Budak 9 tahun pecah rekod limbo skating

on 11 September 2010



Kanak-kanak berumur 9 tahun bernama Rohan Ajit Kokane mencatat rekod dunia baru dalam limbo skating di bawah kereta. Dia melepasi kereta dengan menutup matanya. Jarak antara kereta dengan tanah hanya 8 inci.






 Setelah kejayaan ini ia akan mencuba untuk melepasi 3 kereta sekaligus. Di India, antusiasme untuk olahraga ini tersebar denganr sangat cepat di kalangan anak-anak.









Polis hadiahkan pencuri basikal



Polis Taiwan yang telah menangkap seorang lelaki kerana mencuri sebuah basikal kemudian polis mengetahui bahawa lelaki itu sangat miskin. Maka, mereka kemudian memutuskan untuk mengumpulkan wang dan membelikan lelaki itu sebuah basikal.


Huang, mencuri basikal dari sebuah sekolah menengah di dekat rumahnya di kota Chiayi di Taiwan Tengah untuk menyelamatkan anak perempuannya dari berjalan kaki 5 kilometer setiap hari ke perhentian bas terdekat dalam perjalanan ke sekolah.



Video seorang 'cowok' cuba diperkosa 'cewek'

Kesian 'cowok' nie cuba menggelak tetapi 'cewek' tetap paksa......



Video jin masuk Islam

Jin masuk Islam....cuba lihat






Video monyet pun pandai ambil kesempatan

Betul-betul  pandai  monyet nie....pandai sungguh ambil kesempatan....






Soft drink yang dibuat dari air kencing


 
Soft drink yang terbuat dari air kencing dibuat di India dari gerakan nasionalis Hindu baru-baru ini mengatakan ia berada di tahap akhir pengembangan baru minuman ringan yang terbuat dari air kencing lembu. Ketua ptojek Prakash mengatakan minuman itu disebut "gau jal" atau "lembu air" dan telah menjalani ujian makmal dan akan melancarkan secepat mungkin, mungkin pada akhir tahun ini." Dia pasti bahwa ia akan mampu bersaing dengan senang dengan Coca Cola dan Pepsi.


Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved