Sami ini punya kemaluan sekeras besi

on 16 Mei 2012

Seorang sami muncul di acara Britain’s Got Talent versi China. Yong Hsueh, sami itu, punya kemampuan luar biasa: alat kelaminnya sekeras besi. Dia memiliki kemampuan tersebut keran menguasai ilmu Kung Fu Pukang.

Dalam satu penampilannya di program yang disiarkan di CCTV, China Central Television, Yong ditendang sekuatnya oleh seorang laki-laki. Dia tampak tenang dan tidak terlihat sakit.

“Ini berkat Kung Fu Pukang dan terus latihan agar alat kelamin kita kuat, jadi kita tidak mudah kalah dalam sebuah pertarungan,” katanya seperti dikutip dari Orange. Yong menjelaskan Kung Fu Pukang adalah seni bela diri kuno Cina.

Para penonton dan juri terkesima dengan kekuatan Yong. Dia juga menawarkan penonton untuk menendang selakangannya. Setiap habis ditendang, dia tenang, menunduk lalu tersenyum.

Yong mengatakan ilmu Kung Fu Pukang hanya bisa dikuasai oleh meraka yang belajar sejak kecil. Satu cara latihannya mendorong masuk skrotum ke dalam tubuh sehingga tidak sakit.

Yong menambahkan, belajar Kung Fu tidak ada kata terlambat. Dia mengatakan satu manfaat dari Kung Fu adalah meningkatnya kemampuan seks seseorang. (tempointeraktif.com)
Ranking: 5

{ 4 komen... read them below or add one }

Dim Benihana berkata...

wah hebak..betul ke ada??? ntah2 kosong je, keke


Ahad, Januari 30, 2011
http://ecigarettemalaysia.com berkata...

Dia pakai gonad shield kot. Cuba bukak seluar dia. Wakakakakaka......


Jumaat, April 06, 2012
Syauqi Rahman berkata...

nak cuba tengok suluarnyerr


Rabu, Mei 16, 2012
Tanpa Nama berkata...

meh sini bio aku sepak


Rabu, Mei 16, 2012

Catat Ulasan

Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved