Home » , » Jururawat Seksi Telanjang Beri Arahan Cara Memeriksa Payudara

Jururawat Seksi Telanjang Beri Arahan Cara Memeriksa Payudara

TRIBUNNEWS.COM - Seorang jururawat perempuan nan cantik telanjang memberikan cara memeriksa payudara dalam sebuah acara di televisyen. Demikian dilapor media setempat di Jepun.

Program acara yang ditayangkan pada tengah malam ini di sebuah televisyen di Tokyo mempromosikan cara mengesan kanser payudara.

Menurut penuturan dari jururawat seksi itu, perempuan yang mendapatkan menstruasi sebelum umur 12 tahun atau memiliki bayi sebelum umur 30 tahun memiliki risiko tinggi untuk terkena kanser payudara."Perempuan yang memiliki riwayat seperti ini harus memeriksa payudara mereka setiap bulan," katanya.

17 ulasan:

  1. barulah ramai orang nak tengok. kehkehkeh

    BalasPadam
  2. barulah ramai orang nak tengok. kehkehkeh

    BalasPadam
  3. haha xtau malu tul jepun ni.. mcm ne xkena bencana

    jom puasa bulan sya'ban
    http://eleventx.blogspot.com/2011/07/jom-puasa-bulan-syaban.html

    BalasPadam
  4. kalo camni, lelaki pun sibuk nak check payudara wpun risikonya kurang... huhuhu...


    Segmen Simple : Jom Komen Entry Saya

    BalasPadam
  5. bicarakan buah dada wanita terus seperti hal menarik

    BalasPadam
  6. hope can share with u..dun forget click my ads for support me, hope your good feedback

    BalasPadam
  7. naseb bek kat luar negara...
    kalau kat mesia, x taula apa yg akan jadi...
    http://qasehmyra.blogspot.com/

    BalasPadam
  8. macam2 la kerja jepun ni...banyak yang pelik2 dari sana...

    BalasPadam
  9. salam ziarah...
    jom ke melaka musim cuti sekolah...
    sila layari...
    http://bit.ly/rio3M7
    atau
    http://alaihomestay.blogspot.com/

    BalasPadam
  10. Untuk tujuan perubatan sahaja....

    BalasPadam
  11. makasih gan atas infonya

    BalasPadam
  12. thank's atas informasinya..salam kenal

    BalasPadam
  13. sblum umur 20 lah. bukan 30

    BalasPadam
  14. Visite Back Please
    http://www.gado2.co.vu/

    BalasPadam

Arkib Blog