Jururawat Seksi Telanjang Beri Arahan Cara Memeriksa Payudara

on 11 Julai 2012

TRIBUNNEWS.COM - Seorang jururawat perempuan nan cantik telanjang memberikan cara memeriksa payudara dalam sebuah acara di televisyen. Demikian dilapor media setempat di Jepun.

Program acara yang ditayangkan pada tengah malam ini di sebuah televisyen di Tokyo mempromosikan cara mengesan kanser payudara.

Menurut penuturan dari jururawat seksi itu, perempuan yang mendapatkan menstruasi sebelum umur 12 tahun atau memiliki bayi sebelum umur 30 tahun memiliki risiko tinggi untuk terkena kanser payudara."Perempuan yang memiliki riwayat seperti ini harus memeriksa payudara mereka setiap bulan," katanya.
Ranking: 5

{ 17 komen... read them below or add one }

Mira R. berkata...

barulah ramai orang nak tengok. kehkehkeh


Isnin, Julai 04, 2011
Mira R. berkata...

barulah ramai orang nak tengok. kehkehkeh


Isnin, Julai 04, 2011
saiazuan berkata...

haha xtau malu tul jepun ni.. mcm ne xkena bencana

jom puasa bulan sya'ban
http://eleventx.blogspot.com/2011/07/jom-puasa-bulan-syaban.html


Isnin, Julai 04, 2011
Norhisham Nordin berkata...

kalo camni, lelaki pun sibuk nak check payudara wpun risikonya kurang... huhuhu...


Segmen Simple : Jom Komen Entry Saya


Rabu, Julai 06, 2011
asaz berkata...

bicarakan buah dada wanita terus seperti hal menarik


Rabu, Julai 06, 2011
Mr.tuan berkata...

hope can share with u..dun forget click my ads for support me, hope your good feedback


Khamis, Julai 14, 2011
Qaseh mYra berkata...

naseb bek kat luar negara...
kalau kat mesia, x taula apa yg akan jadi...
http://qasehmyra.blogspot.com/


Jumaat, Julai 15, 2011
puteraduyong berkata...

waa...demo yang terbaik...


Khamis, September 22, 2011
Mr J berkata...

macam2 la kerja jepun ni...banyak yang pelik2 dari sana...


Ahad, Oktober 23, 2011
5200v berkata...

salam ziarah...
jom ke melaka musim cuti sekolah...
sila layari...
http://bit.ly/rio3M7
atau
http://alaihomestay.blogspot.com/


Rabu, Oktober 26, 2011
brohai berkata...

Untuk tujuan perubatan sahaja....


Jumaat, Disember 16, 2011
typus berkata...

makasih gan atas infonya


Khamis, Mac 15, 2012
penyakit hepatitis c berkata...

thank's atas informasinya..salam kenal


Isnin, Mac 19, 2012
Tanpa Nama berkata...

sblum umur 20 lah. bukan 30


Ahad, Mei 27, 2012
Gagal Ginjal berkata...

salam kenal semuanya..


Selasa, Mei 29, 2012
AludiZrx berkata...

Visite Back Please
http://www.gado2.co.vu/


Sabtu, September 21, 2013

Catat Ulasan

Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved