Ayam goreng tiruan yang dibuat daripada tikus

on 28 Jun 2012




setelah diperap dengan bumbu tikus pun digoreng..


maka inilah hasilnya

v


v




kelihatan seperti ayam goreng biasa 
dan
bezanya...

kalau kulitnya dikoyak, kelihatan lemak-lemak yang banyak yang mungkin ada sebanyak itu pada ayam.
Ranking: 5

{ 10 komen... read them below or add one }

Bella Bell berkata...

tiba2 rasa nak termuntah...wekkkkkk~~


Isnin, April 11, 2011
nurul nadia nasir berkata...

ee yuck!geli nye..


Isnin, April 11, 2011
Alal Yaakub | PM berkata...

Da nampak mcm ayam,makan je la..


Isnin, April 11, 2011
ASaDa RyutaRo berkata...

erkk.. gilo ah. entah2 dah pernah termakan..

kena pilih kedai makan yang betul2 di yakini nih. kena check dapur dia sekali..


Isnin, April 11, 2011
ASaDa RyutaRo berkata...

hope orang malaysia tak buat la keje camni.


Isnin, April 11, 2011
Qamarul berkata...

huhu betul nie.. tu kalau duk kat indonesia cari makan kena hati2..


Isnin, April 11, 2011
Miss N berkata...

yayy.. sebelum ni dengar cerita jer, ni sekali ngan gambar, kembang tekak ni.. huhu


Isnin, April 11, 2011
azureEn berkata...

erk nak muntah!! @_@


Isnin, April 11, 2011
Tanpa Nama berkata...

mihir jua ihhhh ! kan muntah ku meliat . payah juaa kehabisan ayam kaa tu ? hmm . Tak patot !


Sabtu, Februari 11, 2012
Tanpa Nama berkata...

xde beza ke rasa ayam dgn tikus?


Selasa, Mei 29, 2012

Catat Ulasan

Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved