Wanita yang seleweng duit Citibank tak pakai baju tahanan kerana buah dadanya besar

on 06 April 2011

Jakarta - Tidak ada baju tahanan yang sesuai untuk tersangka penyelewengan wang Citibank Malinda Dee. Apakah pihak polis akan membuat baju tahanan khusus untuk Malinda? Dipastikan langkah itu tidak akan dilakukan. Yang jelas, Kabareskrim Komjen Pol Ito Sumardi menegaskan sudah ada baju yang sesuai untuk Malinda.

"Ini begini ya, jadi kelmarin sudah saya tanyakan, dan sudah ada baju yang pas. Pokoknya ukuran besar ," kata Ito ktika ditanyakan detikcom, Rabu (6/4/2011).

Namun, Ito buru-buru menegaskan, baju itu bukan baju tahanan khusus. Hanya baju biasa saja. "Ya bukan baju khusus, baju yang sesuai," terangnya.

Ito meminta agar soal baju ini tidak jadi polemik dan diributkan. Pastinya polis tetap fokus pada penyelidikan dan penyiasatan untuk mengungkap kes ini.

Sebelumnya tertuduh Malinda Dee tidak mengenakan baju tahanan ketika hendak menuju Citibank dikritik hebat. Wanita seksi ini malah mengenakan tudung hitam dan baju merah. Benarkah ada keistimewaan? Ito Sumardi sudah membantahnya. Dia menyebut ada alasan khusus kenapa Malida tidak memakai baju tahanan.

"Aduh, engga ada yang sesuai," kata Ito, dengan gerak tangan menunjuk dada dengan mimik serius ketika ditemui wartawan di Gedung DPR, Senayan, Jakarta, Selasa (5/4).
(ndr/asy)
Ranking: 5

{ 2 komen... read them below or add one }

Tasha berkata...

masalah negara betul perempuan ni....


Rabu, April 06, 2011
kyo_9 berkata...

g kerja pakai tudung?
aik, gambar kat atas gambar ape plak?
minah nih buat part-time model ke?


Rabu, April 06, 2011

Catat Ulasan

Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved