Penari striptease ternampak anunya

on 03 Oktober 2010


dahsyat betul
tak tahu
malu
betul
dia nie.....

tak caya cuba
anda 
lihat....



arrow Pictures, Images and Photos


arrow Pictures, Images and Photos



arrow Pictures, Images and Photos



arrow Pictures, Images and Photos








Heboh jenazah bayi aneh di Thailand


Di Thailand, seorang peladang bermimpi , anak kecilnya yang meninggal 3 hari yang lalu, merayu kepadanya hendak dipindahkan di tempat yang lain kerana "penghuni-penghuni" tanah perkuburan sana selalu mengacaunya. Bila peladang itu terbangun pada esok hari itu, dia menggali pusara anaknya dan terkejut melihat jasad anaknya lebat dengan rambut, tangannya yang berkuku dan bergigi.


Hingga sekarang, peladang dan isterinya terpaksa mencukur rambut anaknya yang tumbuh dan memotong kuku-kukunya. Rumah mereka menjadi tumpuan orang ramai untuk mendapat "berkat" daripada roh bayi yang aneh ini.


bk-kesahihan cerita tidak dapat dipastikan.Yang pasti terlampau ramai manusia yang mempercayai.....





Kerja Valentino Rossi jika bersara

Ini mungkin kerja yang akan dibuat oleh Valentino Rossi jika bersara nanti kot...

ok..kot...untung pak cik tu jika betul dia yang kayuh..


Design motor yang pelik
















Baru disahkan hamil , beranak 4 jam kemudian


Kejadian aneh  terjadi kepada seorang sylist, Belinda Waite, di Englandyang berusia 21 tahun. Belinda tidak pernah menyedari kalau dirinya telah hamil 9 bulan dan doktar bau sahaja memberitahu dirinya hamil, tetapi 4 jam kemudian dia melahirkan seorang bayi.

Belinda memang pernah kehospital (sebelum dirinya disahkan hamil) oleh kerana selalu merasa sakit perut. Dia bukannya diberitahu hamil ketika kunjungan ke hospital tersebut, tetapi dia dikhuatiri menderita sindrom iritasi usus besar atau Irritable Bowel Syndrome (IBS) oleh pihak hospital di daerah Tiverton.Penyakit IBS ini memang boleh mengakibatkan sakitperut dan sembelit.

Belinda mengaku dirinya memang merasakan beberapa keganjilanselama beberapa bulan kebelakangan ini sebelum terjadinya kelahiran yang mengejutkan itu. Badannya bertambah besar dan dia merasa seperti ada sesuatu yang bergerak di dalam dirinya akan tetapi dia tidak pernah terfikir kalau dia sedang hamil.

"Saya merasa seperti ada sesuatu yang bergerak dalam diri saya dan bertambah dari bulan ke bulan. Tapi saya tidak pernah di diagnosa hamil dan doktar pun tidak berfikir demikian," kata Belinda.

Belinda bukan hanya sekali ke hospital kerana merasa keganjilan akan perubahan terhadap dirinya. Pada Pada hari Krismas tahun 2009, dia pun kembali hospital yang sama keraa pembengkakan yang terjadi terhadap tangan dan kakinya akan tetapi sekali lagi doktar tidak menyangka dia hamil tetapi dia dikatakan menderita gout dan alergi. Pada  6 Februari 2010 iaitu malam sebelum anaknya lahir, Belinda kembali ke hospital tersebut kerana merasa sakit di seluruh tubuhnya.

Pada malam itulah  doktar mengesahkan dia sedang hamil tetapi doktar mengatakan kalau kehamilan nya baru  tiga bulan.Sebenarnya ia sudah hamil 9 bulan. Kemudian Belinda pulang, dan pada jam 2.30 pagi atau 4,5 jam setelah mengetahui kehamilan Belinda pun melahirkan seorang bayi perempuan.

Bayi perempuannya lahir di rumah dengan berat sekitar 3,6 kg dan proses kelahirannya dibantu oleh ibu pasangannya, Sylvia Wyane. Bayi yang merupakan bayi pertamanya itu dinamakan Louise Boyles. Bayi ini merupakan anak dari pasangan hidupnya Wyane Boyles (28 tahun). Bayi perempuan itu lahir dengan berat 3,6 kilogram.

Hospital  itu milik pemerintah  England (NHS/The National Health Service). Mereka sehingga kini belum bersedia memberikan komen, kenapa doktar lambat mengetahui kehamilan Bellinda.

Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved