Akibat terlampau ghairah berdangdut

on 15 Disember 2010

LETAK MAKLUMAT IKLAN

Perempuan yang menjadi kesayangan pemimpin Libya Muammar Gaddafi

Pemimpin Libya, Kolonel Muammar Gaddafi, sangat bergantung kepada seorang perawat Ukraine yang berambut perang dan sangat 'menggairahkan' yang selalu mengikutinya ke mana-mana. Khabar itu berdasarkan dokumen rahsia Departemen Luar Negeri AS yang dibocorkan ke publik oleh  web Wikileaks.

Para diplomat di Tripoli menggambarkan bagaimana pemimpin Libya itu nampak sangat bergantung kepada Galyna Kolotnytska. Gaddafi dilaporkan 'tidak dapat melakukan perjalanan' tanpa Kolotnytska.

Kolonel Gaddafi bahkan sampai mengirim jet pribadi untuk membawa perawat itu dari Libya ke Portugal untuk bertemu dengan Gaddafi ketika perempuan itu tertunda penerbangannya akibat permohonan visa yang terlambat.




SUMBER : ruang-unikz.blogspot.com




Reaksi orang terperanjat beruk







LETAK MAKLUMAT IKLAN

Serbu sarang pelacur secara brutal gemparkan Internet

razia pelacur
Sungguh ganas. Di tengah mahu menegakkan hukum dan  keadilan sosial, seorang polis dengan sewenang-wenangnya melakukan hal yang tidak terpuji ketika melakukan rserbuan di sarang-sarang pelacur dan perjudian di Zhengzhou, Henan, China.
Foto polis serbu tempat pelacuran itu tersebar luas di internet dan membuat geram ramai orang . Dalam foto yang diambil oleh media China tersebut, nampak seorang polis berpakaian preman tengah menarik rambut seorang wanita yang tidak berpakaian sama sekali. Polis itu pun memaksa agar pelacur itu difoto dalam keadaan telanjang.
Serbuan polis terhadap tempat-tempat pelacuran itu beredar video klipnya dan itu dilakukan dengan sengaja. Dalam rakaman video ini, antara lain memperlihatkan seorang polis memarahi seorang pelacur yang tanpa pakaian duduk  penuh ketakutan.

Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved