Gregory Da Silva,Lelaki Si Pemakai Topi Telur Paling Gila di Afrika

on 13 Oktober 2011

Gregory Da Silva, lebih dikenal sebagai Manusia telur, adalah seorang seniman komedian Afrika dan pendongeng terkenal untuk mengenakan topi yang telah dihiasi dengan 1.000 telur.

Lahir di Benin, Afrika Barat, Da Silva mempelajari ilmu komputer, tetapi memutuskan untuk mengikuti panggilan artistiknya dan melanjutkan untuk menemukan kelompok teater yang disebut Voice Roh. Mereka melakukan menunjukkan teater politik, komik dan puitis di Benin, tapi dia membuat nama untuk dirinya sendiri setelah ia menjadi Manusia Telur dan mulai memberikan pertunjukan jalanan memakai tutup kepala nya ridiculously besar. Ketika ia pertama tampil di Cape Town, Afrika Selatan, seni Gregory begitu unik itu , dia ditangkap oleh polis , tetapi diperintahkan untuk membiarkan dia pergi, dan dia telah tampil di Market Square Green kota sejak itu.

Topi eksotis Telur Manusia selalu berhasil membuat orang pening kepala melihatnya. Sulit untuk tidak menatap seorang lelaki dengan topi raksasa dihiasi dengan 1.000 telur dan motif berbagai Afrika. Setiap hari topinya menawarkan fitur baru, simbol budaya Afrika dan sejarah, tetapi telur selalu ada, kerana mereka adalah simbol kehidupan dalam tradisi Afrika dan dia berkata "" segala sesuatu harus hidup, segala sesuatu harus bersinar, menjadi positif ". Topi unik beratnya sekitar 25 kilogram, dan aku tidak boleh membayangkan itu sangat mudah dipakai, tetapi telah membawa dia ke peringkat antarabangsa dan dia dicalonkan untuk Guinness Book of Records 2011.

Sayangnya, beberapa hari terakhir belum yang terbaik dalam karier Man Telur itu. Selama kunjungan ke Halle, Jerman, artis panggung pingsan karena heatstroke dan dilarikan ke rumah sakit. Ketika ia bangun keesokan harinya ia merasa baik-baik saja, tapi tidak ada tanda-tanda topi terkenal. Dia putus asa untuk mengembalikannya karena itu seluruh cara hidupnya, dan percaya diri rakyat Jerman yang jujur ​​akan mengubahnya dalam jika mereka menemukan hal itu. Saya pikir 25-kg telur tertutup topi akan mustahil untuk kalah, tapi kurasa aku salah.



Ibu Ajarkan Anak Perempuannya Yang baru 2 tahun Merokok


- Seorang lelaki Romania menuntut hak asuh anak perempuannya yang masih berusia dua tahun tujuh bulan setelah mengetahui bahawa ibu dari anaknya mengajarkan sang buah hatinya merokok.

Ibu bayi, Elena Ursu (28) yang sudah menjadi bekas isteri lelaki ersebut, tidak hanya mengajarkan bayinya merokok. Dia merakam bayinya yang sedang merokok dan mempostingnya ke dunia maya.

Tidak sampai di situ, Elena juga mengajarkan bayinya untuk terbiasa meminum kopi daripada susu.

"Dia ingin mengejekku dengan bagaimana dia merawat anak kami, tapi aku harap ini akan menjadi bumerang untuknya kelak. Yang saya perlukan saat ini adalah mendapatkan hak asuh anak saya. Anak perempuan kami tidak mahu minum susu, hanya kopi saja, dan terlebih dia mahu merokok. Ini menyeramkan," ujar Gabriel Burulea (30), yang telah setahun bercerai dengan Elena.

"Ketika saya diperbolehkan untuk mengunjunginya, saya melihat bagaimana anak saya nampak dia dengan sebatang rokok di mulutnya. Dan itu menyakitkan," imbuh Burulea seperti dikutip Orange, Khamis (13/10/2011).(rhs)

sumber : international.okezone.com

Anak 2 Tahun Fans Berat Band Metal Iron Maiden [Video]


Selama ini kita fikir hanya orang dewasa bertato dan berpenampilan ala bikers saja yang sesuai untuk menjadi fans berat band metal Iron Maiden. Tapi ternyata ada juga anak kecil berumur 2 tahun yang menjadi fans berat band ini.-idbite.com

Ashton Kutcher Bercinta Tanpa Kondom Dengan Perempuan selingkuhannya

Selingkuhan Ashton Kutcher, Sara Leal akhirnya buka mulut soal skandal seksnya dengan suami Demi Moore itu. Sara mengaku dua kali berhubungan seks dengan Ashton tanpa kondom.

Seperti dikutip detikhot dari US Weekly, Rabu (12/11/2011), Sara pun menceritakan apa yang terjadi pada malam itu di Hard Rock Hotel, San Diego, Amerika Syarikat. Ia mengungkapkan, Ashton yang merayunya terlebih dahulu.

Lebih jauh Sara memperincikan, Ashton mendadak menciumnya di bibir. Kemudian bersama dua wanita lainnya, mereka pun berendam di hot tub tanpa mengenakan pakaian.

"Saya pikir semua itu biasa saja, saya juga tak sedar bagaimana akhirnya saya boleh telanjang," tutur Sara yang kini berusia 22 tahun.

Sara menuturkan, Ashton mengajaknya ke ranjang selepas berendam. Hingga akhirnya Ashton melepas tualanya, dan mereka pun mulai bercinta. Sara juga mengaku, saat itu mereka tak memakai kondom.

"Dia sangat mahir," ucap Sara.

Sebelum melakukan hubungan seks yang kedua kalinya, mereka pun sempat berborak di atas ranjang. Hal yang dibualkan mereka mulai dari soal astrologi, percintaan, agama hingga politik.

Foto Seksi dan Vulgar Menantu Muammar Khadafi Tersebar

TRIBUNNEWS.COM - Sejumlah foto seksi dan vulgar isteri Hannibal Khadafi, anak Muammar Khadafi, beredar dalam berbagai pose di sejumlah bilik mewah hotel. Demikian dilapor Daily Mail, Rabu (12/10/2011).

Dari sejumlah foto tersebut, yang ditemukan di laptop anak Khadafi yang berusia 36 tahun itu, ia terlihat berpesta dengan sang isteri yang berdarah Lebanon, Aline Skaff. Mereka terlihat berpesta di pesawat jet pribadi, kapal pesiar, dan nampak dikelilingi minuman beralkohol, satu hal yang dilarang di Libya.

Pasangan ini sempat menjadi buah mulut kerana membuat hubungan diplomatik antara Libya dan Switzerland memanas setelah ditangkap di sebuah hotel mewah tahun 2008 kerana memukuli dua pelayan mereka.

Setelah Tripoli jatuh, seorang pelayan pasangan ini asal Ethopia mengaku jika dirinya sering dipukuli dan dibakar saat masih bekerja. Foto yang dirilis AFP memperlihatkan pasangan ini melakukan perjalanan mewah ke Paris, Roma, dan resort Sharm el-Sheikh, di Mesir.

Mereka juga terbang menggunakan pesawat jet pribadi, berjemur di kapal pesiar mewah dan berbelanja di butik terkenal dan mewah.

OPEN SPOILER UNTUK MELIHAT GAMBAR



Spoiler:




Photobucket

Photobucket

Photobucket





Gila superhero ni,baling tahi anjing kepada pemilik anjing kerana berak merata-rata

Seorang superhero biasanya memerangi kejahatan, tapi tidak dengan pahlawan ini. Dia malah memerangi kotoran anjing yang berselerakan di kota.

Superhero yang lengkap dengan mengenakan pakaian ketat, helmet dan topeng untuk menyembunyikan identitinya ini selalu meronda di kota Praha, Republik Chezs.

Pahlawan yang juga selalu menyiram para perokok yang tidak mematuhi peraturan dengan sebaldi air ini mengatakan, dirinya mulai merasa khuatir dengan gelaran ibukota kotoran anjing di Eropah.

“Saya adalah SuperVaclav, dan saya memutuskan untuk melakukan aksi terhadap ketidakpedulian dan kemunafikan yang terjadi di masyarakat,” ujarnya dalam web peribadinya.

“Saya lelah hanya duduk dan melihat ketidak adilan di sekitar kita. Ini adalah misi saya,” lanjutnya.

Dalam sebuah videonya yang diunggah melalui situs YouTube, dia memungut kotoran anjing di tanah dan melemparinya kepada pemilik anjing tersebut.

“Kekuatan supernya adalah dengan secepat kilat dia berlari, kerana pemilik anjing pasti akan mengejarnya seolah-olah akan membunuhnya,” ujar salah seorang pemerhati.

Kesian adik putus tangan di putar mesin basuh


LIVERPOOL: Tangan seorang kanak-kanak terputus selepas dia membuka penutup mesin basuh dan memasukkan tangannya ketika mesin itu berputar.

Lewis Wrench yang baru menyambut ulang tahun kelahirannya yang ketiga, merayap di dapur dan berjaya membuka pintu mesin basuh muatan depan itu ketika ia masih berputar dan memasukkan tangannya ke dalam.


Ibunya, Rachel, 24, berada di ruang tamu di kediaman mereka di Crewe apabila dia mendengar jeritan anaknya.


Dia mendapati anaknya berlumuran darah dengan lengannya masih berada di dalam mesin. Kanak-kanak itu dikejarkan ke Hospital Kanak-Kanak Alher Hey di Liverpool tetapi doktor gagal menyelamatkan tangannya yang terputus dari bawah bahu.


“Kini, apabila saya tanya apa yang terjadi, dia menjawab: ‘Saya membuka penutup itu dan saya berpusing-pusing, kemudian tangan saya tercabut.’” Mengimbas kembali kejadian itu, Rachel berkata: “Apabila saya meluru, mesin itu masih berputar.


Saya mematikan suisnya dan memeluk Lewis sambil berlari keluar dan menjerit meminta tolong kepada jiran.



“Anak perempuan saya, Kadie, masuk ke dapur dan melihat apa yang berlaku. Dia menjadi trauma.


“Saya tidak percaya Lewis berupaya membuka penutup mesin itu dengan mudah. Ia sungguh menakutkan. Saya begitu kecewa.” Mesin itu disewanya sejak 2009 dan agensi yang terbabit dalam hal berkaitan dengan pengguna, Trading Standards, melancarkan siasatan berhubung kejadian itu.


Kejadian ngeri itu berlaku jam 11.30 pagi pada 11 September lalu, seminggu selepas hari jadi ketiga Lewis.


Rachel berkata: “Secara keseluruhan, Lewis semakin pulih dan dia berani.


“Dia kidal tetapi kini sudah menyesuaikan diri dengan tangan kanannya.” Kanak-kanak itu perlu menjalani pembedahan lanjut dan kemungkinan dipasang dengan tangan palsu. - Agensi

sumber : myMetro

Empat siswi ada 'projek' buka baju dan kuliah seks


KUALA LUMPUR: Empat gadis bakal bergelar jururawat yang ponteng kuliah di sebuah kolej swasta di Klang, Selangor, sejak beberapa hari lalu, ditahan selepas didapati ‘berpesta seks’ bersama pasangan masing-masing di sebuah bilik asrama kolej berkenaan, malam kelmarin.

Dalam serbuan dilakukan pengurusan kolej berkenaan jam 7 malam, dua daripada pelajar perempuan terbabit dilaporkan dicekup dalam keadaan separuh bogel dan dua lagi berpakaian lengkap, manakala empat lelaki berusia awal 20-an bersembunyi dalam tandas asrama kolej.

Difahamkan, biarpun menyedari pemeriksaan mengejut dilakukan pihak pengurusan kolej, keempat-empat lelaki terbabit gagal menyelinap keluar menyebabkan mereka bersembunyi di dalam tandas bagi mengelakkan dicekup, namun gagal.

Menceritakan semula kejadian itu, sumber berkata, pihak pengurusan kolej menerima banyak aduan salah laku keempat-empat gadis terbabit daripada pelajar lain dan pensyarah sejak seminggu lalu.



“Antara salah laku yang dilaporkan ialah tidak hadir kelas dan sering membawa lelaki masuk ke asrama sehingga menimbulkan ketidakselesaan di kalangan pelajar lain.


“Rentetan daripada aduan berkenaan, satu pemeriksaan mengejut dilakukan pihak kolej selepas dimaklumkan terdapat empat lelaki dipercayai kekasih kepada keempat-empat pelajar terbabit menyelinap masuk ke asrama kira-kira jam 6 petang semalam (kelmarin),” katanya.

Menurut sumber, pemeriksaan yang dilakukan empat kakitangan terdiri daripada pihak pengurusan kolej yang diiringi anggota polis itu membuahkan hasil apabila keempat-empat lelaki terbabit ditahan ketika bersembunyi di dalam tandas asrama berkenaan.

sumber : myMetro

Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved