Home » , » Mari kita lihat perbezaan telur palsu dengan telur asli

Mari kita lihat perbezaan telur palsu dengan telur asli

image

Sekarang terdapat juga telur palsu keluaran China.Telur palsu buatan mereka harganya 1/10  murah dari harga telur asli! Dan rupa serta rasa hampir tidak ada beza dengan telur asli.Diatas ada ciri-ciri telur palsu dan asli.Minta-minta tidak ada yang mengedarkan telur ini di negara kita kerana yang palsu mesti ada kesan sampingannya.

14 ulasan:

  1. :):):)
    siap ada telur palsu tuh

    BalasPadam
  2. lol..ade jgk telur palsu. adoii..mcm2

    BalasPadam
  3. Balasan
    1. entah lah... tapi tak ada telur palsu kot...

      Padam
    2. tak ada yg palsu.... semua bohong

      Padam
    3. kesiannya korang ni.......

      Padam
  4. erkkk..x tahu la pulak ade telur asli atau palsu...haiiihhh...

    BalasPadam
  5. eiiii, tktnye nk mkn telur lps ni!! huhu. china ni ade2 je nk manipulate brgan. telur je pun....

    BalasPadam
  6. Fuh..aku penah tgo gambar cara-cara telur tu di buat..perghh dorang letak benda yang bukan2..

    BalasPadam
  7. laaa
    ingtkan xmasuk msia telur nih..
    sabor jela

    BalasPadam
  8. diaowang buat benda alah tu pakai apew ye????

    BalasPadam
  9. telur palsu pun ada?haishhhhh

    BalasPadam
  10. rasa dia sama jgk ka??

    BalasPadam

Arkib Blog