Mr P tersepit dilubang ketika onani

on 08 Oktober 2010

Empat anggota SAR Hongkong mengambil masa selama 4 jam di sebuah taman untuk membebaskan Mr. P seorang pemuda yang tersangkut di salah satu lubang bangku di taman Lantian, Hongkong – China .

Pemuda malang itu mengakui yang Mr. P nya tersepit dan tidak boleh dilepaskan kerana dia menggunakan lubang besi di bangku taman tersebut untuk melakukan onani. Pemuda yang bernama Le Xing, 41 tahun, tersebut dikatakan menghadapi masalah  mentalnya dan menghidapi masalah tentang seks.



Lubang besi pada bangku tersebut terlalu kecil tetapi Le Xing memaksa  Mr. P nya masuk kedalam lubang tersebut untuk melepaskan hasrat berahinya. Tetapi ketika Mr. P nya menjadi tegang dan membesar dia menjadi panik sebab dia tidak boleh mengeluarkannya dari lubang tersebut. Akhirnya Le Xing menelefon polis meminta pertolongan.


Untuk membebaskan Mr. Pnya itu, anggota SAR terpaksa membawa Le Xing bersama dengan bangku besi sepanjang 2,5 meter tersebut ke hospital. Doktar  mengatakan bahawa pemuda tersebut sangat beruntung sebab Mr. P nya berjaya dikeluarkan dari lubang besi tersebut.

Suami jumpa gambar isteri melakukan hubungan seks dengan anjing

Ada ada saja, polis mencari seorang wanita yang melakukan hubungan seks dengan anjing peliharaannya sendiri . Polis di Greenwood, Arkansas memburu wanita itu  setelah dilaporkan oleh suaminya sendiri.



Alan Gragg melaporkan isterinya Cornelia kepada polis setelah ia menemukan gambar-gambar tidak senonoh isterinya di komputer rumahnya. Gambar-gambar dalam komputer tersebut menunjukkan Cornelia Gragg 47 tahun melakukan hubungan seks dengan anjing peliharaan keluarga. Polis memulakan penyiasatan keatas pada 13 Julai tetapi tidak dapat menemukan Cornelia Gragg kerana menghilangkan diri.(link)

bk-manusia oh manusia

Facebook umum perkhidmatan baru

PALO ALTO - Rangkaian sosial Facebook dilengkapi dengan perkhidmatan terbaru yang memberikan pengguna lebih banyak kawalan maklumat.

Pengumuman tersebut dibuat oleh Ketua Pegawai Eksekutif Facebook, Mark Zuckerberg di ibu pejabat rangkaian sosial itu di sini.

Perkhidmatan terbaru itu membolehkan pengguna-pengguna memuat turun semua maklumat mereka di Facebook ke komputer peribadi.

Rangkaian sosial itu turut membenarkan 500 juta anggota Facebook untuk menempatkan rakan mereka dalam pelbagai kategori seperti keluarga, jiran, pekerjaan, pasukan sukan dan kolej.

Pengguna-pengguna itu boleh memilih rakan yang boleh berkongsi maklumat dengan mereka.-kosmo online





Beginilah keadaan bila dunia tanpa kenderaan

Agaknya beginilah keadaan bila dunia tanpa kenderaan...







Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved