Lelaki ini boleh gigit hidung sendiri

on 24 Januari 2011

Macam tak percaya....dia boleh gigit hidungnya sendiri..

  mari kita lihat..





[Pelik] Wanita ini suka makan bantal kusyen

Adele, wanita berasal dari Bradenton, Florida, Amerika Syarikat baru-baru ini tampil di sebuah acara TV tentang selera makannya yang aneh. Seperti diwartakan aolnews, Sabtu (22/1), wanita 30 tahun itu menyatakan kesukaannya makan bantal kusyen. Episode tentang kebiasaan Adele dalam hal makan memakan bantal kusyen itu disiarkan di salah satu stasiun TV di Amerika dan menarik perhatian ramai orang.

Ketika diwawancara, Adele menjelaskan tentang kebiasannya makan bantal itu  telah lama dia lakukan. Mungkin sejak dia masih kecil. "Rasanya sama seperti  memakan roti. Yah, ketika makan bantal ini jangan lupa untuk meminum air," ungkapnya.

Kebiasaan unik wanita itu dipandang oleh Jason Mihalko, seorang psikolog, disebut sebagai pica. "Pica ditanda oleh individu yang memiliki keinginan untuk makan zat non-pangan. Kecendurangan ini  sering terlihat pada anak-anak dan wanita," jelasnya ketika diwawancaraisetelah acara tersebut. Dia menambah," Ada kess di mana penderita pica memakan logam, debu, kotoran, kapur, atau getah pohon.





Ibu ini sanggup melakukan hubungan seks dengan beberapa rakan anaknya

Akibat memikirkan nafsu semata-mata dah tak kira samada
mereka itu budak dan rakan anak...akhirnya diri
terpenjara..Inilah nasib malang seorang ibu......
saya petik dari kosmo online

CHICAGO RIDGE, Amerika Syarikat (AS) - Seorang ibu, Cathleen Miller, 40, dihukum penjara selama 10 tahun kerana kesalahan melakukan seks dengan beberapa remaja lelaki yang merupakan rakan anak perempuannya, lapor beberapa akhbar kelmarin.

Menurut seorang peguam bela, Robert Olson, Miller mengaku bersalah atas kesalahan penyalahgunaan seks dan serangan seks semasa sesi perbicaraan di sini.

Seorang pihak pendakwa, Andy Conklin berkata, wanita itu menerima hukuman penjara 10 tahun kerana kesalahan merogol dan penyalahgunaan seks.

Menurut pendakwa raya, dia mencabul tiga budak lelaki.

Budak lelaki yang terlibat berusia di antara 14 dan 15 tahun.

Pihak pendakwa raya menyatakan dia menawarkan arak dan dadah untuk melakukan seks dengan dua orang mangsanya pada Februari dan Jun tahun lepas di rumahnya.

Skandal seks itu terdedah apabila salah seorang mangsa lelaki menghantar mesej di laman sosial Facebook kepada anak perempuan sulung Miller bagi meminta maaf kerana perbuatan itu.

Keluarga mangsa itu yang terlihat mesej itu kemudian memberitahu pihak polis.

Miller yang bekerja sebagai seorang setiausaha menyatakan budak lelaki itu yang membawa arak dan dadah ke rumahnya. - Agensi


AKU , BEN ASHAARI dan ELEE MARDIANA

Satu usaha murni telah di jalankan oleh ELEE MARDIANA untuk membantu mereka yang memerlukan bantuan.Dan usaha ini juga telah disambut oleh BEN ASHAARI untuk kita sama-sama membuat satu entri khas mengenai usaha murni ini.ELEE MARDIANA sanggup memberi royalti jualan buku untuk disumbangkan kepada mereka ini : 


Untuk kita mengetahui kisah mereka dan usaha murni ini sila klik ELEE MARDIANA
dan  kerjasama kita diperlukan dalam menjayakan kempen sumbangan ini.Cuma buat satu khas.
untuk keterangan lanjut sila klik BEN ASHAARI

Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved