya ajak berbincang di malam hari," ujarnya.

Tidak lama kemudian, Zhang melihat dua wanita yang mendekati kriterianya dan berkenalan.

Para wanita tersebut berusia sekira 68 tahun dan ini adalah kali pertama dia mendatangi pasar jodoh itu. Mereka pun berbincang selama 10 minit dan saling bertukar kontak.

Adakah Zhang mendapatkan jodohnya? "Pertama kita berbincang layaknya teman dan kita lihat ke depannya apakah kita saling ada kesamaan. Kita lihat nanti," ujar Zhang.(rhs)

WOW... Ada Mee Dengan Panjang 1.704 Meter

Sekelompok orang yang suka masak di Dali Bai, Yunan Selatan China, berhasil membuat mee buatan mereka dengan panjang 1.704 m.

Dalam membuat mee itu hanya perlu sekitar 25 minit dimana produksi berlangsung di bawah pengawasan seorang tukang masak bernama Su.



Yang uniknya , para peserta yang berjumlah ribuan, semuanya mengenakan pakaian tradisional.

Untuk membuat mee terpanjang itu diperlukankan 15 kg tepung gandum dan 2,5 kg minyak goreng.


Rekod sebelumnya dipegang oleh para tukang masak di Melfi, Itali yang membuat sehelai mee dari 130 kg tepung chestnut dengan panjang 100 m, untuk merayakan festival chestnut tahunan daerah tersebut

Video muzik paling lazat buat lidah bergoyang bukan pinggul

Duo pemuzik Belanda yang tergabung dalam Mason, menampilkan musik terbaru mereka, Le Big Bob, dalam sebuah video unik penuh makanan lazat tinggi kolesterol. Mungkin baru kali ini ada video musik yang lebih ampuh untuk menggoyangkan lidah daripada pinggul.-idbite.com

Kesian..dera anak kerana sayang

Inilah bapa yang mendera budak ini

This is the children's father, Yang Quansheng. He's from Jiangxi, he came to Ningbo to work. He is a painter. The two children's mother already left the family two years ago, fleeing his beatings.


I asked him: How long have you been beating the children? He said: Three years. I asked: In these three years, do you beat them often? He said: Almost every day.



I asked him: Why do you beat them every day? Him: I asked how old he is, he couldn't answer. I got angry and beat him. I asked: Do you dislike your child? Him: I love my child, so I hit him.










Stadium terbakar sebelum pameran seks dirasmikan

Asap tinggi dari sebuah stadium olahraga bersejarah yang terbakar di kota Copenhagen, Denmark. Disana, Sex Fair terbesar bakal dirasmikan beberapa jam lagi di lokasi itu. Sebanyak 20 orang pihak penyelenggara, dilaporkan selamat. Namun belum diketahui bagaimana nasib barang dagangan kebanyakan merupakan sex toy dan barang-barang erotik lain yang dibuat khusus untuk keperluan itu.



Api yang membakar stadium yang dibangun tahun 1938 ini, kata Lars Rosenwanger, seorang petugas kebakaran, sangat besar. “Asap tebal boleh dilihat dari seluruh penjuru kota,” katanya. Selain asap tebal, bunyi ledakan beberapa kali terdengar. Sumber api diduga berasal dari lampu sorot yang mengalami overheat dan meledak hingga menimbulkan percikan api, kata juru cakap polis Lars-Christian Borg.

Stadium KB Halen pernah menjadi lokasi beberapa pertandingan internasional, antara lain tenis, badmintons, tinju, dan aneka konsert musik. Louis Armstrong, The Beatles, dan The Rolling Stones pernah menyelenggarakan pertunjukan di sini. Kebakaran menyebabkan acara Sex Fair terbesar di negeri itu dibatalkan. Sedianya, pameran seks akan dihajat selama lima hari. Selain menjadi tempat jual-beli alat-alat seks, selama pameran juga akan diputar filem-filem dewasa secara gratis. selain itu, hampir seluruh media seks juga membuka stand di sini.

“Kami mengalami kerugian 3 juta kroner akibat kebakaran ini,” kata Kenneth Strandby, event organizer acara, pada TV2.

Kerana tak boleh tahan pak cik ni terkam penari bogel








Menyedihkan! Anak Perempuan Umur 3 Tahun Di Langgar Van Dibiarkan Oleh Orang-orang Yang Lalu-Lalang [Video]


Ini benar-benar tragedi kemanusiaan yang sangat menyedihkan. Seorang anak perempuan berusia 3 tahun yang bermain di pasar daerah Foshan, China, mengalami kemalangan dan tubuhnya yang tergeletak di jalanan dibiarkan begitu saja oleh orang-orang disekitarnya.

Nasib malang anak itu bermula ketika dirinya tiba-tiba dilanggar roda depan van yang sedang melintas, parahnya, van itu tidak berhenti dan malah kembali melindas anak malang itu dengan roda belakangnya.

Dan yang akan membuat hatimu kembali menjerit adalah kenyataan bahawa hampir tak satupun orang yang peduli terhadap keadaan anak malang ini yang tergeletak begitu saja di jalanan. Ada 20 orang yang melintasi tubuh anak yang sedang cedera ini tanpa melakukan apa-apa, bahkan sebuah kendaraan sempat melanggar kaki anak ini sekali lagi, hingga akhirnya seorang wanita berinisiatif mencari orang tua dari anak tersebut.

Anak itu nampaknya segera dilarikan ke hospital oleh orang tuanya. Sayangnya kami belum mendapatkan informasi lengkap mengenai nasib dari gadis kecil malang ini.-idbite.com



Pulak..gunting kemaluan suami campak kedalam sungai


TAIPEI: Seorang wanita menggunting kemaluan suaminya sebelum mencampakkan organ itu ke dalam sungai.

Wanita warga Vietnam berusia 30 tahun itu bertindak demikian sebagai membalas dendam terhadap suaminya kerana menjalinkan hubungan sulit dengan wanita lain serta penderaan fizikal yang dilakukan ke atasnya.


Si isteri yang hanya dikenal pasti dengan nama keluarganya, Pan, memotong hampir separuh kemaluan suaminya di rumah mereka di Tainan, selatan Taiwan, ketika lelaki itu tidur selepas mengambil dadah dan pil tidur.


Dia kemudian mencampakkan organ seks suaminya, warga Taiwan berusia 29 tahun ke dalam sungai sebelum menyerah diri kepada polis.


“Dia ditahan atas tuduhan menyerang,” kata seorang anggota polis yang enggan namanya disiarkan.


Wanita itu memberitahu polis, dia tidak menyesal dengan perbuatan terhadap suaminya yang menganggur dan penagih dadah. Polis berkata, Pan mendakwa menderita kerana sering dipukul walaupun dia bekerja di sebuah kelab karaoke untuk menyara keluarganya sejak pasangan itu berkahwin dua tahun lalu.

Hubungan sulit lelaki itu dengan wanita lain, yang sengaja tidak disembunyikannya, mendorong Pan bertindak demikian.


Dia boleh dihukum penjara sehingga 12 tahun jika sabit kesalahan. - AFP

sumber : myMetro

Pakcik 52 tahun tewaskan petinju berumur 30 tahun


LOS ANGELES - Seorang petinju berusia 52 tahun yang dipenjarakan selama 26 tahun di atas kesalahan yang tidak dilakukannya, Dewey Bozella menang buat pertama kali dalam perlawanan tinju profesional di sini kelmarin.

Bozella menewaskan lawannya, John Hopkins yang berusia 30 tahun dalam perlawanan tinju profesional yang pertama disertainya. Dia diumumkan pemenang selepas empat pusingan perlawanan.

Sebelum ini, dia dipenjarakan selama 26 tahun di penjara Sing Sing, New York di atas kesalahan membunuh dengan kejam seorang wanita berusia 92 tahun.

Bagaimanapun, kesalahan itu digugurkan selepas satu salinan fail mengenai kes tersebut yang diperoleh oleh firma guaman yang mewakili Bozella mendapati saksi-saksi pendakwaan telah menipu dan seorang lagi suspek telah mengaku melakukan jenayah tersebut.

Penemuan itu menyebabkan kesalahan tersebut digugurkan pada Oktober 2009.

Dia dipenjarakan semasa berumur 18 tahun dan dia didapati bersalah membunuh wanita tersebut tujuh tahun selepas ditangkap.

Semasa dipenjara, Bozella merupakan seorang juara tinju light-heavyweight. Bozella juga pernah bercita-cita untuk menjadi seorang petinju.

Petinju legenda, Bernard Hopkins yang mendengar kisah Bozella telah menawarkan peluang untuk dia bertinju dengan Hopkins kelmarin.

Presiden Amerika Syarikat (AS), Barack Obama juga menelefonnya dan memberikan ucap selamat kepadanya sebelum pertandingan tersebut bermula. - Agensi

sumber : kosmo online

Wow...perompak hingusan buat sebuah bandar dalam ketakutan

LIVERPOOL: Dia baru berusia 13 tahun tetapi tetap berupaya berlagak bersahaja dengan senapang patah ketika merompak selama 10 hari hingga mencetuskan ketakutan di sebuah bandar.

Polis menemui gambar Jobe Kilbride dengan memegang senjata itu yang dimuat turun oleh rakannya dari telefon bimbitnya.

Samseng berusia belasan tahun itu adalah anggota termuda satu kumpulan lima orang yang melakukan rompakan selama 10 hari di seluruh Liverpool pada April dan Mei lalu, Sepanjang melakukan rompakan itu, kumpulan berkenaan yang anggotanya berusia dari 13 hingga 18 tahun, mensasar pemandu teksi dan peniaga kedai dan seorang lelaki ditembak.

Semalam, mereka mula menjalani hukuman dengan jumlah lebih 20 tahun selepas mereka ditangkap polis.

Ketua kumpulan, Bradley Beveridge, 18, diawasi polis sejak berusia awal belasan tahun dan sudah didapati bersalah terhadap beberapa jenayah.

Dia memaki hamun Hakim Mark Brown ketika dibawa keluar dari Mahkamah selepas dijatuhi hukuman.

Kilbride dipenjara empat tahun sementara abangnya, Declan, 16, sembilan tahun.

Declan Culshaw, remaja berusia 15 tahun, yang turut terbabit dalam rompakan terakhir kumpulan itu sebelum ditangkap, dipenjara lima tahun sementara seorang lagi remaja berusia 14 tahun, Dylan Currie, dijel enam tahun.

Hakim menarik balik larangan sekatan menyebut nama pesalah bagi membolehkan akhbar menyiarkan nama kumpulan itu. - DM

Gilalah..cemburu punya pasal sanggup nak letupkan isteri sendiri


KUALA LUMPUR: Suami setan! Itu ungkapan layak diberikan kepada seorang lelaki berusia 28 tahun apabila didakwa bertindak kejam ‘meletupkan’ isterinya menggunakan bom petrol ketika mangsa sedang mandi di rumahnya di Kampung Baru di sini, tengah malam kelmarin.

Perbuatan keji yang dipercayai bermotifkan cemburu itu menyebabkan mangsa, 28, yang juga jururawat di Hospital Kuala Lumpur (HKL) di sini, kritikal apabila lebih 80 peratus tubuhnya melecur.

Semuanya bermula jam 12.20 tengah malam apabila mangsa yang baru pulang kerja, masuk ke bilik air di rumahnya untuk membersihkan badan.

Menurut sumber, sebelum insiden itu suami mangsa dipercayai sudah menyimbah petrol selain meletakkan bom petrol di dalam bilik air berkenaan.



“Sebaik isterinya masuk, suspek dengan sengaja membuang puntung rokok ke kawasan berkenaan menyebabkan tercetusnya api sebelum satu letupan kuat berlaku.


“Api hasil letupan kuat itu menjilat pakaian dan tubuh mangsa menyebabkannya menjerit meminta bantuan daripada suami,” katanya.

sumber : myMetro

Ketagihan Twitter, Dektektif LAPD Memposting Apa Saja Termasuk Gambar Mayat Korban Pembunuhan


Seorang dektektif pembunuhan LAPD yang ketagihan dengan Twitter, berada dalam kecaman kerana tindakannya yang mengupload gambar-gambar mayat korban pembunuhan di situs micro blogging tersebut.

Sal LaBarbera adalah seorang veteran yang telah bertugas selama 30 tahun, dan 24 tahun diantaranya dihabiskan sebagai penyiasat dalam ​​kes pembunuhan, dan disebut sebagai orang yang tidak berperasaan atas perbuatannya memposting gambar-gambar tidak patut dan terlalu sering menggunakan Twitter.

LA Taco, menulis cerita yang mengkritik dirinya setelah sang dektektif ini meng-upload gambar berlumuran darah seorang lelaki korban pembunuhan yang tergeletak di trotoar, dan mengatakan tindakannya tersebut sama sekali tidak menunjukan rasa belas kasihan pada keluarga korban.

Bahkan LaBarbera menambahkan tulisan pada gambar ‘”Coba tebak di mana aku berada, hal seperti ini tidak pernah berakhir”.

Akaun Twitter Detektif LaBarbera memiliki lebih dari 1.500 pengikut (followers), dan mengatakan bahawa gambar pembunuhan itu sama yang dimuat di dalam berita.

Ketika ditanyai oleh LA Weekly tentang kritik tersebut, LaBarbera yang lahir dan dibesarkan di New York mengatakan, ia tidak melihat adanya masalah dengan foto tersebut, atau dengan aktiviti Twitter-nya, dan ia juga mengatakan bahawa hal seperti ini juga dilakukan ribuan polis di seluruh negeri.

Sumber : dailymail

Wow..petani mahu lebih 14 orang anak


IGANGA, Uganda - Seorang petani di sini, Ahmed Kasadha sudah mempunyai 14 orang anak hasil perkahwinannya dengan dua isterinya.

"Bapa saya mempunyai 25 orang anak. Saya hanya mempunyai 14 orang anak setakat ini dan saya jangka akan mempunyai lebih ramai anak pada masa depan," kata Ahmed.

Dia menganggap keluarga yang besar merupakan satu lambang kejayaan selain rahmat daripada tuhan.

Menurutnya, anak yang ramai akan dapat membantu dia semasa dirinya sudah tua nanti. - Agensi

sumber : kosmo online

Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved