Ini barulah genius

on 05 Disember 2010














lihat hasil kreativiti dia...menakjubkan

Binatang kalau dah mabuk








Benda pelik orang Jepun













Beca di panggil Pedicab di Amerika Syarikat

Beca di Amerika Syarikat, mungkin bagi sebahagian orang merasa aneh. Sebuah negara maju dan kaya masih ada rakyatnya yang bekerja sebagai pengayuh beca.

Beca (dari bahasa Hokkien: be chia "kereta kuda") adalah suatu model transportasi ber-roda tiga.

Berikut beberapa jenis dan model beca di Amerika Syarikat bernama Padicab atau teksi kayuh. Tambangnya bergantung kepada jarak perjalanan. Beca-beca ini di miliki oleh koperasi beca. Beca yang dalam bahasa Inggerisdi sebut cycle ricksaw, trishaw atau pedicab ternyata juga ada di negara lain. Seperti Kamboja, Singapore, Malaysia, Bangladesh, China, Jerman dan Russia.




Tikus masuk dalam dubur lelaki mabuk

Seorang lelaki mabuk yang mencuri masuk ke sebuah rumah di South Carolina, Amerika Syarikat (AS), ditemukan dengan seekor tikus tepat di dalam duburnya.

Polis sebelumnya berusaha keras untuk menangkap lelaki itu,kerana dia mengamuk ketika polis hendak menangkapnya. Polis  ditampar, ditendang dan juga terkena gigitan lelaki yang sedang mabuk tersebut.

Pihak polis mengatakan Noah Smith mencuri masuk  ke rumah orang dan  mengamuk dengan melempar barang-barang yang ada di dalamnya. Ketika polis menemukannya lelaki yang berusia 31 tahun itu memang dalam pengaruh dadah.

 Polis terpaksa menutup kepalanya dengan selimut agar tidak menggigit polisi. Dia juga terpaksa diikat  seperti orang sakit jiwa, kerana amarahnya yang berlebih.

Tetapi yang membuat polis terkejut adalah penemuan seekor tikus di duburnyaKetika dibawa ke hospital, petugas kesihatan melihat buntut tikus tergantung di duburnya. Ketika di periksa dengan lebih lanjut, ternyata di dalam duburnya  ada seekor tikus..


Smith mengaku kepada  doktor dia tidak tahu apa yang terjadi. Dia juga tidak ingat pergelutannya dengan anggota polis. Smith sendiri di dakwa atas tuduhan menolak ditangkap, serangan,rompakan dan perbuatan tidak senonoh iaitu berbogel.(link) 
  

[Hebat] kanak-kanak 3 tahun berjalan 2km cari bantuan selamatkan ayahnya

Alesaundra Tafoya, anak pasangan Tafoya, selalu diajarkan untuk menjaga keselamatan diri, termasuk menghindari bermain api kerana khuatir terjadi kebakaran. Dia diajarkan bagaimana harus segera mencari bantuan pemadam kebakaran jika melihat api di blok mereka tinggal.


Namun, tak sekalipun kanak-kanak yang berusia 3 tahun ini diajarkan untuk bagaimana mencari bantuan medik jika salah satu dari anggota keluarganya tiba-tiba mengalami gangguan kesihatan serius.

Tetapi, Alesaudra mempunyai inisentif sendiri ketika suatu pagi ayahnya mengalami gangguan kesihatan di rumah mereka di kawasan Manteca, California. Dia melakukan seperti apa yang diajarkan - berjalan dua blok -- sekitar 2 km -- untuk mencari Fire Station 243, sebuah pusat pemadam kebakaran.

Setelah itu, dia mengatakan kepada petugas pemadam kebakaran bahawa ayahnya telah pengsan dan tidak boleh bangun. "Aku sudah di sini selama 20 tahun," kata Kapten Robert Villalovoz, ketua pemadam kebakaran. "Ini pertama kalinya aku melihat kanak-kanak 3 tahun berjalan kaki sampai ke sini."

Alesaundra kemudian dibawa kembali ke rumahnya.Ayahnya terbaring di ruang tamu dan memerlukan perawatan  segera. "Kami segera melarikannya ke hospital," kata Villalovoz.

Doktor yang menangani kes ini mengatakan, tanpa pertolongan yang segera, Frank Tafoya boleh mati.

bk-betapa bijaknya budak ini....

Guna sikat dan gunting besar untuk gunting rambut,kepala pun boleh dipotong

Besar betul tu gunting dan sikat yang digunakan...
Inilah skill yang ditunjukkan oleh dua orang
pendadan rambut dari China ini sewaktu pertunjukkan di Changsha city.








[Video] Lelaki tertangkap berhubungan seks dengan kuda

Rodell Vereen berusia 50 tahun di South Carolina telah melakukan hal aneh dengan seekor kuda iaitu menyetubuhi kuda, dan ini terjadi untuk kali kedua setelah tahun lalu hal serupa juga pernah terjadi pada kuda yang sama.

Kegiatan  ini terbongkar ketika pemilik Barbara Kenley memasang CCTV di kandang kudanya.  Dia menduga Rodell Vereen melakukan hal tersebut kerana memiliki ketidakstabilan jiwa dan kelainan seks, kerana lebih menikmati hubungan seks dengan kuda betina.

Kuda Betina "Sugar" korban seks bersama dengan pemiliknya, Barbara

Barbara, mendapati Vereen mengadakan hubungan itu dengan kudanya kemudian dia menahan lelaki itu sehingga kedatangan polis.Vareen , Memiliki kelainan dan orientasi seksual yang aneh

Ketika ini Vareen menghadapi dakwaan melakukan tindak jenayah dengan perbuatannya tersebut, namun pihak polis setempat juga berharap boleh meyembuhkannya daripada penyakit ketagihan seks yang aneh ini.





Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved