Kelaparan, Beruang Hitam Datang Cari Makanan Restoran Pizza

on 04 Oktober 2011


WHISTLER - Kalau biasanya seekor beruang memakan madu, namun mungkin beruang zaman sekarang lebih memilih pizza sebagai santapannya.

Hal tersebut dibuktikan dengan kehadiran seekor beruang hitam seberat 400 pounds (sekira 181 kg) di sebuah restoran pizza bernama Fat Tony di Whistler, British Columnbia.

Beruang tersebut nampak sedang dalam keadaan yang sangat lapar kerana tanpa dapat dikendalikan oleh karyawan restoran, beruang tersebut meceroboh area dapur.

Sebanyak empat buah pizza yang baru saja matang dan siap diberikan kepada pemesan menjadi pilihan sang beruang.

"Saya sedang berada di sebuah bar di seberang jalan Tapley dan saya mendengar jeritan orang ramai dari seberang jalan di restoran Fat Tony," ujar Nicole Smith, salah seorang saksi sebagaimana dilapor Daily Mail, Selasa (4/10/2011).

"Saya pun mendatangi sekelompok orang yang berlarian keluar dari restoran Fat Tony, mereka mengatakan bahawa seekor beruang seberat 400 pounds sedang memakan pizza di dalam restoran," cerita Nicole.

"Kami pun menyaksikan beruang kelaparan tersebut dari luar restoran. Dia sedang melahap seluruh pizza yang ada di dapur," ujar Nicole.

Pekerja serta pengunjung tidak dapat berbuat banyak terhadap tingkah beruang yang nampak kelaparan itu. Hingga akhirnya petugas kawalan haiwan datang dan menangkap beruang tersebut.(rhs)

Wow! Rihanna 'Pamer' Punggung di Vogue

Rihanna kembali membuat sensasi. Kali ini,bekas kekasih Chris brown itu mempertontonkan punggungnya dalam sampul sebuah majalah mode. Seperti apa ?

Dalam cover majalah mode ternama Vogue, Rihanna mengenakan hotpants hitam dipadu dengan jaket hitam dan punggung penyanyi R & B itu terlihat jelas tanpa dilapisi stocing atau penutup lainnya.

Untuk membuat penampilannya lebih terkesan sensual dan proaktif, Rihanna merubah warna rambutnya menjadi lebih perang dipadukan dengan riasan make up wajah yang terkesan natural.

"Itu bukan saya. Itu hanya sebahagian dari seni . Saya hanya ingin membuat muzik menjadi lebih hidup,"ungkap pemilik nama lengkap Robyn Rihanna Fenty, seperti dikutip majalah Dailymail.
"Aku melihat terlalu banyak. Aku terlalu dewasa untuk usia saya, "ungkapnya.

Seperti diketahui, ini bukan kali pertamanya anak pasangan Monica Fenty Braithwaite dan Ronald mendapat cacian akibat penampilannya yang terlihat kontroversi. Beberapa waktu lalu, seorang petani di Bangor, Alan Graham, sempat menghentikan sebuah rakaman videonya kerana dianggap cabul.

Jururawat diperkosa oleh lapan orang pesakit ketika pengsan


Seorang jururawat melapor pada petugas keselamatan bahawa dirinya telah diperkosa lapan pesakit ketika dia jatuh pengsan di bilik mandi.

"Bagai mana Anda boleh tahu kalau yang memperkosa Anda adalah lapan orang pesakit, sedangkan waktu itu Anda dalam keadaan pengsan?"

"Yang terakhir kalinya saya sedar, Pak. Dan saya merasakan klimaks. Kalau belum lapan kali biasanya saya belum boleh mencapai klimaks, Pak."

O gitu ya 'kata petugas keselamatan, hua hahahahahahahaha sambil ketawa... '

bk-sesekali pekena lawok

Hanya di New York wanita ini ditahan polis kerana terlalu seksi naik basikal


Hanya di New York! Seorang wanita berambut perang berkaki jenjang ditahan oleh seorang petugas polis di Big Apple kerana berbasikal terlalu seksi. Petugas polis yang tak dikenali mengatakan skritnya begitu pendek dan itu dapat menyebabkan kemalangan .

Wanita itu ialah pelancung Belanda bernama Jasmijn Rijcken. Dia memakai skrit berenda pendek, berwarna abu-abu dan kasut bot cokelat muda. Dan ini sangat berbahaya bagi penunggang lain.

Video Setengah bogel Si Penjual Kacang

Pemandangan indah untuk para kaum lelaki! Para gadis di Taiwan menjajakan dagangannya berupa kacang pinang dengan cara berpakaian seksi setengah bogel untuk menarik pembeli. Pemandangan yang sangat menggiurkan untuk lelakiyang suka dengan keindahan dan kecantikan.

Kacang pinang khas Taiwan ini adalah buah pinang yang di racik dengan daun sirih dengan tambahan beberapa rempah rempah yang jika di kunyah akan memberikan satu rasa yang cukup unik. Tapi harganya cukup mahal antara 50 dollar sampai 100 dollar untuk satu kotak berisi antara 10 sampai 15 biji buah pinang.


Gila..lelaki ini cungkil kedua mata didalam gereja


ROME: Seorang pengunjung gereja mengejutkan orang ramai apabila dia tiba-tiba mencungkil kedua-dua bola matanya ketika paderi melangsungkan upacaranya di situ, semalam.

Lelaki kelahiran Britain, Aldo Bianchini, dilaporkan berdiri perlahan-lahan dan mencungkil matanya sebelum terjatuh berlumuran darah.


Ibu Bianchini cuba membantunya tetapi doktor berkata, mata lelaki itu tidak dapat diselamatkan.


Menurut Bianchini, dia terdengar suara mengarahkannya mencungkil mata sendiri. Dalam Bible, ada petikan menyatakan: “Jika mata kanan anda menyebabkan anda berdosa, cungkil dan buangkan ia. Lebih baik hilang sebahagian daripada anggota badan daripada seluruh tubuh anda ke neraka. - TS

sumber : myMetro

Gila..kerana duit hilang murid disuruh tanggal pakaian


BANDAR RAYA MEXICO: Suruhanjaya Hak Asasi Manusia Mexico menyiasat sebuah sekolah rendah yang memaksa murid gred enam menanggalkan pakaian selepas wang sebanyak AS$13 (RM42) hilang.

Suruhanjaya itu melakukan siasatan ekoran aduan ibu bapa dan laporan suruhanjaya hak asasi manusia negeri di Michoacan.


Suruhanjaya kebangsaan berkata dalam satu kenyataan, semalam, pengetua dan guru sebuah sekolah di La Piedad mengarahkan murid menanggalkan pakaian pada 23 September lalu ketika mereka mencari wang yang hilang di dalam kelas. Suruhanjaya berkenaan menghantar kakitangan mereka bagi menyoal siasat murid dan pihak berkuasa tempatan.


Panggilan telefon ke sekolah terbabit bagi mendapatkan ulasan mengenai insiden itu, bagaimanapun, tidak dijawab. - AP

sumber : myMetro

Manusia yang paling kurang ajar buat hubungan seks depan orang ramai


dah hilang perasaan malu kerana menurut nafsu dan yang pelik polis
ada disebelah dia buat tak tahu aje....

dan ini lagi pelik orang dok sibuk kumpul kat
bawah dia buat projek atas bumbung....

takada langsung nilai kesopanan...


Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved