Home » , » Perkosa anak sendiri agar bayi itu dapat diberikan kepada kekasihnya yang mandul

Perkosa anak sendiri agar bayi itu dapat diberikan kepada kekasihnya yang mandul

Seorang gadis berusia 16 tahun diperkosa secara berulang-ulang oleh ayah kandungnya sendiri agar boleh hamil. Remaja ini dipaksa hamil agar bayinya boleh diberikan kepada kekasih  ayahnya yang mandul.

Remaja perempuan itu baru berusia 16 tahun ketika ayah memaksanya berhubungan seks setiap hari selama sebulan sampai dia hamil. Pada perbicaraan di Pengadilan Negeri Cambridge, England, ini menyatakan perempuan yang kini berusia 19 tahun kemudian melahirkan bayi laki-laki pada Disember tahun 2008 dan menyebut  anak itu adalah hasil hubungannya dengan kekasih.

Perempuan yang identitinya dirahsiakan ini kemudian menyatakan kepada polis jika  ayahnya mula mendekatinya ketika berusia 14 tahun.

"Dia mula memaksa walaupun saya katakan tak ingin berhubungan badan dengannya. Namun, dia mengunci saya di bilik tidur," demikian menurutnya di depan polis yang dibacakan di depan sidang pengadilan.

"Saya tahu itu tidakan yang salah berhubungan seks dengan ayah sendiri. Saya tegaskan tak ingin hamil dan dia meminta saya tak mengatakan apapun." katanya. Ayahnya menolak tuduhan yang dilemparkan kepadanya.
sumber : vivanews

5 ulasan:

Arkib Blog