Mari kita lihat perbezaan telur palsu dengan telur asli

on 29 Mac 2012

image

Sekarang terdapat juga telur palsu keluaran China.Telur palsu buatan mereka harganya 1/10  murah dari harga telur asli! Dan rupa serta rasa hampir tidak ada beza dengan telur asli.Diatas ada ciri-ciri telur palsu dan asli.Minta-minta tidak ada yang mengedarkan telur ini di negara kita kerana yang palsu mesti ada kesan sampingannya.
Ranking: 5

{ 14 komen... read them below or add one }

Mknace berkata...

:):):)
siap ada telur palsu tuh


Ahad, Januari 09, 2011
mia.lia berkata...

bru mkn..ha3


Ahad, Januari 09, 2011
Skype Crew berkata...

lol..ade jgk telur palsu. adoii..mcm2


Ahad, Januari 09, 2011
Nur Mudrikah berkata...

camna dia buat yg palsu?


Ahad, Januari 09, 2011
analia buyani berkata...

erkkk..x tahu la pulak ade telur asli atau palsu...haiiihhh...


Ahad, Januari 09, 2011
Rapunzil Özil berkata...

eiiii, tktnye nk mkn telur lps ni!! huhu. china ni ade2 je nk manipulate brgan. telur je pun....


Ahad, Januari 09, 2011
Pinung is VizarD berkata...

Fuh..aku penah tgo gambar cara-cara telur tu di buat..perghh dorang letak benda yang bukan2..


Ahad, Januari 09, 2011
luvYOU berkata...

laaa
ingtkan xmasuk msia telur nih..
sabor jela


Ahad, Januari 09, 2011
f y z a berkata...

diaowang buat benda alah tu pakai apew ye????


Ahad, Januari 09, 2011
Penyair SenjA berkata...

telur palsu pun ada?haishhhhh


Sabtu, Mac 12, 2011
Tanpa Nama berkata...

entah lah... tapi tak ada telur palsu kot...


Rabu, Februari 01, 2012
Tanpa Nama berkata...

tak ada yg palsu.... semua bohong


Rabu, Februari 01, 2012
Tanpa Nama berkata...

rasa dia sama jgk ka??


Isnin, Februari 20, 2012
lilin berkata...

kesiannya korang ni.......


Khamis, Mac 29, 2012

Catat Ulasan

Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved