Anjing Di modified Jadi Robot Star Wars

on 16 Oktober 2011


OREGON - Katie Mello memutuskan untuk mendandani anjing kesayangannya dengan kostum robot AT-AT yang ada di filem Star Wars dalam siri Empire Strikes Back.

Wanita ini menggunakan gabus untuk membuat baju robot tersebut dan kain yang tipis untuk membalut tubuh anjing itu. Kostum robot ini digunakan untuk penampilan sang anjing di pesta Halloween.

Kostum anjing milik Katie juga dibuat sedetil mungkin, Katie juga menggambar kain tipis yang membalut tubuh anjingnya dengan gambar besi-besi sehingga anjing itu benar-benar terlihat seperti robot AT-AT. Selain itu, ukuran kain itu juga dibuat lebih kecil daripada tubuh anjingnya.

"Saya membuat kostum ini, seluruhnya dari gabus. Dia (anjingnya) merupakan anjing yang sabar, tapi kesabarannya ada batasnya," ujar Katie, seperti dikutip Daily Mail, Jumaat (14/10/2011).

Setelah kostum itu dirancang, anjing milik Katie pun nampak seperti anjing robot. Katie juga mengatakan, dirinya menulis detail dari pembuatan kostum bagi anjingnya dalam akaunnya di jejaring sosial facebook.

AT-AT merupakan robot raksasa yang tingginya mencapai 22,5 meter yang digunakan oleh para pasukan Darth Vader di filem Star Wars, episode Empires Strike Back. Dalam filem tersebut, pahlawan Star Wars, Luke Skywalker harus memutar otaknya demi mengalahkan robot kokoh ini.(rhs)

Aksi mak ayam selamatkan anaknya daripada di makan anjing




hebat mak ayam ni.....

Israel - Surga Gay dan Lesbian Arab

Hak-hak Lesbian dan gay di Israel dianggap yang paling maju dan berkembang di Timur Tengah. Berbeza dengan negara timur tengah lainnya, Israel sangat melindung kaum minoriti ini.

Para gay dan lesbian dari Iran, Saudi Arabia, Kuwait, Iraq, dan negara sekitar, datang untuk bercuti di Israel. Jika di negara asal mereka, mereka harus berpasangan dengan sembunyi-sembunyi, di Israel, para gay dan lesbian dapat memegang tangan pasangan mereka tanpa rasa takut. Mereka dapat berpelukan dan mencium pasangan mereka tanpa rasa khuatir.

Israel memang Oasis bagi gay dan lesbian di timur tengah. Walaupun akhir-akhir ini Lebanon dan Turki ikut-ikutan bersaing untuk mendapatkan pelancung gay dan lesbian dari timur tengah.

Salah satu gerakan terbaru adalah pasangan gay dan lesbian dapat mengambil anak dan melakukan inseminasi buatan. Israel juga mengenal pernikahan sesama jenis.

Para pasangan gay dan lesbian di Israel senang menghabiskan waktu di taman dan pantai.

61 peratus penduduk Israel mendukung pernikahan sesama jenis.

Di Israel, Jordania, Turki, Iraq, dan Cyprus, homoseksual antara 2 orang dewasa adalah LEGAL. Israel merupakan negara pertama di Asia Barat yang mengeluarkan peraturan anti-diskriminasi untuk gay dan lesbian.

Isreal dapat dikatakan : IBUKOTA GAY DI TIMUR TENGAH

Organ Genital Luka, April Saman Pembuat Vibrator


TRIBUNNEWS.COM - Seorang perempuan bernama April Bonjour menyaman perusahaan pembuat vibrator kerana membuat organ genitalnya luka dan kehilangan kesedaran. Demikian dilapo Daily Mail, Jumaat (14/10/2011).

April menggunakannya saat sedang berhubungan seks dengan sang kekasih namun ia kemudian merasakan rasa sakit yang luar biasa dan membuatnya mengalami pendarahan dan pengsan.

Ia kemudian dilarikan ke hospital dan diberikan transfusi kerana kehilangan banyak darah akibat penggunaan vibrator tersebut.

April kemudian melakukan langkah hukum terhadap perusahaan Pipedream Products dengan tuduhan produk mereka membuatnya luka dan mengalami stress.

"Saat menggunakannya, saya merasakan sakit dalam vagina saya dan kekasih saya mengeluarkan vibrator yang dipenuhi dengan darah," kata April mengenai insiden yang terjadi pada 3 November tahun lalu.

April mengira dirinya sedang datang bulan namun ia melihat pendarahan itu terus berlanjut dan kemudian menggunakan pembersih kesihatan membersihkan darah. "Pendarahan itu berhenti dan saya mengganti pembalut tetapi kemudian terus berdarah," kata perempuan asal North Carolina, Amerika Syarikat (AS) ini.

Vokalis Maroon 5, Adam Levine berfoto hot bersama kekasihnya


Vokalis Maroon 5, Adam Levine berfoto hot bersama kekasihnya Anne V. Pasangan yang melakukan pengambaran untuk majalah fashion itu berpose bogel.

Seperti dilapor dari Just Jared, penyanyi 32 tahun itu dan kekasihnya yang juga seorang model melakukan serangkaian foto untuk Vogue Russia. Hampir semua foto yang diambil terlihat mereka tidak mengenakan pakaian sama sekali.

Adam dan Anne berpose saling berpelukan. Dalam foto tersebut Anne hanya memakai selendang (shawl) yang dililitkan di lehernya. Sedangkan Adam tidak menggunakan pakaian, penyanyi 'Moves Like Jagger' itu hanya mempamerkan tato di bahunya.

Foto lain nampak Adam memeluk erat sang kekasih sambil mencium leher Anne. Ada juga foto Anne yang berpose dengan gitar Adam, untuk menutupi setengah bahagian depan tubunya.

Pengambaran untuk majalah bukan pertama kali dilakoni oleh Adam dan Anne. Sebelumnya pasangan selebriti itu juga berfoto panas untuk majalah Cosmopolitan.

Jumlah Butir Pasir akan dikira di Pantai Perranporth

Berapa banyak pasir yang ada di pantai? Mungkin pertanyaan ini akan segera terjawab. Sekelompok pengkaji yang berasal dari 3 negara, iaitu Britain, Amerika, dan Australia mulai menghitung jumlah pasir yang ada di pantai Perranporth, Britain, pada 22 Oktober nanti. Penelitian ini dilakukan untuk mengetahui tingkat erosi pantai serta menganalisa apakah hal tersebut dapat menyebabkan pantai menyempit atau adanya perubahan posisi pantai

Mereka menggunakan 100 perangkat canggih (gadget) yang dipasang pada perancah sepanjang 40 meter untuk merakam tingkat permukaan air, kecepatan aliran air, tingkat pergerakan pasir, dan perubahan pantai. Data yang diperoleh akan dikumpulkan menggunakan bank laptop yang berada di dalam sebuah laboratorium bergerak yang ditempatkan di atas pantai.

Profesor Gerd Masselink dari Universiti Playmouth mengatakan bahawa penelitian ini akan memakan waktu 5 tahun dan diharapkan dari penelitian ini mereka dapat mengetahui bagaimana pola pergerakan pasir di pantai.

"Informasi ini akan membantu mengembangkan model pada komputer dari pergerakan sedimen dan erosi pantai serta akan memperkuat prediksi bagaimana pantai menanggapi terjadinya perubahan iklim." lanjutnya.

Sumber: Metro Online, Daily Mail

Gempar jumpa 'anak pocong' depan rumah

BATU PAHAT – Penduduk Kampung Parit Sempadan, Parit Raja di sini gempar pagi semalam dengan penemuan satu objek misteri yang dikafan seperti pocong di sebatang jalan menghala ke rumah seorang penduduk di situ.

Objek sepanjang 15 sentimeter itu ditemui oleh seorang penduduk kampung yang berjalan kaki menghantar anaknya untuk belajar mengaji kira-kira pukul 8.30 pagi.

Seorang pesara kerajaan yang hanya mahu dikenali sebagai Haji Mat memberitahu, sebaik sahaja dimaklumkan mengenai penemuan objek misteri itu, dia bergegas ke tempat kejadian.

Katanya, ia dibungkus dengan kain putih dan diikat seperti jenazah sebelum diletakkan di pangkal pokok yang terletak hanya kira-kira 50 meter dari rumahnya.

Di sebalik penemuan itu, dia percaya ada kemungkinan perbuatan itu dilakukan oleh pihak tertentu dengan niat untuk mengugut keluarganya.

“Saya berdebar-debar apabila melihat objek berbentuk pocong itu kerana percaya ia adalah amaran kepada keluarga saya,” katanya ketika ditemui di rumahnya di sini semalam.

Haji Mat memberitahu, kejadian pelik itu adalah yang pertama kali ke atas keluarganya sejak menetap di kampung itu pada tahun 1973.

sumber : kosmo online

Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved