Laga Angsa Yang Hanya Ada Di Russia

on 22 Februari 2012

Penduduk setempat langsung mengelilingi lingkaran yang juga berfungsi sebagai ring pertandingan, menyaksikan angsa-angsa yang akan diadu.

Nampaknya, musim dingin yang semakin dingin semakin membuat unggas besar itu lebih agresif. Tahun ini suhu berada jauh di bawah suhu beku, sehingga angsa itu mulai bertempur dengan seketika begitu dilepaskan.

Dari dua kelompok angsa yang dilepaskan ke dalam ring, tetapi hanya dua ekor yang ambil bahagian dalam konfrontasi saat ini. Sementara seluruh penonton bersorak.

Tapi ini bukan pertarungan yang penuh darah. Tidak seperti adu ayam jantan yang berdarah-darah, adu angsa jauh lebih lembut. Paling-paling hanya beberapa bulu lawan yang tercerabut akibat gigitan paruh angsa.






Ranking: 5

{ 2 komen... read them below or add one }

mcm ni lah berkata...

dulu kat kampung ade bela sepasang angsa,. angsa tu manja dgn saye tapi dengan orang luar dia akan kejar sampai dapat,. huhuuhuuu


Khamis, Mac 31, 2011
SiLabiLabi berkata...

erk.. angsa nie garang tau.. asyik nak kejar orang je kerja dia.. hahaha.. nasib tak kena tempeleng dengan aku hehehe

Orang lain tengok Iklan pun dapat duit [KLIK SINI]


Rabu, Februari 22, 2012

Catat Ulasan

Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved