Remaja di China ini diberhentikan dari sekolah kerana bau badan

on 17 April 2012

Liu Fuyang 15 tahun , di berhentikan dari sekolah oleh gurunya kerana bau badannya. Di rumah, dia menolak untuk membahas topik sekolah, guru, dan teman sekolah nya kenara dia enggan kesekolah.

[Image: chinese-boy-suspended-from-school-for-bo...60x353.jpg]
Dipaksa oleh gurunya, Liu Fuyang menulis catatan bersaksi untuk keengganannya untuk bersekolah.Liu Fyuang dan ayahnya. Liu Fuyang dipaksa keluar dari sekolah oleh gurunya kerana bau tubuhnya.

Ayahnya sudah berusaha meminta bantuan agar sekolahnya mahu menerima anaknya kembali ke sekolah.Namun, , Liu Fuyang sakit hati dan tidak ingin pergi ke sekolah lagi sama sekali kerana malu dengan penghinaan gurunya itu.



Dalam surat Liu Fyuang yang dia pegang, salah satu bahgian mengatakan "Saya telah menganiaya ramai orang, dan jika saya terus bersekolah, saya akan lebih banyak menganiaya orang lain."
Ranking: 5

{ 4 komen... read them below or add one }

mcm ni lah berkata...

bro update la citer tanah runtuh tu,. citer tu hits la,.


Ahad, Mei 22, 2011
peep berkata...

hahah muke x bersalah je.. :)


Ahad, Mei 22, 2011
NuReLLe berkata...

erkkk...selalu mandi patu pakai deodorant sudehhhhh..gugugugu


Ahad, Mei 22, 2011
adierockerz berkata...

hahaha dah tak bersalah xde mode nak borak lah tu


Selasa, April 17, 2012

Catat Ulasan

Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved