Pemuda rompak dan cuba perkosa nenek 99 tahun

on 17 Februari 2011

gambar hiasan

TRIBUNNEWS.COM - Seorang nenek berusia 99 tahun mendapat kekerasan secara fizik dan hampir diperkosa oleh seorang pemuda berusia 23 tahun. Demikian dilaporkan The Age.

Christopher James Valle juga berusaha memperkosa si nenek tua itu di rumahnya di Ormond, Melbourne, Australia,tahun lalu. Demikian dinyatakan di persidangan.

Valle ditangkap di Queensland lebih dari tiga minggu kemudian dan diekstradisi ke Victoria. Dia didapati bersalah di pengadilan  atas dua kes kejahatan dan satunya kes pemerkosaan yang akan dilakukan, melakukan rompakan, serta tindakan ceroboh yang mengakibatkan luka. Si nenek mengalami luka dan kepalanya juga di pukul dalam serangan itu

Kerana risau anak tak ada kekasih ,ibu sanggup rakam video anak telanjang

TRIBUNNEWS.COM - Seorang ibu yang putus asa kerana anaknya tidak juga memiliki kekasih mengambil tindakan nekad. Ibu yang berasal Beijing, China, meng-upload video anaknya yang telanjang keluar dari kamar mandi ke internet dan menanyai sejumlah lelaki yang berminat.

Dilaporkan The Star dan dikutip Tribunnews.com, Rabu (16/2/2011), video 80 saat itu memperlihatkan sang ibu berbicara ke kamera dan mengatakan ingin mencari kekasih buat anaknya yang berusia 26 tahun. Kamera kemudian berjalan menuju ke kamar mandi dan anak perempuannya keluar dalam keadaan telanjang.

Dia kemudian bertanya ke anaknya, tipe lelaki  mana yang diinginkannya, sang anak menjawab singkat. "Sejauh ini dia baik kepadamu dan kepadaku itu cukup," kata si anak. Komunitas online di China berspekulasi jika anak perempuan di kamera itu seorang aktris bernama Ganlulu dan rakaman video itu nampak jelas.

Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved