Keranda untuk golongan gay

on 22 November 2010

 Peti mati itu tidak berhiaskan salib atau hiasan konvensional lain yang biasa tertera di tutup keranda, tetapi bergambar seorang lelaki telanjang bulat dengan menampakkan tonjolan-tonjolan otot. Posenya terinspirasi dari gambar-gambar lama zaman Renaissance.

[Pelik] Melukis menggunakan kemaluan

Benar  luar biasa orang orang ini, mereka memiliki kemampuan unik yang tidak dimiliki oleh siapapun iaitu melukis dengan alat kelamin. yang lelaki melukis hanya dengan menggunakan penisnya dan  dia boleh melukis dengan sangat baik. namun ada juga wanita yang melukis dengan menggunakan vaginanya


Pelukis Australia ini telah menunjukkan kemampuannya di pameran Afrika Selatan, pengunjungnya cukup ramai untuk menyaksikan kemampuan ini. Seperti yang dapat terlihat, dia melukis sejumlah lukisan dengan kemampuan yang luar biasa dan sangat bangga untuk setiap hasil karyanya.


Ada wanita yang tidak mau kalah dengan lelaki diatas. wanita ini melukis dengan menggenggam berus dengan vaginanya.

Wanita ini BOLEH melukis dengan memegang berus hanya dengan menyepit di vaginanya. Betapa kuat sekali vaginanya boleh menyepit berus itu dan melukis di atas kanvas.Sungguh karya seni itu memang luas, bukan hanya lukisannya saja yang bernilai seni namun cara melukisnya pun bernilai seni tinggi.

bk-mkain ramai yang manusia yang aneh....

Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved