Gambar..aksi polis smackdown wanita berpakaian seksi

on 11 Mei 2012

Seorang petugas Polis Taipei menghadapi pramuniaga mengenakan pakaian mini dan meminta pelanggan. Polisi memperingatkan bahawa dia terlalu seksi berpakaian. Namun pramuniaga tersebut mengabaikannya  , polis menjadi marah. Polis yang beratnya 80kg mengangkat tubuh  wanita tersebut  40 kg, lalu polis mengeluarkan jurus judo dari kakinya dan membanting ke  tanah,wanita tersebut mengalami lebam di seluruh badan. Polis kemudian menangkap wanita tersebut dan membawanya ke balai polis..


Kekerasan polis terhadap pramuniaga itu tertangkap oleh kamera CCTV . Wanita tersebut marah kerana petugas telah menyakiti dia menggunakan kekuatan yang berlebihan,wanita tersebut mengatakan ke wartawan "Apakah ini anda melindungi dan melayani kami?! Kita semua sama tidak ada yang beda! "



Polis kelmarin telah menunjukkan bahawa pada pukul 9 pagi, seorang polis meronda menggunakan motosikal ketika dia melelalui sebuah jalan dia melihat seorang wanita berdiri. Polis itu mengatakan bahawa wanita itu mengenakan skrit mini lingerie, dan menghampiri ke kereta untuk mempromosi barang. bahkan berani membongkok di tingkap kereta, memperlihatkan seluar dalamnya ketika berbicara dengan pelanggan. Petugas itu merasa tindakan ini tidak layak dan menuduh wanita tersebut merosak kesusilaan masyarakat,lalu wanita tersebut marah dan mengabaikan teguran polis tersebut.



Melihat bagaimana wanita itu marah dan mengabaikannya , polis itu memperingatkannya bahawa dia telah menghina seorang polis. Tiba-tiba dia melepaskan semburan kata-kata kotor, yang semuanya terakam sebagai bukti. wanita tersebut kemudian mati-matian tidak mahu ikut polis tersebut.Saya sangat ingin melihat reformasi di negara ini dan ingin melihat negara ini bersih dari wanita-wanita berpakaian seksi begini kata polis itu.
Ranking: 5

{ 4 komen... read them below or add one }

Farhana Jafri berkata...

wow! trbaik! klau polis Malaysia mcm ni, mmng xd yg berani pakai seksi lg dh.. artis pon xd yg xsnonoh dh.. :D

jemput singgah ANASAURUS :)


Sabtu, April 23, 2011
peep berkata...

feel je polis tu smack..haha


Sabtu, April 23, 2011
.m y z. berkata...

kalau lah polis kat malaysia pun mcm ni, alangkah bagusnya :)


Sabtu, April 23, 2011
Tanpa Nama berkata...

terbaaeeekkkk......


Ahad, April 24, 2011

Catat Ulasan

Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved