Polis Rakam Dan Paksa Mahasiswi Lepas Seluar Dalam

on 10 Mac 2012

Mangsa yang menjadi korban kelakuan polis mata keranjang ini bukan gadis yang sebarangan dan sepatutnya tidak mudah  dibodohkan, tapi gadis berpendidikan tinggi atau mahasiswi, di kampus STIEM Makassar.


Ceritanya ketika menemukan duo sejoli sedang berduaan, beberapa orang polis menangkap mereka lalu menuduh pasangan ini sudah berbuat hubungan seks dan akan menangkapnya. Tetapi pasangan muda-mudi ini merasa tidak bersalah kerana tidak atau belum melakukan apa-apa, maka mereka pun berdebat dengan polis itu dan meminta untuk tidak menahan mereka.

Kerana para polis ini merasa punya kekuasaan, mereka pun tetap menuduh mereka ini sudah melakukan tindakan yang salah. Disamping itu para polis bejatmerasa tergiur kemolekan tubuh sang mahasiswi yang hanya memakai singlet sehingga membuat otak-otak porno  polis ini ingin mencabuli si gadis. Lalu salah seorang polis itu menyuruh si mahasiswi membuka seluar dalamnyanya dan memperlihatkan alat kelaminnya untuk membuktikan belum “kemasukan” apa-apa, idea gila ini dipersetujui oleh rakan-rakan polis  yang sama-sama berotak kotor ini.

Dengan ketakutan, mahasiswi ini menuruti perintahpolis itu dengan membuka seluar dalamnya sehingga kemaluanya pun kelihatan, merasa kurang puaspolis menyuruh si cewek mempamerkan secara jelas . Para polis yang gila ini dengan segera mengeluarkan handphoneya untuk merekam “area peribadi” si mahasiswi Makassar ini sambil meraba-raba, ada yang mengabadikanya dengan alasan mengambil gambar untuk bukti “keperawanan” si gadis ini. Masih belum puas juga, polis setan ini menyuruh si mahasiswi bodoh ini melakukan aksi dengan jari-jarinya anehnya si gadis  ini pun menurut sahaja perintah polis ini.

Akhirnya polisi hidung belang ini pun minta duit sebanyak Rp 500ribu dengan mengancam si mahasiswi  ini supaya video ini tidak disebar, toh akhirnya selain duit ratusan ribu melayang, video yang  berjudul “Razia Perawan” ini menyebar juga ke segala penjuru dunia melalui dunia internet. Tetapi dengan menyebarnya video ini selain membuat malu mangsa juga membantu memudahkan menangkap polis yang disyaki ini kerana buktinya jelas dan mudah dicari di internet.


Akhirnya polis-polis yang bermental rendahan ini berjaya ditangkap. Tetapi khabarnya mahasiswi bego ini memotong pendek rambutnya supayatidak dikenali umum.

sumber : http://forum.vivanews.com


bk-harapan agar tiada polis-polis dinegara kita berkelakuan begini....



Ranking: 5

{ 6 komen... read them below or add one }

Tasha berkata...

adush malunya...... tu lah. sape suruh. kan dah malu~


Khamis, Mac 03, 2011
hana berkata...

adoy..
sengal gile...
malu nye...


Khamis, Mac 03, 2011
Encik Blogger berkata...

polis yg jahat!.. TEMBAK je die


Khamis, Mac 03, 2011
Syue Mustafa berkata...

Nama je mahasiswi tapi benda macam tu pun tak boleh fikir.


Khamis, Mac 03, 2011
Mai Nem Es Kiya berkata...

Hudud jer... abes citer!


Sabtu, Mac 10, 2012
Tanpa Nama berkata...

takut punye pasal ma


Ahad, Mac 11, 2012

Catat Ulasan

Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved