Gila..mak dan anak berhubungan seks dengan remaja (14 tahun) yang sama

on 17 April 2012

Kiri ke kanan: Susan Brock, Rachel Brock, dan Fulton Brock

TRIBUNNEWS.COM - Seorang perempuan berusia hampir separuh abad dihukum penjara selama 13 tahun kerana berhubungan seks dengan remaja yang baru berumur 17 tahun.Remaja laki-laki itu masih berumur 14 tahun ketika dia mulai berhubungan seks dengan perempuan bernama Susan Brock yang juga isteri ahli politik Arizona, Amerika Syarikat (AS) itu.

Lebih parahnya lagi,didapati si anak perempuan bernama Rachel Brock yang kini berusia 18 tahun juga akan didakwa kerana berhubungan seks dengan remaja yang sama tetapi hukumannya kemungkinan lebih ringan.

Kisah cinta segitiga dan hubungan seks ini terbongkar ketika Brock yang berusia 49 tahun mengaku melakukan tindakan tak senonoh itu. Ia mulai mengenal bocah laki-laki itu ketika dia masih berusia 11 tahun dengan memberinya hadiah sebuah game Xbox.

Sang suami, Fulton Brock, kemudian melayangkan tuntutan cerai ketika isterinya ditangkap kerana kes seks. Ia seorang ahli politisk yang bertugas sebagai pengawas di sebuah lembaga pemerintah di Arizona. Sang isteri mula berhubungan dengan remaja ketika dia berusia 14 tahun dengan mengajaknya naik ke kereta Lexus dan membawa ke rumahnya di Chandler, Arizona.

Sumber: Daily Mail
Ranking: 5

{ 0 komen... read them below or add one }

Catat Ulasan

Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved