Akademi Seks Amora, Sekolah Untuk BelajarBerhubungan seks

on 29 Mac 2011

Ingin meningkatkan teknik dalam berhbungan seks? Anda boleh belajar di pameran yang sedang dilaksanakan di Berlin saat ini. Pameran itu bertajuk "Akademi Seks Amora".

Pameran ini menyambut pengunjung dengan slogan  yang berbunyi "Akhirnya-Sebuah Pameran Untuk Orang Yang Harus Selalu Menyentuh Apa Pun."



Lebih dari 50 patung ditampilkan untuk mempertontonkan kepada pengunjung daerah intim yang dimiliki lelaki dan wanita dan menawarkan tips-tips untuk segala hal yang berbau seks. Mulai yang berhubungan dengan masalah tarian telanjang, oral seks, hingga bagaimana mencapai orgasme sempurna. Diharapkan, para pengunjung lebih lihai making love (ML) setelah mengunjungi pameran.

"Banyak pasangan datang bersama ke pameran ini untuk belajar," ujar Uta Barkow, manager Beate Uhse, jaringan industri seks yang menyelenggarakan akademi tersebut. "Sejauh ini pameran berjalan lancar. Banyak pameran ini berefek 'aha' bagi banyak orang," tambahnya seperti dilansir Reuters.

Pameran ini juga menampilkan beberapa manequin wanita seukuran manusia, telanjang, dan dengan berbagai posisi. Salah satu patung dirancang untuk bergairah jika disentuh di tempat yang "tepat". Bahkan, ada boneka yang berteriak "That's it" jika pengunjung memasukkan jarinya di g-spot. Ada juga alat menarik yang diberi nama  "Spank-o-Meter". Alat ini berguna untuk mengukur tingkat kepuasan yang dialami patung ketika bokongnya dicambuk.

Pameran ini juga menampilkan adegan filem yang menampilkan berbagai posisi seksual, termasuk gaya "Italian Chandelier", sebuah gaya yang boleh mengeluarkan kalori hingga 920 kalori per jamnya.

Didirikan oleh Johan Rizki, akademi seks tersebut dibuka di London awal tahun ini dan akan segera dibuka di Barcelona.

Pembedahan Perbesaran Payudara Adalah Hadiah Utama Pertandingan Ini

TRIBUNNEWS.COM - Sebuah hadiah kontroversi diberikan kepada pemenang tiket loteri. Hadiah utamanya adalah perbesaran payudara yang nilainya sekitar 10 ribu dollar Australia . Demikian dilapo rHerald Sun, Isnin (28/3/2011).

Sebuah kelab malam di bernama Sin City Nightclub yang terletak di Gold Coast Australia memperlihatkan model berdada besar sembari mengatakan menangkan hadiah,”perbesaran payudara "

Pemilik kelab malam bernama Jamie Pickering mengatakan para penikmat kehidupan malam yang datang pada 3 Aprilnanti boleh memenangkan beberapa hadiah dan bagi yang beruntung boleh masuk ke tahap berikutnya untuk memenangka hadiah utama.

Namun, pertandingan  ini mendapat kritikan besar. Pihak regulasi aturan undian dan minuman keras Australia sudah melakukan penyelidikan mengenai undian ini.

“Ini cara pemasaran paling buruk untuk memberikan gambaran jika payudara besar memberikan status yang baik,” kata juru bicara dari JabatanKehakiman Australia. Namun, dalam poster itu tertulis jika hadiah utama adalah wang dan pemilik kelab malam memberikan saranan agar wang itu digunakan untuk membesarkan payudara.

Gara anjing berak,kedua jiran saling tembak menembak

WASHINGTON – Gara-gara anjing buang air, dua orang berjiran ini saling tembak menembak antara satu sama lain.

Jerry Blasingame (60), diduga telah melakukan penyerangan dengan menembak Terry Tehnet (52), dengan menggunakan senapang.

Tehnet marah ketika dia mengetahui anjing Blasingame buang kotoran di pekarangan rumahnya.

Keduanya memberikan versi cerita yang berbeza-beza, Tehnet yang kini mengalami cedera juga akan dituntut hukum.

Tehnet mengatakan bahwa dia mendatangi tetangganya tersebut untuk komplain masalah kotoran yang ada di pekarangannya.

Blasingame menyalahkannya kerana telah menembak anjingnya seminggu sebelumnya, Tehnet pun langsung mengatakan, “Temui saya di luar, saya akan menembak kamu juga.”

Tehnet pun tertembak di kedua tangannya, bahu dan dada, demikian lapor BBC.

Sementara ketua polis wilayah Washington mengatakan bahawa pemilik rumah harus saling menghargai satu sama lain, jika anjingnya buang kotoran laporkan ke pihak polis.

Lelaki gay cekik pasangannya ketika sedang 'projek'

Luke Noonan 

TRIBUNNEWS.COM - Seorang lelaki didapati bersalah mencekik pasangan gay-nya ketika sedang berhubungan seks dengan hot.Lelaki ini dinyatakan bersalah dalam sidang yang berlangsung pada Isnin (28/2/2011) dan dilapor The Australian.

Lelaki bernama David Richard Fraser (36) dinyatakan bersalah dalam pengadilan di South Australian Supreme Court kerana membunuh Luke Noonan (28) ketika asyik bercinta pada September 2009. Tubuh Noonan ditemukan di rumah Fraser di flat West Beach, Adelaide, Australia, dengan tali pinggang terlilit di lehernya.

Hasil otopsi memperlihatkan jika Noonan meninggal kerana tercekik. Pada sidang pembukaan Fraser awal bulan ini, Jaksa Penuntut Umum Sandra McDonald mengatakan pasangan ini menjalani hubungan percintaan yang sangat rapuh.

Ia menambahkan isu utama dalam kasus ini adalah Fraser tahu jika cekikan yang membuat Noonan meninggal dunia. Di akhir sidang, McDonald mengatakan jika sebelumnya Fraser dipenjara dengan kes yang sama tahun 2005 ketika berhubungan seks dengan seorang lelaki dengan mengikatkan sarung kaki di leher.

Remaja lebih bimbang tak tengok Facebook daripada tak buat kerja sekolah

Agaknya betul kajian ini...
saya petik dari kosmo online

NEW YORK - Satu kajian yang dilakukan oleh Universiti Stony Brook di sini mendapati golongan remaja berasa lebih bimbang jika tidak menghabiskan masa di laman rangkaian sosial, Facebook berbanding melakukan kerja sekolah, lapor sebuah akhbar semalam.

Menurut para penyelidik dalam isu terbaru jurnal Pediatrics, keadaan itu digelar kemurungan Facebook.

Ia berpunca selepas remaja menghabiskan banyak masa di laman maya walaupun diberi kerja rumah oleh guru di sekolah.

Penyelidikan itu mendapati, Facebook tidak memaparkan realiti sebenar kerana orang ramai pada kebiasaan akan menghantar status atau gambar tentang diri dengan menunjukkan kehebatan diri masing-masing. Seorang remaja berusia 16 tahun, Abby Abolt bersetuju dengan keputusan hasil kajian tersebut.

"Jika kamu tidak memiliki ramai kawan dan kurang melakukan aktiviti dalam kehidupan seharian sebaliknya melihat status pengguna lain dikemas kini, saya dapat memahami kenapa mereka (pengguna Facebook) berasa sedih.

"Facebook umpama pertandingan popular tentang siapa yang mendapat permintaan kawan paling ramai," jelasnya kepada agensi berita Associated Press.

Kajian itu yang diketuai oleh Dr. Joanne Davila dari Universiti Stony Brook mendapati, penghantaran mesej, e-mel dan waktu yang banyak dihabiskan di Facebook boleh menyebabkan emosi remaja terganggu. - Agensi

Isteri sanggup guna surat taklik palsu kerana nak bercerai dengan suaminya

Sampai begitu sekali siisteri bertindak...
saya petik dari kosmo online

KANGAR - Proses perceraian selalunya memakan masa lama di mahkamah syariah namun lain pula yang dilakukan oleh seorang isteri di sini terhadap suaminya apabila wanita terbabit bertindak memutuskan ikatan perkahwinannya dengan hanya menghantar surat perceraian taklik dari negara jiran.

Keadaan tersebut menyebabkan si suami yang enggan namanya disiarkan tergamam setelah menerima surat taklik dalam tulisan Jawi beralamat di The Islamic Committee of Songkhla, Thailand. Surat itu diambil oleh si suami di Balai Polis Jitra pada 18 Disember 2010.

Lebih mengejutkan, si suami yang merupakan seorang peniaga berusia 43 tahun mendakwa surat taklik yang dihantar oleh isterinya yang berusia 34 tahun itu rupa-rupanya palsu setelah dia membuat pemeriksaan di Jabatan Agama Islam Songkhla.

"Saya mempunyai pengesahan surat taklik itu tidak sah kerana perbezaan alamat pada kepala surat dan surat itu juga dikeluarkan oleh jurunikah tidak bertauliah.

"Isteri saya sanggup menipu semata-mata mahu meninggalkan saya tanpa berbincang atau melalui proses yang sah," kata peniaga itu ketika ditemui di sini semalam.

Menurut peniaga itu, surat taklik tersebut dipercayai dibeli oleh isterinya yang merupakan seorang peniaga ayam daripada seorang jurunikah tidak bertauliah dikenali dengan nama Imam Mohamad di Padang Besar, Thailand dengan harga harga RM300. 

"Sejak isteri memberi surat taklik itu, kami tidak lagi tinggal sebumbung di Padang Sera, Kedah.

"Ekoran itu, saya mahu wanita tersebut kembali setia ke pangkuan saya," ujarnya yang malu dengan tindakan isterinya.

Mengimbau kehidupannya sebelum ini, pasangan itu dinikahkan pada tahun 2006 oleh Imam Mohamad di Padang Besar namun mereka bernikah semula di Songkhla setelah meragui proses pernikahan yang dilakukan oleh Imam Mohamad.

"Ini kerana pada pernikahan pertama, imam tersebut hanya memberi surat nikah tanpa surat pengesahan Konsul namun pada pernikahan kali kedua, kami mendapat surat pengesahan itu," ujarnya.

Jelasnya, dia meragui surat taklik yang diberi isterinya ekoran alamat pada kepala surat Jabatan Agama Islam Songkhla berbeza dengan alamat sebenar.

"Saya mendapat pengesahan dari Jabatan Agama Islam Songkhla yang memberitahu surat itu palsu selain Imam Mohamad difahamkan telah dilucutkan tauliahnya lima tahun lalu," katanya.

Peniaga itu memberitahu, dia terkilan kerana bukan saja ditinggalkan isteri tetapi mendakwa wanita itu juga tidak membenarkan dia menjenguk anak perempuannya yang berusia tiga tahun. Anak itu tinggal bersama wanita tersebut.

Ujarnya, perubahan isterinya bermula apabila dia terlantar akibat lumpuh secara tiba-tiba pada September 2010 menyebabkan hidupnya bergantung kepada wanita itu.

"Isteri tidak menyukai saya dan kemuncaknya pada 8 Disember 2010 dia tidak mahu menanggung saya sehingga sanggup mengusir saya keluar rumah.

"Sepuluh hari kemudian saya menerima surat taklik itu," ujarnya yang kini tinggal di Arau dekat sini.

Selepas berubat, kata peniaga itu, dia kini semakin pulih dan sejak itu telah beberapa kali membawa kesnya ke Mahkamah Syariah Jitra memohon isterinya kembali taat tetapi wanita itu tidak pernah menghadiri prosiding tersebut.

Selain membawa kes meminta isteri kembali taat di Jitra, peniaga itu juga memfailkan kes memohon kembali taat di Mahkamah Syariah Kangar.

Mahkamah Syariah Kangar menetapkan kes dibicara pada 5 April depan.

Sementara itu, Pengarah Jabatan Agama Islam Perlis, Abdul Malik Hussin berkata, perceraian taklik merupakan permintaan si isteri untuk bercerai setelah tidak menerima nafkah selama tiga bulan daripada suami yang boleh dipohon melalui jurunikah bertauliah.

Bagaimanapun, Abdul Malik berkata, di Perlis surat taklik tidak diperakui dan mahkamah hanya membenarkan fasakh bagi keadilan kedua-dua pihak.

Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved