Lebih suku juta pageview sebulan,Terima kasih Ben Ashaari

on 29 November 2010

ini prestasi blog borakkosong.com minggu lepas

yang prestasi bulan lepas..dapat pageview
lebih daripada suku juta...

Inilah kelebihan jika kita selalu mengupdate blog.Pada mula berblog aku tak percaya semua ini sehingga aku dapat seseorang yang mengajar aku berblog.Kami berchat melalui YM sahaja tapi kemesraan macam sudah jumpa di alam nyata.Orang tak kedekut dengan ilmu, senang di ajak berbicara dan mudah memberi tunjuk ajar. Orang yang aku maksudkan tak lain tak bukan BEN ASHAARI.

Pertama kali aku join segmen jelajahnya...dia memberi komen tentang blog aku ini dan secara personal dia memberi tunjuk ajar kepada aku.Aku tak percaya betul Ben boleh buat entri sampai 20 entri.Dia memberi jaminan agar kita percaya kepada diri sendiri dan hasilnya aku juga mampu membuat entri sampai 20 entri kadang-kadang lebih untuk satu hari.

Dan nasihatnya yang paling penting buat pelan-pelan,jangan terlampau kejar.Orang boleh buat kita juga boleh buat.Sempena hari jadi lu bro gua ucapkan SELAMAT HARI JADI










Kepada blogger baru tak rugi kalau ko orang berguru dengan BEN ASHAARI ni.Tak caya ko orang boleh cuba.

THANKS YOU SIFU

BERANI MATI : BLOG AKU BEST!

BLOG BORAKKOSONG.COM....blog yang menjadi kebanggaan aku sekarang.Kenapa??? Daripada kosong sekarang Alhamdulilah blog ini dah mula dikenali ramai.Aku sendiri tidak percaya aku mampu menjadikan blog ini sebegini rupa.Daripada berserabut dah mennjadi cantik...(cantik ke?) puji diri sendiri pulak.......
Apa yang pasti inilah sekarang yang menjadi kebanggan aku sekarang kerana dapat berkongsi dengan ramai pembaca dan bersantai didalam blog aku.Sesuai dengan tag SANTAI..BORAK APE SAJE

Aku ketegorikan blog ini sebagi blog info walaupun  tercalon dalam blog lawak kat blog pilihan Malaysia.Blog lawak pun boleh jugak ..hahaha.Usia blog ini belum setahun jagung (agak-agak 9 bulan gitu).

Tujuan utama blog ini adalah untuk, berkongsi maklumat dan bahan kepada kawan-kawan atau sahabat pembaca.DENGAN INI DAPAT MEMERIAHKAN LAGI DUNIA BLOG.Bestnya blog aku mungkin terletakknya pada entri-entrinya yang ringkas dan bersahaja.

Mulai tahun hadapan aku mensasarkan sekurang-kurang 2000 uv sehari.Kenapa aku mensasarkan begitu tinggi kerana kau ingin mencabar kemampuan aku berblog.

Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved