Home » , » [Gila] Lelaki ini sanggup makan kemaluan yang dipotongnya

[Gila] Lelaki ini sanggup makan kemaluan yang dipotongnya

Semuanya bermula dari seorang yang bernama Armin Meiwes, seorang German yang menderita kelainan. Dia adalah seorang Biseksual yang memasang sebuah iklan di internet mencari seorang biseksual lain yang bersedia untuk dimakan olehnya. Tulisannya adalah sebagai berikut: “looking for a well-built 18 to 30-year-old to be slaughtered and then consumed”.



Setelah banyak balasan yang tidak serius, akhirnya Bernd Brandes menghubungi Meiwes. Mereka kemudian bertemu di villa kecil di Roteburg, pada Krismas25 Disember 2001. Apa yang terjadi adalah, Meiwes memotong penis Brandes dan keduanya berusaha untuk memakannya.  Brandes memaksa Meiwes agar Meiwes menggigit putus penisnya, namun hal itu tidak berhasil, maka Dia pun menggunakan pisau. Mereka memasak penis tersebut sebelum memakannya. Kemudian Barnes dibunuh dan bahagian-bahagian tubuhnya disimpan dalam rumahnya sebagai simpan makanan selama 10 bulan. Semua proses itu di rakam dalam video peribadi.

Meiwes akhirnya ditangkap dan dijatuhi hukuman 8 setengah tahun di penjara. Meiwes percaya bahawa ada sekitar 800 karnibal di German.
FilEm mengenai kejadiaan ini ada dibuat namun di banned di German, judulnya adalah “Cannibal”

3 ulasan:

  1. Pernah bace cerita ni kat surat khabar dulu. Cara Brandes mati ialah bile Meiwes meletakkan Brandes dalam tab mandi pastu tuang air panas sampai Brandes mati perlahan-lahan baru tubuh die dipotong kepada beberapa bahagian. Aku dulu tak pat tido malam baca cerita ni dulu. Sampai sekarang aku ingat.

    BalasPadam

Arkib Blog