Ini baru betul undang-undang tak kira siapa

on 04 November 2010

walaupun kereta polis tetapi tetap disita....

mana satu pilihan anda teksi atau kereta polis...

Kerana Obama semua buah kelapa di petik,takut timpa kepalanya

-
Tak dapat dibayangkan apa yang akan terjadi kalau kepala Presiden AS Barack Obama di timpa buah kelapa ketika berkujung ke India. Khuatir jika kejadian ini benar-benar terjadi, semua buah kelapa di sekitar lokasi kunjungan presiden Obama dipetik.

Obama di rencanakan berkunjung ke muzium Gandhi di Gedung Mani Bhavan yang berada di tengah kota Mumbai. kebetulan di sepanjang jalan muzium ini berjajar pohon kelapa yang buahnya setiap ketika boleh jatuh.

Ajgaonar mengatakan rancangan memetik buah kelapa tersebut dilakukan ketika pihak pengurusan dan pasukan keselamatan melawat tempat -tempat yang kan di kunjungi Obama. Obama akan berkunjung ke sana Sabtu hadapan. India adalah salah satu negara tujuan kunjungan Obama selain Indonesa dan beberapa negara lainnya.

Mahatma Gandhi merupakan salah satu tokoh yang dikagumi Obama yang sempat disebut dalam pidato ketika  penerimaan hadiah Nobel tahun lalu. Mani Bhavan merupakan salah satu tempat bersejarah dalam perjuangan tokoh kebebasan India itu. Gedung ini terletak di Jalan Laburnum Grove, selatan Mumbai.-kompas online





Nenek gilakan warna pink

Nenek ini di gelar 'pinky Grand ma' kerana ketaksuban nya kepada
warna merah jambu (pink) ini....Cuba lihat gambar-gambar di bawah...












Gambar cara polis menembak seorang pemuda

Sebuah kejadian yang begitu tragik terjadi  di daerah perbatasan India dan Burma/ Myanmar dimana peristiwa berdarah ini dilakukan oleh polis setempat menembak seorang pemuda yang mereka sangka adalah anggota militan.




Paul II ganti Paul yang dah mati, sotong pemalu

-Sotong kurita Paul II menjadi pengganti seekor sotong peramal lapan perlawanan Piala Dunia 2010 yang mati 26 Oktober lalu di Akuarium Sea Life Centre di bandar Oberhausen, Jerman.

Paul II dipamerkan kepada jurugambar semalam dan ia kelihatan lebih malu berbanding sotong peramal Piala Dunia yang telah mati, Paul.

"Kami memperolehi sotong itu dekat Montpellier di selatan Perancis," kata jurucakap akuarium tersebut, Tanja Munzig.

Bagaimanapun, pihak akuarium menolak kemungkinan Paul II akan mengikuti jejak langkah Paul dengan membuat ramalan pertandingan bola sepak.

"Tidak ada sesiapa yang tahu lagi bahawa Paul II akan mengikuti jejak langkah Paul ," kata Munzig dalam satu kenyataan.

Paul mencipta kegemilangan apabila meneka dengan tepat lapan perlawanan Piala Dunia 2010 di Afrika Selatan termasuk kemenangan Sepanyol ke atas Belanda pada perlawanan akhir.-kosmo online



Wanita perkosa 10 lelaki kerana hobi

Seorang perempuan muda ditangkap polis Russia kerana meracun dan memerkosa 10 pemuda setelah lebih dulu mengoda mereka dengan kecantikannya. Perempuan itu bernama Valeria K (32). Hobinya cukup unik, iaitu mengumpul laba-laba beracun. Oleh karena itu, ia digelar “Black Widow”, sejenis laba-laba raksasa yang ganas terhadap lawan jenisnya.

Polisi merasa curiga ketika jumlah pesakit laki-laki dengan keluhan yang spesifik meningkat dihospital. Keluhan itu adalah keracunan klonidin dan trauma berat pada penis. Tidak banyak yang diingat para pemuda itu kecuali perempuan cantik berambut merah yang mengajak mereka minum di sebuah apartment. Menurut mereka, perempuan itu juga sangat ramah.

Akhirnya Valeria tertangkap dan mengakui perbuatannya. Namun, polisi masih merasa hairan dengan modus perkosaan itu. Dalam pengakuannya, Valeria mengatakan bahawa dia memang memujuk para pemuda itu ke apartementnya. Di sana mereka minum-minum dan tentu saja para pemuda itu menginginkan hubungan seks.

Ternyata minumann untuk para pemuda itu sudah dicampur dengan klonidin yang membuat mereka pengsan selama 24 jam. Namun, sebelum itu, penis para pemuda yang sudah terangsang itu diikat pangkalnya. Tujuannya agar boleh tegak berjam-jam. Saat itulah mereka diperkosa.


Setelah itu, para korban dibuang di sebuah kawasan sepi dan ketika sadar mereka sudah tidak ingat apa-apa. Hal terakhir yang boleh mereka ingat adalah bertemu seorang perempuan cantik, selebihnya gelap.

Dari 10 pria yang diperkosa, hanya satu yang tidak melaporkan kepada polis. Ternyata, pemuda yang tidak disebutkan namanya itu tidak merasa rugi akibat perkosaan itu.

Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved