Ada teknik tampar payudara dan muka untuk kelihatan cantik di Thailand,jom tengok videonya

on 20 September 2011

Romantiknya biawak ni

Kisah sedih..Bayi Anjing Laut Albino yang Paling Kesepian di Dunia


Siapa yang tahu cerita mengenai 'Itik Buruk Rupa'? Kisah seekor anjing laut dari RuSsia ini hampir menyerupai kisah tersebut.

Lahir dalam keadaan yang 'berbeZa' dengan anjing laut pada umumnya, anak anjing laut ini bahkan tidak mampu memenangkan kasih sayang ibunya.

Dengan bulu yang berwarna kuning kecoklatan, kaki yang berwarna merah muda, serta mata besar yang berwarna biru dan juling, dia ditinggalkan oleh koloninya, mempertahankan diri demi kelangsungan hidup.

Menatap kelompoknya yang sedang bermain dari kejauhan

Fotografer Anatoly Strakhov, 61, menemukan anak anjing laut yang menyedihkan ini sedang bersembunyi di bawah beberapa kayu gelondongan di Pulau Tyuleniy, RuSsia.

Strakov mengatakan dia tidak bermain dengan para bayi anjing laut lainnya dan terus bersembunyi menunggu kedatangan sang ibu untuk memberinya makan.

"Begitu aku melihatnya aku tahu dia berbeza, dia memiliki bulu dengan warna yang sangat aneh dan tampak berbeza dari (bulu) kedua saudaranya yang (berwarna) hitam," katanya.

Strakov mengatakan anjing laut malang tersebut hampir buta dan kelihatannya tidak mungkin untuk boleh bertahan hidup di alam liar.

Namun, keberuntungan rupanya masih berpihak bagi si bayi anjing laut.

Strakov bekerja di sebuah perusahaan dolphinarium (aquarium untuk lumba-lumba) di Russia dan akan mengambil anak anjing laut itu untuk dirawat oleh mereka.

Para ahli mengatakan warna aneh yang dimilikinya mungkin adalah hasil dari akumulasi zat besi pada bulunya.

Sumber: couriermail

Remaja perempuan ini tikam lelaki yang mengejek kakinya berbau


Seorang remaja Amerika ditahan setelah dengan sengaja menikam dengan pisau seorang lelaki yang mengejek kakinya berbau.

Dallas Amber Smith, 18 tahun dikhabarkan balas dendam dengan seorang remaja 19 tahun setelah lelaki itu mengejeknya tentang aroma kaki Dallas.

Dallas pun menikam belakang si lelaki dengan pisau dan menyebabkan salah satu paru-paru si lelaki tak berfungsi.

Peristiwa itu sendiri terjadi setelah Dallas sedang minum-minum dengan teman-temannya dan kemudian ditentang untuk menanggalkan kasutnya itu Dallas pun melepaskan kasutnya dan si korban diduga mulai mengejek-ngejek kakinya yang berbau.

Dallas saat ini menghadapi tuntutan penyerangan tingkat 2 dengan menggunakan senjata yang boleh menyebabkan kematian .

Seks Menyimpang: Nyawa Wanita Ini Melayang Setelah Setubuhi Anjing


Selain sia-sia kerana tak mungkin menghasilkan keturunan, hubungan seks antara 2 spesies yang berbeza juga berbahaya bagi kesihatan. Dalam sebuah kes, seorang perempuan tewas setelah disetubuhi seekor anjing gembala. Kes yang terjadi pada tahun 2008 lalu ini menimpa perempuan Ireland berusia 43 tahun yang sudah punya 4 orang anak. Kejadian itu berlaku 7 Oktober 2008, ia melakukan hubungan seks dengan seekor anjing gembala dari jenis German Shepherd yang tubuhnya cukup besar kerana diminta temannya.

Penyimpangan seks begitu berbahaya baik secara kejiwaan mahupun kesihatan

Beberapa jam sesudahnya, perempuan yang tidak disebutkan namanya ini mengalami anaphylaxis atau reaksi alergi yang berlebihan. Ia mengalami sesak nafas dengan disertai gejala mirip alergi kacang, namun sangat parah sehingga harus dilarikan ke Mid-Western Regional Hospital di Limerick, Ireland.

Reaksi alergi yang dialaminya terlalu parah, hingga akhirnya ia sama sekali tidak boleh bernafas. Dikutip dari Thejournal, Isnin (19/9/2011), perempuan ini juga diketahui punya kecenderungan fetish atau perilaku seks yang menyimpang ini akhirnya meninggal dunia.

Peristiwa tragik ini bermula dari perjumpaannya dengan sesama kaum fetish, yakni seorang laki-laki 57 tahun bernama Sean McDonnell di sebuah forum internet. McDonnell merupakan pemilik anjing gembala yang sekaligus menyuruh si perempuan bersetubuh dengan anjing tersebut. Sebagai pemilik anjing, McDonnell akhirnya diadili dengan ancaman penjara seumur hidup yang hukumannya diputuskan baru-baru ini.

Penyimpangan perilaku seks yang dialami oleh pasangan ini dikategorikan sebagai parafilia, atau ketertarikan seksual terhadap objek yang tidak wajar. Kerana kebetulan objek yang membuat ghairah seksualnya meningkat adalah binatang, maka penyimpangan ini lebih spesifik disebut zoofilia atau bestiality.

Ketertarikan seksual terhadap objek lain punya nama sendiri-sendiri misalnya pedofilia untuk yang terangsang oleh anak kecil, atau nekrofilia untuk yang terangsang oleh mayat. Ketertarikan terhadap pakaian tertentu seperti stocking dan skirt mini lebih lazim disebut dengan istilah umumnya, yakni fetish pakaian (clothes fetish).

Pada pengidap zoofilia, objek yang membangkitkan ketertarikan seksual tidak selalu sama misalnya ada sebagian laki-laki yang suka menyetubuhi angsa. Sementara pada perempuan, zoofilia biasanya melampiaskan ghairah seksnya dengan binatang yang tubuhnya cukup besar misalnya anjing atau kuda.


Melakukan persetubuhan dengan binatang tentu saja penuh risiko. Tak hanya menyebabkan alergik yang mematikan seperti yang terjadi di Ireland, perilaku ini juga boleh menularkan penyakti-penyakit bersumber binatang yang disebarkan melakui hubungan cairan tubuh misalnya rabies. (detikhealth)

Lelaki ini terlekat diatas mangkuk tandas


Seorang lelaki terlekat dimangkuk atau kursi toilet di sebuah pusat membeli belah setelah seseorang meletakkan gam cepat lengket (super glue) pada kursi/dudukan toilet tersebut.

Sebuah ambulans dipanggil untuk membantu si lelaki yang berusia 58 tahun itu tergam di atas mangkuk toilet pada Sabtu dalam sebuah mall yang ramai.

Paramedik berhasil memindahkan dudukan toilet dari toilet dan membawanya ke hospital, dimana para staff medik mempergunakan produk industri untuk melepaskan dudukan toilet tersebut.

Di Forsyth, ketua pemerintahan setempat mengatakan kalau si lelaki, yang tak beritahu diidentitunya tak mengalami luka, namun malu dengan pengalaman yang dia alami itu.

Petugas menggabarkan gam itu sebagai Super Glue. Menurut mereka kejadian itu sebuah kejahilan dan menggambarkannya sebagai humor yang sakit.

Ms Forsyth mengatakan : “Aku muak bahawa seorang lelaki baik-baik harus mengalami hal itu kerana seseorang mengira hal itu lucu. Itu adalah lawak yang sakit,” seperti diberitakan Metro.co.uk.

Cerai kerana tak mahu berhenti merokok


Menolak menghentikan kebiasaaan menghisap rokok, suami isteri akhirnya memutuskan untuk bercerai.

Sebenarnya pasangan dari Mesir ini memiliki pernikahan ‘bahagia’ selama 12 tahun. Namun meraka berdua mahu tak mahu harus mengakhiri pernikahan mereka lantaran sang suami, Mohammed tak mahu menghentikan kebiasaannya merokok di dalam rumah meskipun dia tahu isterinya alergik rokok.

”Selama menghirup asap rokok, aku jadi menderita alergik yang berat. Tapi suamiku tak mahu menghentikan kebiasaannya itu meski aku pernah masuk hospital dan doktor melarangku mendekati para perokok,” ujar Yasriya Suleiman, isteri Mohammed.

Menurut femalefirst.co.uk, Mohammed, pereka mesin, mengatakan kalau dia dia selalu merokok sepanjang hidupnya. Jika disuruh berhenti rokok malah membahayakan kehidupannya.

bk-pulak dah

Padah kerana meyamar sebagai juruterbang


WELLINGTON - Seorang lelaki yang menyamar dirinya sebagai juruterbang sebuah syarikat penerbangan dan cuba untuk memasuki kawasan larangan di Lapangan Terbang Auckland di New Zealand mungkin merupakan sebahagian daripada lawak jenaka untuk satu program televisyen.

Bagaimanapun, polis New Zealand mendakwa perkara itu bukannya satu gurauan.

"Percubaan untuk melanggar keselamatan lapangan terbang perlu diambil perhatian yang serius," kata seorang pegawai polis, Andy Lovelock dalam satu kenyataan.

Polis berkata, seorang lelaki memasuki pekarangan lapangan terbang dengan memakai pakaian seragam juruterbang dan lencana perak di topi pada Sabtu lalu.

Dia juga didapati membawa beg bimbit yang besar.

Polis memberitahu, lelaki itu cuba memasuki kawasan larangan sebelum dia dikejar oleh kakitangan-kakitangan di lapangan terbang tersebut dan melarikan diri dengan menaiki sebuah van Toyota berwarna hitam.

Juruterbang itu, Ben Boyce yang menyedari kesilapannya berkata dalam satu kenyataan: "Saya meminta maaf berhubung semua masalah yang telah berlaku.

"Kami tidak berhasrat untuk melanggar peraturan atau menyebabkan sebarang kebimbangan atau kerisauan. Ia merupakan satu percubaan gurauan yang kami menerima sepenuhnya sebagai berlaku di tempat yang silap."

Dia dan seorang deejay radio, Bryce Anthony Casey dan penerbit program televisyen, Andrew Logan Robinson dihadapkan ke sebuah mahkamah semalam ekoran kejadian itu.

Menurut dokumen mahkamah, kesemua mereka didakwa di bawah Akta Penerbangan Awam.

Mereka didakwa memasuki satu kawasan keselamatan di lapangan terbang tersebut walaupun mengetahui ia merupakan satu kesalahan.

Ketiga-tiga mereka dibenarkan diikat jamin dan diminta tampil di mahkamah pada 18 Oktober depan. - Agensi

sumber : kosmo online

Pengkid Siam bunuh rakan serumah kerana cemburu


SUNGAI PETANI: “Abah, ada orang pengsan di depan rumah,” kata pesara tentera, Azmi Md Salleh, 50, mengungkap semula kata-kata anak lelakinya yang memaklumkan kejadian seorang wanita pengsan dan berlumuran darah di depan rumah mereka di Taman Semarak, Sungai Pasir, dekat sini, petang semalam.

Dalam kejadian jam 5.30 petang, wanita pengkid berketurunan Siam berusia 25 tahun itu menikam teman serumahnya, Suriani Md Saad, 29, yang juga rakan sekerjanya di sebuah kilang di Bakar Arang, dekat sini, menggunakan sebilah pisau akibat cemburu.

Suriani meninggal dunia dalam keadaan berlumuran darah di ruang tamu rumah sewa mereka sebelum mayatnya ditemui penduduk berhampiran.

Suspek kemudian bertindak menikam dirinya sebelum dipercayai cuba meminta pertolongan daripada jiran.



Azmi yang sedang berehat di rumahnya segera keluar dan terkejut apabila mendapati seorang wanita dalam keadaan lemah tiba-tiba rebah di tepi pintu rumahnya.


Menurutnya, dia kemudian menarik wanita berkenaan masuk ke rumahnya lalu menghubungi polis untuk tindakan lanjut.

sumber : myMetro

Remaja 19 Tahun Ditahan Ketika Sedang Memasak Makanan Di Restoran Yang Ia Cerobohi


Seorang remaja lelaki tertangkap sedang memasak di tempat kejadian .Dirinya ditahan atas tuduhan memceroboh masuk restoran cepat saji di pinggiran kota Chicago pada Sabtu pagi.

Menurut polis yang melihat rakaman-rakaman dari kamera pengawasan, Hachem Gomez, 19 tahun merosak dan masuk melalui jendela drive-through di Mr. Beef and Pizza di Mt. Prospect, Illinois, sebelum merosak mesin wang, minum soda dan mulai menyiapkan ayam dan kentang goreng menggunakan microwave.

Remaja itu juga melepaskan bajunya sebelum memanjat naik melalui jendela drive-through.

Para petugas tiba di restoran itu yang berlokasi di 1796 Elmhurst Road, sekitar jam 3:30 pagi dan langsung menemukan Gomez yang sedang membuat makanan untuknya.

Seperti yang diberitakan Huffingtonpost, tak ada indikasi lain kalau Gomez mabuk atau berada dalam pengaruh obat saat itu.

Gomez sendiri sebelumnya tidak memiliki catatan kriminal.

Gomez diminta ganti rugi $5,000 dan dijadualkan akan diadili pada 21 September.


Tak Habiskan Makanan di Restoran Ini Bakal Didenda Bergantung Kepada Banyak Makanan Yang Tak Habis

Foto: Orange

DAMMAM - Sebuah restoran di Arab Saudi kini memberlakukan denda bagi para pengunjung yang tidak menghabiskan makanannya.

Fahad Al Anezi, pemilik restoran Marmar di Kota Dammam mengatakan, dia ingin menghindari membuang makanan.

Dia juga ingin mendorong para pelanggannya untuk tidak terlalu bernafsu dalam memesan makanan, demikian lansir Orange, Isnin (19/9/2011).

"Banyak sekali pelanggan yang memesan makanannya hanya untuk mempamerkan kepada orang yang ada di sekitarnya dan juga meningkatkan status sosial," ujarnya.

Kini para pengunjung restoran tersebut akan dikenakan bayaran tambahan jika mereka tidak menghabiskan makanannya, tergantung berapa banyak makanan yang tidak mereka habiskan.(rhs)

Polis Buru Penghisap Ibu Jari Kaki


CONWAY - Polis kini sedang memburu pelaku yang diduga akan menghisap ibu jari kaki seorang wanita separuh baya di Arkansas, Amerika Syarikat.

Wanita separuh baya itu mengatakan kepada polis Conway bahawa seorang lelaki mendekatinya saat dia sedang duduk di depan apartmentnya. Lelaki itu langsung memasukkan ibu jari kaki mangsa ke mulutnya

Sementara wanita lainnya melaporkan hal yang sama pada saat di pusat perbelanjaan. Wanita ketiga pun melaporkan kejadian sama yang dialaminya saat tengah berkunjung ke kedai haiwan.

Masih belum diketahui, apakah pelaku penghisap ibu jari tersebut merupakan orang yang sama.

Wanita separuh baya itu melaporkan bahawa lelaki yang menghisap ibu jari kakinya seperti keturunan Sepanyol atau Asia. Sementara dua wanita lainnya menerangkan bahawa pelaku merupakan orang kulit putih.

Seperti dilansir Associated Press, Isnin (19/9/2011), pada tahun 1990an juga terjadi hal serupa. Pelaku penghisap ibu jari kaki dijatuhi hukuman atas tuduhan ancaman terorisme, setelah pelaku mengancam akan memotong ibu jari kaki korbannya dan menghisapnya saat sang korban meninggal kerana kehabisan darah.(rhs)

Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved