Jom kita lihat trick terhebat yang dilakukan oleh kanak-kanak ini

on 11 September 2011



begitu hebat sekali

'Hot Mama' guna kecantikkan untuk puaskan nafsu


KUALA LUMPUR: Mereka sudah bersuami dan ada anak, malah boleh dikategorikan dalam golongan berada. Namun kerana ingin mencari kepuasan nafsu, mereka sanggup menggunakan kecantikan dan ‘aset’ dimiliki bagi mencari hiburan di luar.

Mencari lelaki bujang mahupun yang berkeluarga untuk dijadikan teman dan tempat melepaskan nafsu sentiasa menjadi keutamaan. Tidak kira waktu terluang, mereka yang seakan-akan bernaung di bawah kelab ‘Hot Mama’ ligat mencari teman.

Di rumah, merekalah isteri, ibu dan suri rumah tangga, tetapi apabila di luar bersama rakan, mereka seolah-olah gadis remaja yang sentiasa mencari teman untuk bersosial.

Menerusi penyamaran, wartawan Metro Ahad (MA) berjaya menjejaki kumpulan berkenaan, sekali gus membongkar aktiviti sulit golongan ini.



Tanpa berselindung, beberapa wanita berusia dalam lingkungan 30-an yang ditemui menceritakan kisah hidup yang sentiasa sepi tanpa belaian lelaki.


Menurut Linda, 31, dia mencari hiburan di luar bagi mengisi kekosongan diri kerana sering diabaikan suami yang sentiasa sibuk dengan perniagaan.

sumber : myMetro

bk-persoalannya siapakah yang sepatutnya dipersalahkan adakah suami yang selalu meninggalkan isteri ataupun isteri yang terlalu amat mengikut nafsu?

Tiga sifat yang ditimbulkan oleh agama, iaitu perasaan malu iaitu enggan mendekati suatu yang tercela.Boleh dipercayai di dalam pergaulan hidup ( amanah), benar dan jujur.

( Hamka ).

Parfume dalam Bentuk Kapsul yang Dapat Ditelan

Pernahkan kamu terpikir untuk meminum parfume? Menurut laporan dari website GreenMuze.com, saat ini, para ilmuwan sedang mengembangkan parfume dalam bentuk kapsul. Jadi, jika kita ingin menggunakannya, kita cukup menelan kapsul parfume tersebut.

Kapsul ini dirancang oleh ahli biologi sintetis Sheref Mansy dari Harvard University dan arsitek tubuh Lucy McRae dari Australia. Jika diminum, kapsul memungkinkan kulit manusia untuk memancarkan aroma genetiknya sendiri yang unik. Cara kerjanya adalah molekul wewangian akan dikeluarkan melalui permukaan kulit saat kamu berpeluh.

Berdasarkan dari website milik McRae, swallowableparfume.com, potensi dari aroma yang keluar akan ditentukan oleh masih-masing individu dari penyesuaian suhu tubuh, stres, olah raga, ataupun ghairah seksual sehingga menyebabkan keringat.

Setelah diserap kulit, zat di dalam kapsul secara biologi akan disempurnakan pada lapisan kulit kedua dan disintesis langsung oleh proses alami tubuh.

Sampai sekarang, parfume unik ini masih dalam tahap penelitian dan belum ada tarikh yang pasti bila akan dilancarkan ke pasaran.


Sumber: AOL

Cucu atok ni hisap susu terus dari lembu


KOAK ROKA, KOMPAS.com — Seorang lelaki Kamboja mengatakan, cucunya yang masih berusia 20 bulan menyusu terus pada lembu.

Menurut Um Oeung,cucunya bernama Tha Sophat itu mulai menyusu pada sapi sejak kedua orangtuanya meninggalkan desa untuk bekerja.

Tha Sophat, ujar Um Oeung, rupanya mencontoh kelakuan anak lembu

Awalnya Um Oeung menarik cucunya jauh-jauh dari lembu ketika bayi itu sedang menyusu. Lama-lama, Um Oeung menyerah setelah anak itu merengek. Kini Tha Sophat menyusu ke lembu satu hingga dua kali sehari.

Tha Sophat tinggal dengan datuk dan neneknya di sebuah desa di Siem Reap, Kamboja.

Um Oeung mengatakan, nampaknya lembu itu tidak keberatan ada anak kecil menyusu padanya. Yang dia khutirkan adalah kesihatan cucunya jika dia terus menyusu langsung pada lembu.
Sumber :AP

Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved