Anak babi mirip gajah

on 08 September 2010



Masyarakat Anhui, Cina digegarkan dengan seekor babi melahirkan anak yang mirip gajah lengkap dengan belalainya. Kejadian itu menyebabkan masyarakat sekeliling berduyun-duyun untuk meyaksikan keanehan ini.Seperti biasa anak babi itu bertubuh halus, telinganya lebar, dan ada belalai seakan-akan anak gajah yang baru dilahirkan.




Anak babi itu dilahirkan di sebuah ladang penternakan babi .Menurut Li biasanya babi  melahirkan tujuh anak dalam satu-satu masa tetapi aneh, salah seekor anak babi itu meyerupai anak gajah. Setelah ditimbang, beratnya mencapai 1000 gram. Sayangnya, anak 'babi-gajah' ini tak dapat hidup lama , kerana tidak ada susu.  Ia hanya bertahan sembilan jam.



SELAMAT HARI RAYA

Kuda mempunyai bulu seperti anjing Dalmatian

Kuda yang baru dilahirkan dan berkulit / bercorak seperti Anjing Dalmatian.Berekor panjang seperti kuda yang lain, tapi kulitnya seperti anjing Dalmatian . Kuda Ini adalah kuda Pony yang di lahirkan dari kuda yang normal berwarna coklat.


Teknik 'Slide Dance' terbaru

Inilah dia cara atau teknik terbaru 'Slide Dance' penuh dengan gaya dan perasaan.Lihat dan saksikan sendiri..






Salah landing lah pilak..

Salah landing lah pulak......





EMBED-Pool Jump Fail - Watch more free videos

Menari sambil kawal trafik



Seorang pegawai polis di bandaray New York memiliki cara unik untuk mengwal trafik iaitu dengan gaya tarian yang menarik.Pegawai polis itu Wilbert Castillo brtugas mengawal trafik sejak 10 tahun lalu dan cukup popular dalam kalangan pengguna jalanraya.


Pengguna jalanraya akan melambaikan tangan dan membunyikan hon sebaik sahaja Castillo bertugas mengawal trafik.Bapa kepada tiga orang anak ini mengatakan dia mesti menari kerana dengan menari membuatnya lebih bersemangat.Dia juga menperkenalkan gerak tari semasa mengawal lalu  lintas kerana mahu mengubah perpepsi penduduk New York sukar didekati.(link)




Ular teman bayi enam bulan



Kerana terlalu miskin dan tidak mampu membeli mainan untuk anaknya kedua ibu bapa Siddi Siddharth Sinune 6 bulan memberikannya  seekor ular sawa.Dia akan merangkak di belakang ular sawa itu dan ketawa bila reptilia itu bergerak ke kakinya.Dia juga akan ditinggalkan bersama ular itu ketika ibubapanya keluar bekerja dan tidak takut untuk mengigit ekor ular itu.




Ular yang tidak berbisa itu tiada masalah untuk membelit Sinane atau menelannya.Bapanya seorang penangkap ular mengatakan Sinune mempunyai hubungan istimewa dengan ular dan ular itu juga suka bermain dengan anaknya.(link)



Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved