Aneh, Lady Gaga Makin Gila Pakai Baju Berhias Rambut

on 07 Oktober 2011


PENYANYI Lady Gaga kembali dengan aksi kontroversinya. Kali ini, penyanyi 25 tahun itu tampil aneh dengan gaun berhiaskan rambut. Wow!

Setelah sebelumnya tampil dengan gaun menerawang, pelantun "Born This Way" ini mengenakan pakaian berbulu yang sangat aneh di Camden, London Utara.

Tak hanya bergaun aneh, pemilik julukan "mother monster" ini juga mempamerkan topi rambut besar yang menyatu dengan gaunnya. Pada sentuhan akhir, dia membiarkan rambut aslinya yang diwarnai hijau menyembul di celah-celah gaun.

Melengkapi penampilannya malam itu, Gaga membawa lukisan dirinya. Tetapi dia akan memberikan foto tersebut sebagai penghargaan untuk penggemar.

"Mereka (fans) menyembuhkan saya, secara fizik dan emosional," ungkapnya.

Isteri Anggota Parlimen Curi Kucing Terakam CCTV


Liputan6.com, London: Isteri seorang anggota parlimen Inggris dilaporkan terjerat kes pencurian, Jumaat (30/9) lalu setelah terakam kamera CCTV sedang mencuri seekor anak kucing di rumah kekasih baru suaminya.

Seperti dikutip AFP, Sabtu (1/10) wanita berusia 53 tahun itu diketahui bernama Christine Hemming. Ia juga mengaku tak mengingat telah mencuri seekor anak kucing berusia empat bulan bernama Beauty saat ia menghantarkan surat-surat suaminya ke rumah tersebut pada 29 September tahun lalu.

Kejadian itu terjadi berselang tiga hari setelah ia berpisah dari suaminya John Hemming, seorang anggota parlimen dari Liberal Democrates, partner junior dalam koalisi pemerintahan Inggris.

Dalam rakaman CCTV, Christine terlihat merangkak masuk melalui jendela dan mengambil kucing itu dengan tangannya di rumah yang diketahui milik Emily Cox di Brimingham. Setelah sidang pertama di Birmingham Crown Court, Christine dijadualkan kembali pada 28 Oktober untuk pengumuman dakwaan. Namun, anak kucing itu tidak pernah ditemukan. (Vin)

Gilalah woi.bawah jambatan pun sempat 'projek'

Nafsu serakah tak mengira tempat.Asal ada peluang di situ dilepaskan walaupun ramai mata yang memandang.Peduli apa dengan orang yang penting happy...macam dah serupa binatang.

Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved