Ini dia wanita seksi yang terjun bogel menggunakan payung terjun

on 04 April 2011

Namanya Roberta Mancino, seorang atlet skydiver profesional. Dari wajah cantik dan sensualnya, berdarah Itali. Bagi yang belum tahu, Mancio sudah empat kali terjun payung tanpa pakaian  menutupi tubuhnya.

Jangan dibayangkan, kerana ada fakta lain tentang peraih beberapa penghargaan dan rekod penerjun dunia ini. Pernah lima kali payung terjunnya tak terbuka ketika terjun di kelas menengah, beruntung payung simpanan cadangannya bekerja dengan baik.

Sejak percubaan pertama pada Oktober 2001 atau ketika berusia 21 tahun, hingga Disember 2010, Mancino sudah melakukan skydiver atau terjun dari pesawat sebanyak lebih dari 6.000 kali.

Sementara itu, Mancino terlibat modeling sejak berusia 16. Inilah alasannya terjun bogel, terlibat dalam sesi pemotretan majalah. Tahun lalu, ia dinobatkan sebagai atlet wanita terseksi di dunia oleh majalah kesihatan Men’s Fitness.

“Ya, aku melakukannya (terjun bogel) untuk sesi foto majalah. Pernah pesawat berisi 23 penerjun lain (kru), jadi aku harus menutup tubuh hanya dengan selimut, sampai saat terjun tiba. Tapi ketika aku melompat, semua orang jadi punya pertunjukan di udara. Rasanya dingin, tapi sekaligusangin menabrak langsung tubuhku yang tanpa pakaian,” katanya dilansir mensfitness.com.

Selain melakoni skydiver, Mancino juga senang melakukan BASE Jumping,iaitu aktiviti melompat dengan payung terjun dari benda atau objek yang punya ketinggian, seperti gedung, menara, tebing, dan lain sebagainya. Tak hanya itu, Mancino juga gemar dengan Wingsuit Flying. Sama, terjun bebas dari pesawat, namun payung terjunnya menampal di tubuh, mirip sayap ketika membentangkan tangan dan kaki.

Berkahwin dengan pengantin yang sudah meninggal dunia

Kematian ternyata tidak mengurangkan niat seorang perempuan untuk menikahi lelaki yang dicintainya. Meskipun telah ditinggal mati, Magali Jaskiewicz, perempuan berasal Prancis ini tetap ingin menikah dengan kekasihnya, Jonathan George. Setahun setelah kepergian sang kekasih, dia pun kini rasmi menyandang status isteri kepada Jonathan George.

Sebenarnya, pasangan ini merancang menikah  setelah enam tahun berpacaran. Namun sayangnya, niat mereka tidak dapat terwujud kerana sang mempelai lelaki tewas m dalam kemalangan motor, dua hari menjelang pernikahan.

Dengan sedikit pengetahuan yang dimilikinya, perempuan berusia 32 tahun ini, lalu mencari cara agar pernikahannya boleh tetap dilangsungkan. Ia mengetahui bahawa Kitab Undang-undang Hukum Perdata Perancis mengizinkan pernikahan anumerta jika semua persyaratan formal pernikahan sudah terlampir lengkap sebelum salah satu dari mempelai meninggal, termasuk diantaranya tanggal pernikahan.

Kepada para pejabat pemerintahan yang mengurus pernikahan dia menyakinkan bahwa dirinya dan sang calon suami, Jonathan sudah hidup bersama sejak tahun 2004 dan telah memiliki akaun bank bersama. Dia juga bahkan memperlihatkan foto-foto pakaian pengantin yang telah dibeli untuk dipakai pada hari pernikahannya.

Keinginanannya pun terkabul. Setahun pasca kematian sang kekasih, Magali berdiri sendirian tanpa mempelai lelaki di depan altar sebuah gereja, lengkap dengan menggunakan busana pengantin.

Ia melangsungkan pernikahan yang dulu tidak sempat terwujud dalam sebuah upacara yang dihadiri sekitar 30 anggota keluarga dan teman-teman dekat. Upacara pernikahan tanpa pengantin lelaki itu berlangsung di Dommary Baroncourt, sebelah timur Perancis, pada hari Sabtu minggu lalu.

Ibu Kesha ajari tentang seks sebelum umur tujuh tahun

Los Angeles - Ibunya mengajari Kesha tentang segala hal yang berhubungan dengan seks, sebelum Kesha berusia tujuh tahun.

Sang ibu ingin Kesha menjadi seorang perempuan yang bertanggung jawab. Hal itu ia lakukan untuk mendorong Kesha agar cepat menjadi wanita yang dewasa.

"Aku mengetahui segalanya tentang seks sebelum aku berumur tujuh tahun. Ibu meninggalkanku di rumah ketika aku berusia 14 tahun dengan kad kredit, dan sekotak kondom serta kunci kereta dan berpesan, "Jangan hamil dan jangan mengemudi ketika sedang mabuk".

"Aku harus bertanggung jawab untuk diriku sendiri," jelasnya seperti yang dikutip dari harian Inggris The Times. [mor

Inilah Wanita Pembunuh Tertua Di Dunia

Clara Tang mencipta rekod sebagai perempuan tertua yang didakwa dalam sebuah ke pembunuhan di Australia. Tang berusia 92 tahun ketika dihadapkan ke pengadilan atas tuduhan memukul dan menikam suaminya hingga tewas, March tahun lalu.

Suaminya, Chin Yung Tang, berusia 98 tahun waktu itu dan mereka sudah melewati suka dan duka bersama sebagai suami-isteri selama lebih dari 70 tahun.

Dokumen yang diserahkan kepada polis menyebutkan, mereka berhasil selamat dari ijajahan Jepun ke China pada awal abad ke-20 dan Revolusi Kebudayaan Mao Zedong pada dekad 1960-an, sebelum akhirnya pindah dari Shanghai ke Sydney, 30 tahun silam.

Menurut harian Sun-Herald, Minggu (3/4), Tang mengaku tak bersalah kerana berada dalam keadaani sakit jiwa ketika melakukan perbuatannya itu. Tang memang menderita dementia dan selalu merasa khuatir makanannya sudah diberi racun oleh suaminya. Saat ditangkap polisi, Tang dalam keadaan berlumuran darah dari luka-luka suaminya.
__________________

Buat selimut daripada seluar dalam yang terpakai

Seorang lelaki dari Missouri timur memutuskan untuk menunjukkan rasa terima kasihnya kepada wanita dengan membuat selimut dari seluar dalam wanita.

Louis Garret dari Louisiana, awalnya dia melihat sebuah selimut underwear di majalah langganannya. Kemudian dia teringat sebuah patung yang dia miliki yang menggunakan seluar dalam bekas isterinya. Akhirnya Garret Memutukan untuk membuat selimut dari seluar dalam bekas untuk dirinya sendiri. Kemudian dia meminta teman-teman wanitanya untuk menyumbang  seluar dalam bekas mereka. Bahkan dia juga pergi ke mall untuk mendapatkan celana dalam lebih banyak lagi dari para pengunjung mall.


Namun, bukan sembarang seluardalam yang dia mahu tapi seluar dalam wanita itu harus terbuat dari nilon atau sutra. Selimut yang dibuat oleh Garret ini memerlukan sekitar 58 celana dalam wanita. Meskipun apa yang telah dilakukannya ini mendapat liputan dari  media, Garret tidak akan dan tidak mahu menjual selimut buatannya ini.

 Louis Garret



Lembu keluarkan susu seperti susu ibu

Macam -macan nak dicipta..
saya petik dari Berita Harian

LONDON: Saintis sudah mencipta ternakan yang diubah secara genetik yang menghasilkan susu 'manusia' dalam cubaan menjadikan susu lembu lebih berkhasiat. 

Saintis memperkenalkan gen manusia ke dalam 300 lembu tenusu untuk menghasilkan susu dengan khasiat sama seperti susu ibu. 
Susu ibu mengandungi kuantiti tinggi nutrisi penting yang membantu menaikkan sistem pertahanan badan bayi dan mengurangkan risiko jangkitan. 

Saintis di balik penyelidikan itu percaya susu dari ternakan lembu yang diubah suai secara genetik mungkin menghasilkan satu alternatif terhadap susu ibu dan susu formula untuk bayi, yang sering dikritik sebagai bermutu rendah. 

Mereka berharap produk tenusu diubah secara genetik dari ternakan lembu akan tidak lama lagi dijual di pasar raya. 

Hasil kerja itu kemungkinan mencetuskan bantahan terhadap makanan berasaskan pengubahsuaian genetik (GM). Pengkritik teknologi itu dan kumpulan kebajikan haiwan memberi reaksi berang terhadap penyelidikan terbabit, mempersoalkan keselamatan susu daripada haiwan yang diubah suai secara genetik dan kesannya terhadap kesihatan ternakan. 
Namun Profesor Ning Li, saintis yang mengetuai penyelidikan dan pengarah Makmal Utama Negeri untuk Bioteknologi Agro di Universiti Pertanian China menegaskan susu GM selamat seperti susu daripada lembu tenusu biasa. 

Katanya: “Susu itu berperisa lebih kuat berbanding susu biasa.” – Agen

Guru tutup mulut pelajar dengan salotape supaya berhenti bercakap

Jazlyn Freel  mengatakan gurunya menutup mulutnya dengan salotape
untuk membuatnya berhenti bercakap...

Macam-macam hal kelakukan gugu-guru hari ini.Dinegara kita seorang budak meninggal dunia akibat dipukul oleh gurunya selama dua jam,Dan di Florida Amerika Syarikat seorang guru menyelotape mulut pelajarnya keran banyak bercakap didalam kelas...Cuab baca beritanya dibawah :

A Florida teacher has landed in hot water after silencing a noisy student by placing tape over her mouth.

"She asked me to stop talking, and then a couple minutes went by, and I started to talk again, and she came to me and put it on my mouth," 13-year-old Jazlyn Freel told WSVN-TV. 

"I had to cough, so I took the first piece off, so she went into her desk, and she took another piece out, and she put it on my mouth again.

The middle school teacher in Miramar, Fla. also taped shut the mouth of another student, Freel said.

After class, Freel and her New Renaissance Middle School classmate complained to the school's administrators and the teacher was reassigned.

Freel's mother, Leah, said she was furious and wanted an apology.

"I hope that this doesn't happen to any other children," she said. "It wasn't a really good experience, and I hope that it doesn't happen to anyone else."

[Gila] Nenek dikelar didepan lif

Kesian orang yang tak berdaya menjadi mangsa..
saya petik dari myMetro

SENTUL: Seorang nenek berusia 79 tahun ditemui mati dibunuh dengan lehernya dikelar di depan lif 20 meter daripada rumahnya di tingkat lapan Blok 41, Flat Sri Perak, dekat Bandar Baru Sentul, di sini, semalam.

Mayat mangsa yang dikenali sebagai P Veeramah ditemui jiran kira-kira jam 7.30 malam dalam keadaan terbaring dengan kecederaan parah di leher.


Ketua Polis Sentul, Asisten Komisioner Zakaria Pagan, berkata mangsa yang sudah tidak bekerja menetap di situ bersama keluarga anaknya.


“Siasatan awal mendapati kejadian mungkin bermotifkan samun sebelum mangsa dibunuh berikutan anting-anting dipakai mangsa hilang, namun siasatan lanjut masih dilakukan,” katanya.


Menurutnya, mayat mangsa dihantar ke Hospital Kuala Lumpur (HKL) untuk bedah siasat.

Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved