Design kota di masa hadapan

on 03 Disember 2010








Ikan yang mirip muka manusia


ikan ini dikatakan dijumpai di China...

Orang yang patut diberi peluang jadi model

Cuba sesekali kta bagi peluang mereka ini jadi model..
barulah rasa adil dan mereka tidak terasa diasingkan serta
rendah diri...


kalau dah diberi peluang jangan bergambar cara macam ni...


Ulat bulu berkonvoi

Gamabr ini berhasil ditangkap  Jamie Rooney, yang mengunjungi Taman Nasional Kruger yang terkenal di Afrika Selatan. Jamie, dari High Wycombe, Bucks, berada di dalam Jeep  ketika pemandu mereka memberhentikan kenderaan hanya beberapa inci dari konvoi ulat yang berjalan merangkak.



[Gambar] Pernikahan Bogel

Pernikahan bogel, Pengantin dan tetamu disuruh berbogel.Pink Ivy 30 tahun pengantin wanita dan pengantin lelaki Graham-Winston Peters, 44, nampaknya ingin menyimpan duit kerana tak perlu membeli gaun pengantin mewah, indah seperti pasangan lain. Mereka menikah dalam upacara telanjang bogil, dan fotografi pernikahan dalam keadaan sangat primitif.

Menurut The Sun, tidak hanya dua karakter utama, iaitu pasangan pengantin Pink Ivy dan Graham Winston Peters saja yang harus tampil dalam keadaan bogel tapi tetamu juga mesti  bertelanjang duduk di kerusi dalam pernikahan khusus ini.

bk-sepatutnya manusia hidup semakin maju bukan semakin mundur...

[Gila] Nenek sanggup campak cucu sendiri dari sebuah jejantas


Seorang nenek di Fairfax Country, Virginia tergamak mencampak cucunya berusia 21/2 tahun dari sebuah jejantas di tingkat lima sebuah pusat beli belah. Beberapa orang saksi melihat Carmela Dela Rosa, 50, mencampak cucunya Angelyn Ogdoc dari jejantas setinggi 50 kaki itu ke tempat parking pusat beli belah tersebut.

Kanak-kanak malang itu dikejarkan ke Hospital Inova Fairfax Country, namun meninggal dunia kerana mengalami kecederaan parah.

Pada masa kejadian, Dela Rosa keluar ke pusat beli belah Tyson’s Corner Centre dengan suami, anak perempuan, dan cucunya itu. Mereka menghabiskan masa berjam-jam di situ untuk membeli belah sempena jualan murah yang diadakan di situ.

Pihak polis masih belum dapat memastikan motif sebenar Dela Rosa mencampak cucunya sehingga menyebabkan kematiannya. Carmela Dela Rosa ditahan dan akan dibicarakan atas tuduhan membunuh.-(LINK)

Orang utan pun kena diet

Semua orang perlu menjaga kesiahatan termasuk orang utan ini...


LONDON - Seekor Orang Utan betina bernama Oshine di Britain mencetuskan sensasi di Internet, lapor sebuah akhbar semalam.

Oshine menjadi tumpuan selepas ia muncul sebagai Orang Utan paling gemuk di Britain dengan beratnya mencecah 100 kilogram atau sekali ganda berat Orang Utan biasa.

Pakar-pakar percaya gaya hidupnya sebagai haiwan peliharaan selama 13 tahun di Afrika Selatan telah menyebabkan Oshine menjadi gemuk.

Bimbang dengan tahap kesihatannya itu yang akan terjejas akibat kegemukan, Oshine kini menjalani terapi diet serius bagi menurunkan berat badannya kepada normal sejak awal tahun ini. - Agensi

Wanita telanjang tunjuk payudaranya sebagai protes

Macam-macam hal,inilah akibat kerana tidak bersyukur dengan apa yang ada...bila gagal
sanggup pula bertelanjang kononnya tanda protes.Manusia oh manusia...

Seorang wanita di China sanggup bertelanjang dan memperlihatkan payudaranya di sebuah hospital. Zhao, yang masih bujang itu, memperlihatkan payudaranya di lhospital Kang Mei di Foushan, sebuah hospital untuk bedah plastik, sebagai protes implan payudaranya yang tidak berjaya. Zhao, yang melakukan pembedahan pembesaran payudara di hospitalt tersebut memprotes hasil kerja para doktor yang membuat dirinya menjadi kesakitan dan payudaranya yang tak seimbang.

Akibat pembedahai itu,  dirinya terpaksa berhenti lebih awal dari pekerjaannya sebagai pekerja hiburan. Zhao menuntut lebih dari 8000 Poundsterling untuk kegagalan pembedahannya dan juga kompensasi untuk penderitaan yang disebabkan kegagalan pembedahan itu. Zhao juga mengancam akan berjalan diseluruh bandar dengan bertelanjang memperlihatkan payudaranya yang 'gagal' akibat pembedahan dari hospital itu. Pihak hospital sendiri tidak mahu membayar tuntutan Zhao tapi mereka mahu melakukan pembedahan perbaikan lagi, tapi  Zhao enggan kerana dia tidak mahu dirinya di anggap seperti baju yang dipotong kemudian di jahit.

Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved