Pengantin tanpa pakaian

on 16 Oktober 2010

Hampir setiap pasangan memimpikan pesta pernikahan tak dapat dilupakan seumur hidup. Seperti pasangan  Australia, Ellie Barton dan Phil Hendricott, yang nekad menggelar pernikahan tanpa pakaian di hadapan 250 orang tetamunya. Mempelai wanita hanya mengenakan tudung putih panjang di sanggulnya. Payudara dan organ intimnya hanya tertutup cat tubuh (body paint). Sementara mempelai pemuda hanya membawa topi untuk menutup organ intimnya.



Pernikahan yang berlangsung Februari 2009 silam itu disiarkan secara live oleh stesen radio B105 yang menjangkau lebih 1.000 pendengar di Brisbane. Pasangan berusia 25 tahun itu terlihat sangat romantis dan bahagia. Mereka sama sekali tak menunjukkan rasa malu saat mengucap janji nikah di hadapan 250 tamu undangan yang seluruhnya berpakaian lengkap.

Ellie dan Phil ternyata bukan satu-satunya pasangan yang memilih meninggalkan tuksedo dan gaun pernikahan bertabur kristal untuk menikah. Ada sejumlah pasangan yang juga berusaha menciptakan impian tak terlupakan dengan menggelar pernikahan tanpa pakaian.


Salah satu tempat paling terkenal dengan upacara pernikahan telanjang adalah Resor Hedonisme III di Runaway Bay, St Ann. Pada perayaan Valentine 2003, sebanyak 29 pasangan tanpa pakaian mengucap janji di tempat tersebut. Itu menjadi salah satu pesta pernikahan telanjang terbesar.

Mengharukan pertemuan semula dengan kereta tank

Seorang veteran perang dunia 2 iaitu bekas tentera Russia telah
bertemu kembali dengan kereta tank yang pernah di pandunya.
Dia merasa sedih kerana dapat bertemu kembali dengan kereta tank itu.
Kini kereta tank itu telah dijadikan monumen perang di sebuah kota
kecil di Russia.






Lelaki bogel yang terkuat didunia

Sebenarnya lelaki ini menghadapi masalah mental...
Dia cuba mengangkat sebuah teksi dalam keadaan bogel..
Kejadian ini diperhatikan oleh ramai orang dan polis telah
cuba memukjuk lelaki ini tetapi dia menyembunyikan
diri dibawah teksi tersebut....








Adik lahir 10.10.10,abang 09.09.09,kakak 08.08.08

Kadang -kadang begitu susah untuk mengingati tarikh lahir seseorang walaupun ahli keluarga sendiri tetapi tidak pada keluarga Barbara dan Chad Soper,Anak -anak mereka mempunyai tarikh lahir yang sangat mudah di ingati dan istimewa.Anak yang baru di lahirkan bernama, Cearra  lahir pada 10.10.10,abangnya Cameron dilahirkan pada 09.09.09 dan kakaknya Chloe,dilahirkan pada 08.08.08.


Ibu berasa bertuah kerana anak-anaknya mempunyai nombor bertuah sendiri dan tidak ada perancangan untuk melahirkan anak keempat pada Nov 2011 (11.11.11) kerana bagi tiga orang sudah mencukupi.(link)

Anak cicak dalam telur

Para ahli kesihatan Australia belum mampu menyelesaikan misteri di sebalik penemuan ini.Dr.Beaumont sendiri punya teori tersendiri mengenai kehadiran cicak tersebut.
Menurut dia, binatang kecil ini boleh jadi memasuki tubuh ayam selama proses pembuatan telur namun para ahli di Australia belum mengiktiraf informasi ini.


Kulit telur berisi cicak Asia itu telah diserahkan Dr.Beaumont ke pejabat kesihatan NT untuk diteliti.


Sementara itu, Perusahaan Telur Australia (AEC) mengaku terkejut dengan kejadian di Darwin ini kerana sebelumnya belum pernah terdengar kes sebegini di Australia.

David Witcombe dari unit riset dan pengembangan AEC berspekulasi bahawa cicak kecil itu mungkin masuk ke telur yang sedang berkembang melalui kloaka ibu ayam.

Bar Sushi paling sensainol dan unik

Ya ini adalah Bar Sushi paling sensaional dan unik, makanan yang tersaji bukannya diatas piring atau perabot yang biasa dipakai di restoran , tapi disini makanan dihidangkan diatas tubuh wanita bogel.




SITE MAP


Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved