Lelaki ini jumpa Wang 200 Poundsterling Dalam Perut Ikan

on 19 September 2011


Kerana ingin tahu, Tuan Wang dari kota Huichun memeriksa ikan itu. Katanya,"Aku mengangkat ikan itu dan ternyata sudah busuk. Lalu sebuah benda dibungkus dengan kertas minyak jatuh dari dalam ikan. Aku menyodok bungkusan itu untuk meyakinkan diriku bahawa itu bukanlah sebuah olok-olok".

Tuan Wang terkejut ketika membuka bungkusan itu. Ternyata isinya adalah wang sebanyak 200 Poundsterling. "Ikan itu pastinya diberikan sebagai hadiah. Namun kukira, si pemerima tidak mengetahui hal wang itu', tambahnya Wang mengatakan ia akan mengembalikan wang itu jika ada yang mampu mengenali warna dan ciri-ciri lain dari bungkusan tersebut.

Plumbking, Jenis Planking Baru yang Lebih ‘Bau Dan Jijik’ Dari Sebelumnya

Setelah Owling dan Batmanning, aksi Planking kali ini dibawa ke suatu titik yang lebih berani dan ‘menjijikkan’.Bentuk kegilaan baru ini disebut Plumbking, dimana para pelakunya berpose sedemikian rupa di dalam sebuah toilet, dan bahkan ada beberapa orang yang berpose dengan wajah mereka didalam toilet.







Sumber : dailymail

Pesawat terlajak ke tempat lain kerana pilot tidur


Ini akibat pilot pesawat ketiduran di kokpit. Pesawat yang harusnya mendarat di Mumbai malah terus terbang dan hampir sampai di Kota Goa. Ada-ada saja….

Si pilot baru terbangun setelah menara kawalanl lalu lintas udara membangunkannya. Seorang sumber yang dihubungi Times of India mengatakan, peristiwa itu sebenarnya telah terjadi dua minggu lalu. Pesawat itu berangkat dari Dubai dan transit di Kota Jaipur sebelum menuju ke Mumbai.

"Setelah bekerja semalaman, pilot itu nampaknya penat sekali dan ketiduran setelah take off dari Jaipur," ungkap sumber tersebut.

Dari Jaipur, pesawat itu terbang dengan autopilot. Ketika menara kawalan udara di Mumbai berusaha memberi tanda pendaratan ke pesawat itu, pesawat itu ternyata terus terbang saja dan malah menambah kecepatan menuju Goa. Menara kawalan pun langsung sedar bahawa pesawat itu tidak merespons perintah dan langsung melakukan tindakan dengan mengirim alarm ke kokpit.

Untungnya si pilot langsung terbangun dan memutar balik pesawat. "Pesawat itu sudah terbabas sekitar 160 km dari Mumbai. Kami sampai dikira dibajak," ungkap sumber tersebut.

(okezone.com)

Wanita seludup Luggage dibuat daripada kokain


Sepertinya banyak cara atau taktik buat penyelundup ubat terlarang (kokain) membawa ubat-ubat terlarang mereka agar tak ketahuan polis.

Tapi lain lagi dengan penyelundup ubat terlarang yang satu ini.

Seorang wanita dari Argentina berusia 26 ditahan saat dirinya hendak terbang dari Chili ke Sepanyol setelah dirinya mempergunakan cara atau taktik baru membawa ubat terlarang.


Jika biasanya ubat terlarang diselundupkan di dalam beg bawaan mereka, misalnya, tapi si wanita ini malah membawa kokain yang dibentuk hingga menjadi Luggage .

Hal itu dikatakan oleh detektif Leandro Morales di lapangan terbang Santiago, dimana dirinya mengatakan ubat terlarang itu tidak disembunyikan di dalam Luggage bawaan. Kali ini Luggage itulah yang merupakan ubat terlarangnya.

Kepada The Associated Press, sang detektif mengatakan kalau Luggage itu terbuat dari sebuah bahan yang merupakan kombinasi dari kokain dengan damar dan glass fiber – dimana Luggage itu jadi lebih berat ketimbang daripada isi dalamnya.

Selain itu sang detektif juga menambahkan kalau ‘proses kimia’ boleh dipergunakan untuk memisahkan ubat terlarangnya dari bahan yang lain.

China Mengklon Babi yang bertahan hidup setelah sebulan tertimbun


Seekor babi yang berhasil bertahan hidup setelah tertimbun selama sebulan di bawah runtuhan bangunan yang roboh akibat gempa dahsyat pada tahun 2008 kelmarin berhasil diklon.

Ketika diangkat dari runtuhan bangunan di Sichuan, babi seberat 150kg yang diberi nama Zhu Jianqiang, atau "Babi berkemauan keras" ini masih hidup meskipun mengalami trauma parah. Seperti apa yang dilaporkan oleh Sunday Morning Post, Zhu selamat berkat memakan arang dan meminum air hujan selama 36 hari di bawah runtuhan.

Kisah 'heroik'nya memikat ilmuwan dari kota Shenzhen untuk melakukan eksperimen terhadap babi ini. Singkat cerita, Zhu diklon oleh mereka dan kini telah ada 6 ekor anak bayi yang memiliki dna dan rupa identik dengan bapaknya, termasuk tanda lahir diantara mata yang dimiliki Zhu.

Para kloningan ini direncanakan untuk dikirim ke sebuah muzium dan institusi genetik.

Pada 12 Mei tahun 2008 silam, gempa besar berkekuatan 8 skala richter menerjang Sichuan, Shaanxi dan Gansu di Cina. Meratakan bangunan di provinsi tersebut dan merenggut korban jiwa sebanyak 10 ribu orang.

sumber: Telegraph
foto: Reuters

Lawak..ibubapa kanak-kanak 4 Tahun ini dapat surat amaran kerana anaknya dikatakan terlalu bising


Simon dan Pippa Landsdell pastinya terkejut kerana mendapat surat peringatan dari Dewan Hull City.

Pasalnya, dalam surat itu, Simon dan Pippa boleh dikenakan denda 5,000 Poundsterling hanya kerana anak mereka yang masih berusia 4 tahun dianggap terlalu bising oleh seorang tetangga yang melaporkan hal itu.


Dan pastinya sih, hal itu membuat orang tua Alfie jadi marah.

“Alfie adalah seorang kanak-kanak yang menyenangkan. Dia suka main bolasepak dan permainan lempar bola dan bermain di daerah berpasir.

“Dia itu seperti kebanyakan anak berusia 4 tahun. Semua anak-anak membuat sedikit suara/ kebisingan ketika mereka bermain. Itu hal normal, " ujar Simon.

"Ketika aku pertama kali membuka surat itu aku terkejut, kemudian merasa marah,” ungkap sang ayah yang berusia 35 tahun.


Dalam surat itu juga disebutkan, jika Alfie tidak boleh mengurangi volume suaranya, maka dirinya bakal dimonitor dengan perlengkapan digital.

"Secara hukum. kami harus menyelidiki keluhan-keluhan kebisingan apapun juga yang kami terima, tanpa memandang sumber dari kebisingan itu," ujar jubir dewan tersebut.

Untungnya, hampir semua tetangga Alfie mendukung keluarganya.

Gila..Perempuan ini sanggup bunuh anaknya baru lahir dan kemudian pergi bercuti denagn kekasih baru


BANGKOK - Seorang wanita di Thailand mengaku melakukan pembunuhan terhadap anak perempuannya yang baru lahir dan membuang jasadnya di tempat sampah yang terletak di lapangan terbang sebelum dirinya bercuti dengan kekasihnya.

Petugas polis Thailand Porapat Petpayabaan menyatakan, Nuansiri Samranjai berada di dalam tahanan di Kota Bangkok setelah mengaku membunuh anaknya sendiri pada hari Ahad sebelum berlibur ke Pulau Samui dengan kekasih barunya yang merupakan lelaki warga negara Inggris.

Porapat menambahkan, Nuansiri melahirkan anaknya beberapa jam sebelum dirinya hendak terbang ke resort dan setelah itu, dia mencekik bayinya yang baru lahir. Demikian seperti diberitakan 3 News, Khamis (15/9/2011).

Ayah dari bayi anakNuansiri tak lain adalah bekas kekasih Nuansiri yang juga warga negara Inggris. Wanita itu berfikir, anakya yang baru lahir pasti akan sangat sedih di kemudian hari bila mengetahui kekasih ibunya yang baru.

Pihak polis menolak untuk memberikan identiti kekasih baru Nuansiri dan menegaskan, lelaki Inggris tersebut bukan merupakan tersangka.

Penjaga lapangan terbang udara menemukan jasad bayi yang dibuang oleh Nuansiri di sebuah tong sampah dan adegan Nuansiri membuang bayinya juga tertangkap dalam kamera CCTV.(rhs)

Kesian..Beberapa Lelaki Penderita AIDS di Tanzania Tiba-tiba Memiliki Payudara


Entah apakah hal ini terjadi hanya di Tanzania atau seluruh dunia, yang pasti sudah ada beberapa lelaki penderita AIDS di Tanzania yang kini memiliki payudara akibat dari efek samping obat pengawal virus HIV yang mereka makan.

AIDS memaksa Joseph Mkanda, 43, untuk meminum ubat yang akan mengawal perkembangan virus HIV dalam tubuhnya. Namun ubat itu ternyata memiliki efek samping yang membuat Joseph tidak berani keluar rumah kerana malu. Sepasang payudara kini tumbuh di dadanya, dan ia tidak sendiri, kes ini juga menimpa beberapa lelaki lainnya.

"Saya merasa sangat malu untuk pergi ke luar rumah, kerana kini saya memiliki payudara seperti wanita. Saya takut orang lain akan ketawa melihat saya," ujar Joseph.

Doktor di desanya mengatakan efek tersebut normal untuk seorang penderita AIDS yang telah memakan ubat dalam waktu yang lama.

"Saat ini, saya tidak tahu harus melakukan apa dan pergi kemana," tambahnya kepada africanews.com.

Tanzania adalah salah satu negara Afrika yang terkena wabah AIDS cukup parah di Afrika. 1,4 juta penduduknya positif terkinfeksi HIV.

Yang membuat keadaan lebih parah, beberapa penduduk Tanzania masih percaya dengan dukun. Dan ketika dukun disana mengatakan Albino dapat menyembuhkan AIDS, maka hal itu menjadi mimpi paling buruk bagi para Albino di Tanzania. Hingga kini, ratusan orang Albino telah diperkosa dan dibunuh untuk diambil organ tubuhnya dan diolah menjadi ramuan ajaib yang menurut dukun-dukun itu ampuh untuk menyebuhkan penyakit AIDS.-idbite.com

sumber: africanews

Alex, Kanak-kanak yang Dapat Kehilangan Nyawanya Kerana Rumput atau Setitik Debu


Apa yang diinginkan Alex Hannard tak lebih dari bermain dengan teman-teman sebayanya di luar halaman rumah, namun kerana menderita penyakit aneh, kanak-kanak ini tidak bioleh melakukan hal tersebut kerana sehelai rumput saja dapat meragut hidupnya.


Alex tidak dapat bermain di luar rumah kerana infeksi kuman atau bakteria dapat membahayakan nyawanya

Alex dari Hill Head, Hampshire, menderita gangguan kekebalan tubuh kronik atau Chronic Granulomatous Disease (GCD), yang menghentikan sel darah putihnya memerangi serangan bakteria dan infeksi kuman.

Akibatnya, kanak-kanak berusia sembilan tahun ini amat jarang meninggalkan rumahnya kerana setitik debu atau sehelai rumput boleh membunuhnya, sebab ia dapat dengan mudah terkena infeksi kuman dan bakteria dari alam luar.

“Sulit bagi Alex untuk pergi ke luar dan melakukan hal-hal yang diinginkan anak seusianya.” tutur Louise (40) ibunda Alex, yang terpaksa berhenti dari pekerjaannya sebagai jururawat agar dapat merawat putranya tersebut.

Louise juga menambahkan bahwa akibat kelainan ini, Alex menghadapi masa-masa sulit dalam hidupnya, terutama saat ia pergi ke sekolah.


Alex didiagnosis dengan GCD pada tahun 2007 saat masih berusia lima tahun, oleh doktor di John Radcliffe Hospital, Oxford, Oxon.

Dimana para petugas medik sama sekali tidak tahu apa terjadi dengan Alex setelah ia dibawa ke ruang perawatan intensif, dan meminta orang tuanya yakni Louise dan David (39) untuk mempersiapkan diri untuk menghadapi yang terburuk.

“Ia (Alex) dipindahkan kedalam perawatan intensif. Kami diberitahu ia boleh meninggal dan mendengar hal tersebut merupakan sesuatu yang memilukan hati kami.” jelas Louise.

Beruntungnya salah satu doktor mengetahui ini merupakan penyakit GCD dan mereka kemudian mengepam alex dengan steroid. Dan tiga hari kemudian ia bangun dan kembali sihat.

Alex, yang bercita-cita menjadi ilmuwan genetik untuk membantu orang lain dengan keadaan serupa dengannya, saat ini memerlukan transplantasi sel darah putih sehingga ia dapat menjalani hidup normal.

“Saya ingin bergabung dengan teman-teman dan pergi berkhemah tapi aku tidak boleh pergi ke tempat yang lembab, kerana aku dapat terkena infeksi.” keluh Alex.

“Alex memiliki begitu banyak pembatasan pada hidupnya kerana infeksi sederhana boleh saja mengancam nyawanya.” jelas Anthony Nolan Juru bicara Victoria Moffett, yang membantu Alex menemukan donor sel induk darah putih.

Sumber : dailymail

Kanak-kanak tersepit besi di balkoni tingkat empat (video)

VIVAnews - Kepala seorang kanak-kanak berusia lima tahun di Yizhou, China tersepit besi di tingkat empat sebuah apartment. Ia akhirnya berhasil diselamatkan oleh petugas pemadam kebakaran yang datang ke lokasi.

Dilapor dari laman Reuters, peristiwa itu terjadi pada Khamis 15 September 2011 pukul empat petang waktu setempat. Kanak-kanak berusia lima tahun yang tidak diketahui namanya itu sedang mencari-cari sang ibu yang saat itu sedang ke luar rumah.

Mendadak, kepalanya tersepit besi saat sedang melongok ke luar jendela. Lantas ia menangis dengan kedua tangan memegangi teralis dan badannya terantung di udara.

Seorang pejalan kaki yang mendengar tangisan si kanak-kanak segera menelepon 911. Pemadam kebakaran melakukan tindakan penyelamatan dengan menggunakan gunting hidrolik dan pemotong besi elektrik, sedangkan tubuh kanak-kanak itu diikat dengan tali pengaman.

Proses penyalamatan berlangsung sebentar. Dalam waktu lima minit, bocah tersebut sudah kembali ke pelukan ibunya.
• VIVAnews


Wow..hebat..Pembalut luka bersinar dicipta


SHEFFIELD - Pembalut luka yang boleh bersinar di dalam gelap dan membantu doktor mengesan jangkitan pada luka mungkin akan digunakan secara meluas dalam tempoh dua tahun lagi.

Saintis Britain mencipta jel istimewa untuk digunakan bersama pembalut luka itu, iaitu jel yang mengandungi molekul yang boleh bergabung dengan bakteria.

Penggabungan ini akan mengaktifkan pewarna pendarfluor dan mengeluarkan sinaran merah jambu apabila dilihat di bawah lampu ultra ungu jika tahap bakteria berbahaya dikesan pada luka.

Ujian menggunakan jel itu ke atas kulit manusia dihasilkan di makmal turut membuktikan ia mampu menyingkirkan bakteria berjangkit.

Pembalut dengan teknologi baru itu mampu membantu doktor dan pegawai perubatan terutama dalam tentera untuk mengesan jangkitan pada luka dan memberi rawatan bersesuaian dengan lebih cepat.

sumber : sinar harian

Hartawan Russia dan ahli perniagaan bertumbuk semasa berdebat di TV


MOSCOW - Seorang hartawan Rusia yang memiliki dua stesen televisyen di Britain, Alexander Lebedev menumbuk seorang ahli perniagaan, Sergei Polonsky dalam satu rakaman perdebatan di stesen televisyen NTV, lapor sebuah akhbar semalam.

Dia menumbuk Polonsky di depan sejumlah penonton sehingga menyebabkan ahli perniagaan itu melarikan diri dan terjatuh dari pentas.

Lebedev berkata, dia terpaksa bertindak menumbuk ahli perniagaan tersebut kerana bimbang akan ditumbuk terlebih dahulu.

Ketika kejadian, kedua-dua ahli perniagaan itu berdebat mengenai krisis ekonomi global.

Lebedev yang merupakan bekas ejen agensi perisikan Kesatuan Soviet, KGB, kini memiliki akhbar The Independent dan London Evening Standard.

Menurut tulisan dalam blognya, Lebedev mendakwa Polonsky terlalu agresif dalam perdebatan tersebut.

"Dalam situasi kritikal, tiada pilihan lain lagi. Saya meneutralkannya," kata Lebedev.

Dia menumbuk Polonsky di bahagian kepala menyebabkannya dia terjatuh dari pentas.

Beberapa orang kemudian tampil untuk menenangkan kedua-dua ahli perniagaan tersebut.

Lebedev merupakan salah seorang lelaki terkaya di dunia dengan kekayaannya dianggarkan AS$3.1 bilion (RM9.58 bilion).

Dia juga memiliki syarikat penerbangan Aeroflot dan akhbar Rusia, Novaya Gazeta. - Agensi

Wow..RM3j kos untuk jaga kandungan Beyonce


LOS ANGELES: Superstar Beyonce dan suaminya, Jay Z dilaporkan membelanjakan kira-kira $1 juta (RM3 juta) untuk memastikan tempoh kehamilannya berjalan lancar dan selamat.
Majalah Now melaporkan, pasangan itu melabur dalam semua aspek daripada pakar pemakanan sehingga losyen antitanda regangan dan bahagian untuk membantu Beyonce dan bayi yang belum lahir itu berada dalam keadaan baik.
“Beyonce menunggu lama untuk mendapatkan bayi ini dan dia bertekad menjaga kesihatan dirinya dengan baik,” kata sumber.

“Dia mengupah pakar pemakanan untuk merancang menu makannya yang terdiri daripada makanan organik, melakukan sesi urutan setiap hari dan mengeluarkan belanja banyak untuk mendapat losyen bagi mengelakkan tanda regangan serta memastikan beliau berada dalam keadaan baik.

“Beyonce diberitahu supaya menjaga dirinya dengan lebih berhati-hati berbanding sebelum ini dan Jay Z memastikan isterinya mendapat segala yang diperlukan,” katanya.

Majalah Now menyatakan bekas bintang Destiny Child itu tidak mahu mengambil sebarang risiko terhadap kandungan pertamanya, manakala sumber mendakwa perbelanjaan besar dikeluarkan untuk memastikan kesihatan penyanyi itu.
Akhbar The Sun pula melaporkan, Beyonce, 30, turut mengidam makanan pelik sepanjang peringkat kedua kehamilannya termasuk makan pisang yang dicelup dengan sos tomato dan menambah aiskrim coklat Mounds dengan sos cili.

Beyonce menjadi tajuk utama dalam Anugerah MTV Muzik Video kerana mengumumkan kehamilannya dilaporkan turut makan coklat Oreo yang diletak timun dan roti croisaint yang diletakkan coklat Daim cair, sebelum minum beberapa botol air halia.

The Sun melaporkan yang penyanyi itu kelihatan terlalu lapar selepas majlis anugerah berkenaan dan terus makan
sebaik turun dari pentas. – Agensi

sumber : berita harian

Mawar Biru Mulai Dijual di Amerika


Kebanyakan dari kita mengetahui bahawa bunga mawar hanya tersedia dalam dua warna, yakni merah dan putih. Namun saat ini pasar bunga di negara Uncle Sam akan dipenuhi dengan bunga mawar biru.

Mawar biru yang dulunya hanya sebagai mitos ini akhirnya akan dijual di Amerika Syarikat dan Kanada untuk pertama kalinya pada musim gugur ini, dan dapat dibeli di kedai-kedai bunga pada awal November depan.

Jenis bunga mawar yang dinamai Applause ini adalah hasil modifikasi genetik untuk mensintesiskan pigmen yang ditemukan dalam bunga biru yang dikenal kenal sebagai delphinidin.

Walaupun bunga ini lebih terlihat berwarna ungu, namun sejauh ini bunga tersebut adalah hasil karya ilmuwan yang mendekati dengan bunga biru.

Sebelumnya, satu-satunya mawar biru telah tersedia adalah mawar putih yang dicelup dengan warna biru, kerana alam tidak dapat memproduksi pigmen biru.

Namun setelah 20 tahun mencuba, perusahaan Jepun Suntory Ltd akhirnya membuat terobosan pada tahun 2009 dan menciptakan varian baru dari bunga mawar.

Sejak itu mawar biru ini tersedia di Jepun meskipun para pembeli harus mengelurakan duit yang banyak dan hanya digunakan untuk acara-acara yang sangat khusus.

Mawar biru juga memiliki sisi mistis, kerana sampai Jepun menemukan cara pembuatannya, bunga jenis ini tidak mungkin untuk ditumbuhkan.

Sumber : dailymail

Gila.ahli politik Denmark ini mahu pemerintah putar video perempuan telanjang sebahagian ujian untuk Orang Muslim yang ingin duduk di Denmark


TEMPO Interaktif, Copenhagen - Gara-gara idaenya, Peter Skaarup, juru cakap Parti Rakyat Denmark, mendapat kecaman. Dia mahu pemerintah memutar rakaman video perempuan telanjang dada sebagai sebahagian dari soal ujian untuk para warga asing yang ingin pindah ke Denmark.


"Biar muslim yang beraliran keras berfikir dua kali untuk tinggal di sini," ujar Skaarup. "Sebab, mereka tahu Denmark negeri yang terbuka, dan warganya berfikiran liberal." Ia memberi contoh, di Pakistan, perempuan berjemur sambil bertelanjang dada itu tak lumrah. "Kalau di sini, itu kan biasa," katanya lagi.

Cuma, anggota parlimen Denmark, Nasir Kadir, mencibir. "Sepasang buah dada tak bikin ekstremis alergik," ujar Kadir, pendiri Gerakan Muslim Moderat Denmark. "Fundamentalis itu amat terobsesi terhadap seks. Mungkin kita boleh mencubanya dengan babi-babi bogel." Hal serupa dikatakan Praveen Swami, editor harian The Daily Telegraph. "Mereka juga manusia biasa seperti kita," katanya. "Motivasi mereka beragam."

ALARABIYA | DRE


Dua Lelaki Jalan-jalan Membawa Mayat Teman


TEMPO Interaktif, Denver - Entah apa yang merasuk fikiran Robert Young, 43 tahun, dan Mark Rubinson, 25 tahun. Secara sedar, mereka membawa mayat teman mereka, Jeffrey Jarrett, 43 tahun, di dalam kereta lalu mereka jalan-jalan keliling Kota Denver, Amerika Syarikat. Young dan Rubinson pun kini menghadapi tuntutan hukum kerana melecehkan jenazah.

Menurut Young dan Rubinson kepada polis, peristiwa ini berawal saat Young dan Rubinson memenuhi undangan teman mereka, Jarrett, untuk menginap di rumahnya pada 27 Ogos lalu. Namun ketika sampai di rumah Jarret, mereka terkejut. Jarrett sudah tidak bernyawa lagi.

Menemukan kawan mereka terbujur kaku, keduanya tidak memanggil polis. Young dan Rubinson malah membawa jenazah Jarrett dan didudukkan di bangku belakang kereta milik Rubinson.

Keduanya lalu pergi makan di restoran tempat Rubinson bekerja. Selesai makan, keduanya melanjutkan acara jalan-jalannya ke bar Teddy T dan Sam No. 3.

Tak berhenti di situ, keduanya masih melanjutkan perjalanan dengan singgah makan malam di restoran Viva Buritto lalu menonton tarian bogel di Shotgun Willie.

Di Shotgun Willie, kedua orang ini bahkan menarik wang tunai sebanyak US$ 400 dari akaun Jarrett, meski belum diketahui dari mana keduanya memperoleh nombor PIN ATM milik Jarrett.

Young dan Rubinson berada di Shotgun Willie hingga tempat itu akan tutup sekitar pukul 04.00 pagi. Setelah dari tempat itulah keduanya baru melaporkan kematian Jarrett ke polis.

Polis yang tiba di kediaman Jarrett langsung menahan keduanya dengan tuduhan pencurian identiti, melakukan perbuatan kriminal, dan menganiaya jenazah.

Juru cakap polis Denver, Sonny Jackson, mengatakan insiden ini sebagai sebuah kejahatan yang aneh. "Semua orang tak menginginkan situasi ini terjadi pada mereka, semua ingin dihormati ketika meninggal," kata Jackson seperti dikutip dari BBC, Minggu, 18 September 2011.

Polis saat ini masih menyelidiki penyebab kematian Jarrett, antara lain cuba mencari kemungkinan mangsa meninggal kerana keracunan.

Saat ini, Young dan Rubinson sudah dibebaskan dengan wang jaminan. Namun keduanya harus menghadiri sidang yang dijadualkan pada 27 September atau 4 Oktober nanti.

BBC | VANCOUVER SUN | PGR

Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved