Kerana asyik menari tertarik skrit dan seluar dalam kawan sampai nampak bon**t

on 14 Oktober 2011

Kerana terlampau asyik rakan penari ni tak terperasan dia
telah menarik skirt dan seluar dalam kawannya....

Sanggup hancurkan rumah kerana seni


HOUSTON - Bila sekilas dilihat, rumah ini seperti hancur kerana ledakan bom. Tapi jika diperhatikan lebih teliti, sesungguhnya rumah hancur ini adalah sebuah karya seni dari dua orang seniman bernama Dan Havel dan Dean Ruck.

Dan serta Dean sengaja merombak bangunan sebuah rumah yang terbuat dari susunan kayu untuk dijadikan sebuah karya seni.

Kayu-kayu tersebut dibuat berantakan, seolah-olah habis terkena ledakan. Namun sesungguhnya kayu-kayu disusun secara beraturan sehingga membuat tumpukan vertikal dan horizontal yang artistik. Demikian diberitakan Daily Mail, Jumaat (14/10/2011).

Dan yang ditemani Dean cuba membuat karya uniknya ini dari dua buah bungalow.

Kedua orang itu menghancurkan dinding interior bungalow, lalu kayu-kayu tersebut disusun dan dipaku pada permukaan luar sedemikian rupa sehingga membentuk projeksi yang diharapkan.

Hasilnya, kedua seniman ini menawarkan pemandangan unik dari masing-masing bangunan yang mereka "hancurkan".(rhs)

sumber : international.okezone.com

Bila cinta,bir bersatu (berhubungan seks ditempat awam)

Sehabis pesta dan mabuk dengan sebotol bir seketika itu juga pastinya akan melakukan hal-hal yang bodoh dan gila sampai-sampai seks ditempat umum seperti foto dibawah ini.Kemudian datang seorang polis dan merosak suasana.dan semuanya itu terakam dalam foto..entah siapa yang mengabadikan momen manusia pelik ini....






bk-salah satu sebab arak itu diharamkan...manusia akan bersikap seperti binatang yang tiada akal dan fikiran

Geng Wanita Ditangkap Kerana Membius, Menculik dan Memperkosa Lelaki Untuk Mencuri Sperma Mereka

Polis di Zimbabwe menyelidiki rentetan ‘ritual’ penculikan dan serangan seks kepada penumpang laki-laki, dan ketika ini telah menangkap tiga wanita berhubungan kes tersebut.

Detektif di Gweru, Zimbabwe, menyita 33 kondom yang telah digunakan dari kendaraan para tersangka, menyusul laporan serangan pada lelaki mencari tumpangan di kota tersebut, serta Harare dan Mashonaland Barat.

Menurut laporan di Zimbabwe, ini merupakan gambaran dari tren yang mengkhawatirkan dimana laki-laki ditawarkan tumpangan, namun kemudian dibius, dan dibawa ke tempat-tempat terpencil oleh para penyerang wanita.

Para pria tersebut kemudian dipaksa melakukan hubungan seks dengan para wanita, dan kadang-kadang di bawah todongan senjata, sebelum wanita-wanita tersebut memperkosa, mengumpulkan sperma mereka dan kemudian meningalkan korban di pinggir jalan.


Menurut NewZimbabwe.com, sebanyak tiga wanita telah ditangkap Minggu (09/10/2011) lalu, setelah polisi menemukan 33 kondom pada kendaraan mereka, di Gweru.

Menurut Ketua polis Midlands, Asisten Komisioner Senior Charles Makono, para wanita ini dicurigai kerana menanyakan kepada petugas apakah mereka dapat mengambil beg berisi kondom dari kereta mereka, yang baru saja terlibat dalam kemalangan.

Tiga wanita tersebut iaitu Rosemary Chakwizira (24), Sophie Nhokwara (26) dan Netsai Nhokwara (24) yang semuanya dari Mkoba 4, Gweru, segera ditangkap bersama seorang pemandu laki-laki, kerana dicurigai terlibat dalam sejumlah serangan tidak senonoh.

Pemandu itu juga menghadapi tuduhan pembunuhan, setelah terbukti bersalah dalam kemalangan fatal yang menewaskan pejalan kaki.

Nehanda Radio melaporkan bahawa pejabat polis di Gweru, dikepung oleh massa yang marah dan ingin melihat trio yang ditangkap tersebut.

Polis kemudian meminta para korban untuk datang guna membantu mengidentifikasi penyerang mereka.

Selain itu, pasukan penyidik juga berharap untuk mensesuaikan sperma milik beberapa korban melalui ujian DNA.

Sophie Nhokwara (26), salah satu dari ketiga wanita yang ditangkap

Sumber : dailymail

Lelaki ni selamba lap bontotnya dengan bendera Peranchis

Menghina bendera Perancis boleh diberikan hukuman penjara maksima enam bulan dan didenda.

Pemerintah Perancis merasa terhina setelah melihat sebuah foto yang menunjukkan bendera nasional Negeri Anggur itu dipakai untuk mengelap bontot seorang lelaki. Pihak berwajib dikerahkan untuk menyelidiki siapa lelaki yang ketahuan menghina bendera Biru-Putih-Merah itu. Laman stasiun televisi BBC, mengungkapkan bahawa Menteri Kehakiman Prancis, Michel Alliot-Marie, marah setelah melihat foto itu. Dia menganggap perlakuan atas bendera nasional tersebut merupakan penghinaan sehingga pelaku harus ditindak secara hukum.

Menurut undang-undang hukum jenayah di Perancis, pelaku yang terbukti menghina bendera nasional mahupun lagu kebangsaan Perancis dalam suatu acara yang diadakan secara terbuka dapat dihukum penjara maksima enam bulan dan denda 7.500 euro. Masalahnya, menurut responden BBC di Perancis, hukum itu dapat diterapkan dalam suatu peristiwa atau kegiatan yang diselenggarakan oleh pihak berkuasa publik - bukan oleh individu mahupun dalam suatu kegiatan budaya. Alliot-Marie bersedia mengubah peraturan itu menjadi lebih luas.


"Sebenarnya ada dasar hukum yang boleh menindak penghinaan atas bendera Perancis," kata seorang jurucakap Kementerian Kehakiman. "Bila hukum yang ada kurang memadai, maka harus dikaji," lanjut juru cakap itu.

Aksi penyalahgunaan bendera Perancis itu tertangkap bidikan kamera seorang juru foto. Dari jalan, fotografer memotret aksi seorang lelaki saat berada di dekat sebuah bendera Perancis yang tengah berkibar. Entah apa maksudnya, lelaki itu lalu memelorotkan seluarnya dan mengambil bendera Perancis itu untuk dipakai mengelap bahagian bawah di belakang tubuhnya.

Gambar itu bulan lalu ditampilkan oleh harian nasional Perancis, Metro, dan dinyatakan menang dalam sebuah pertandingan foto yang diselenggarakan perusahaan media FNAC di Kota Nice. Foto itu memenangkan katagori "perilaku yang salah secara politik." Namun pihak penyelenggara memutuskan tidak mempamerkan foto itu setelah mendapat protes dari kaum veteran.


http://maskolis.blogspot.com

Pelumba basikal lasak dirempuh antelop jadi sensai di internet


JOHANNESBURG, Afrika Selatan - Satu kemalangan melibatkan seorang pelumba basikal lasak dengan seekor antelop sudah cukup untuk mencetuskan sensasi di Internet.

Seorang penganjur perlumbaan, Max Cluer kelmarin berkata, Evan van der Spuy, 16, dirempuh mamalia tersebut ketika menyertai satu perlumbaan hujung minggu di sebuah taman hidupan liar di sini.

Antelop yang melanggar pelumba remaja itu adalah dari jenis hartebeest dengan berat lebih 200 kilogram.

Seorang pelumba lain yang merakam insiden tersebut kemudian menghantar klip video berkenaan ke laman perkongsian video YouTube bersama kata tanda bermaksud "Dahsyatnya!".

Ia ditonton lebih 5 juta kali setakat Rabu lepas.

Menurut Cluer, Van der Spuy tidak cedera teruk, manakala antelop tersebut kembali bersama kawanannya selepas kemalangan itu berlaku.

Van der Spuy pula memberitahu akhbar tempatan bahawa dia tidak ingat apa-apa tentang peristiwa itu, tetapi topi keledarnya yang pecah menjadi bukti pertembungan liar tersebut. - AP

sumber : kosmo online

Memang kurang ajar,menyamar jadi saudara baru untuk dapatkan wang

KUALA LUMPUR: Mengaku mendapat hidayah untuk memeluk Islam dan berkopiah bagi menunjukkan perwatakan alim dikesan menjadi taktik baru sekumpulan individu tidak bertanggungjawab bagi meraih simpati orang ramai terutama umat Islam bertujuan membolehkan mereka mendapat bantuan dan wang dengan cara mudah.

Lebih licik, kumpulan individu terbabit menyasarkan surau di kawasan elit untuk mereka berpura-pura melafazkan kalimah syahadah, sekali gus meraih simpati jemaah untuk menghulurkan bantuan kepada ‘saudara baru’ yang hanya menyasarkan wang ringgit.

Kegiatan kumpulan itu dikesan seorang penceramah agama yang juga pensyarah di sebuah institusi pengajian tinggi (IPT) selepas mengalami sendiri peristiwa berkenaan sebelum menyedari golongan itu tidak ikhlas untuk memeluk Islam, sebaliknya inginkan bantuan semata-mata.

Penceramah itu yang mahu dikenali sebagai Asri berkata, dia didatangi mualaf yang dikenali sebagai Ibrahim, 50-an, membawa seorang rakannya, Ong, 56, kedua-duanya berasal dari Johor sambil mengaku ingin memeluk Islam ketika dia memberi ceramah di surau di Gombak di sini, 19 September lalu.


Selain itu, katanya, jawatankuasa surau berkenaan memaklumkan kepadanya selepas Ong, Ibrahim turut membawa sekurang-kurangnya empat penganut agama lain bagi tujuan memeluk Islam di surau berkenaan dengan modus operandi hampir sama dengan kes terdahulu.

sumber : myMetro

Inilah Gorila di Zoo Moscow yang Gemar Melahap Carrot

Gorila lapar ini nampaknya tidak terpengaruh ketika ia mencuri seluruh carrot keluarganya, seperti tak puas jika jatah makanannya direbut, dan langsung bersembunyi di sudut sambil menghabiskan makanannya.



Momen lucu ini berhasil ditangkap oleh fotografer amatur Olga Gladysheva (37) di zoo Moscow.

“Sebuah keluarga gorila hidup di zootersebut, tiga dewasa dan seekor masih bayi. Ketika penjaga zoo membawakan mereka makanan, para gorila ini berebut mengambil jatah mereka, iaitu seikat carrot.” tuturnya.


Sumber : dailymail

Pelik..berlumba sambil melakukan hubungan seks


Merayakan awal tahun 1994 di California Selatan, telah digelar sebuah lumba yang terbilang sangat unik dan menentang arus. Lumba itu adalah melakukan seks atau ML yang dilakukan oleh pasangan yang sudah menikah. Cara bermainnya, para peserta harus melakukan seks atau ML sambil menyeret badan hingga garis penamat. Lumba tersebut menjadi lumba terunik yang pernah ada di dunia.


Lomba tersebut disaksikan oleh ramai orang. Sayangnya, perlumbaan tersebut hanya dilakukan satu kali itu saja dan sampai saat ini belum ada lagi lumba seperti itu di California Selatan. Siapakah orang yang memiliki idea gila seperti itu? Cara peraturan perlumbaan ini pertama adalah mempersiapkan jalur sebanyak kurang lebih 4 jalur untuk perlumbaan. Setelah itu, para pasangan diwajibkan untuk melucuti pakaian mereka.

Sebelum lumba dimulai, para pasangan harus sudah berada pada posisi sedang melakukan seks dengan pasangannya. Setelah wisel ditiupkan, mereka harus berjalan sambil melakukan seks. Lihat foto agaimana mereka melakukan lumba tersebut. Sungguh gila idea yang mereka lakukan itu.

Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved