Siapa pakai seluar jeans macam ni di Louisiana akan di denda US$ 600

on 31 Mac 2011

Beginikah cara memakai celana jeans yang sebenarnya ?Aneh yah..sudah beli celana Jeans mahal mahal malah di buat untuk menonjolkan seluar dalamnya…

Di Amerika tepatnya di Louisiana, Jika seseorang terlihat memakai SELUAR seperti ini maka Dia akan di denda sebanyak $600 dan jalani hukuman selama 6 bulan








Ranking: 5

{ 6 komen... read them below or add one }

mcm ni lah berkata...

kat malaysia pun dah ade org pakai jeans mcm ni,. tengok je kat bkt bintang,.


Khamis, Mac 31, 2011
Eqmal berkata...

bukan kat louisiana je,,kat malaysia pun dah ada org buat,,sengal sungguh,,


Khamis, Mac 31, 2011
sfatimahzj berkata...

pernah jumpa orang pakai seluar mcm ni!!dalam lrt, tapi org negro la..
geli tgok..ase mcm nak terlondeh je..

sebelum naik lrt, dah ramai pndang pelik kt org negro ni..mgkin jarang jumpa kt malaysia kan..


Khamis, Mac 31, 2011
Mas berkata...

baik tak yah pakai seluar...muahaha


Khamis, Mac 31, 2011
Ezal R berkata...

terbeli seluar saiz besar kot.. hahaha


Khamis, Mac 31, 2011
Tanpa Nama berkata...

kalo yg pakai cm ni orgnye pendek lagi pendek la nampaknye.


Sabtu, April 02, 2011

Catat Ulasan

Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved