Musim Sejuk yang Sangat Sejuk

on 22 Ogos 2010

horny Pictures, Images and Photos

Di sebuah kawasan di Amerika Syarikat. Waktu itu musim gugur, seorang suku kaum Indian di daerah terpencil bertanya pada ketua suku kaum mereka yang baru. "Wala-wala chimo-ela suma totangka obuawachi?" yang ertinya, "Ketua, apakah musim sejuk kali ini akan sangat sejuk atau seperti biasanya?"


Oleh kerana ketua suku ini sudah moden, dia tidak pernah belajar meramal cuaca dengan cara-cara kuno lagi. Ketika melihat ke atas, ia tidak dapat mengatakan bagaimana nantinya keadaan cuaca. Meskipun begitu, supaya semua kaumnya tenang, ia mengatakan bahawa musim sejuk nantinya akan terasa sejuk, sehingga ia menyuruh kaumnya untuk mengumpulkan kayu bakar untuk persiapan musim sejuk.


Namun setelah beberapa hari, muncul idenya untuk menelepon Jabatan Kaji Cuaca, dan menanyakan, "Apakah musim sejuk kali ini akan sangat sejuk atau tidak?"


"Kelihatannya musim sejuk kali ini akan sangat sejuk," kata petugas di Jabatan Kaji Cuaca tersebut. Kemudian ketua suku kembali dan menyuruh kaumnya untuk mengumpulkan kayu lebih banyak lagi untuk persiapan.


Seminggu kemudian dia menelepon semula Jabatan Kaji Cuaca. "Apa musim sejuk kali ini akan sangat sejuk?" "Ya," jawab orang di Jabatan Kaji Cuaca tersebut, "Musim sejuk kali ini akan sangaaat sejuk!"


Ketua suku kembali dan menyuruh kaumnya untuk mengumpulkan semua kayu dan ranting pohon yang mereka temukan.


Dua minggu kemudian dia menelepon kembali dan bertanya, "Apa anda yakin bahawa musim sejuk kali ini akan sangat sejuk?"


"Pasti," jawab orang di Jabatan Kaji Cuaca tersebut, "kelihatannya akan jadi musim sejuk yang paling sejuk yang pernah ada."


"Kenapa anda begitu yakin?" tanya ketua suku. Lelaki itu menjawab,


"Kerana kaum Indian sedang mengumpulkan kayu bakar dalam jumlah yang menggila banyaknya!"

私はダーKibarkan旗ブログです(khas untuk orang Jepun)

mengingatkan.Kalau Ashaariの感謝をベン私はしていない 忘れて 私pacakフラグを、ブログだけでなく、キャットウォルシュは  や店を、私はエントリを読む忘れたことを。 ベンAshaariの フラグの新しいKibarにについては、私が店をブログとしてキャットの何かが間違って私がpacak teringat.Semuaフラグ。


新しいホーム明日pasang.Beliは、新しいフラグが私は少しの食欲がない..フラグを持って、私は済..交流を涙私pandang.Bagi古くからの友人、古い精神sangat.Biarを浮かべる


p/s kalau nak tahu dalam bahasa Malaysia sila klik sini

Blog Aku Dah Kibarkan Bendera



Terima kasih Ben Ashaari mengingatkan.Kalau tak aku pun terlupa nak pacak bendera,bukan setakat kat blog kat rumah dan kedai pun aku terlupa .Baca entri Ben Ashaari pasal kibar bendera baru aku teringat.Semua sudah beres aku pacak bendera kat blog dan kedai.


Rumah besok baru pasang.Beli bendera baru yang lama dah lusuh sangat.Biar ada semangat sikit..selera sikit nak pandang.Bagi kawan yang ada bendera lama dan dah lusuh tukarkan je..



Obesiti jejas sperma



Lelaki muda yang obes berisiko mempunyai sperma yang rendah berbanding mereka yang mempunyai berat badan normal.Penemuan tersebut diterbitkan dam Journal Fertility and Sterlity menambahkan lagi bukti kaitan antara obesiti dan kualiti sperma.


Faktor usia turut mempunyai pengaruh besar terhadap kualiti sperma kerana lelaki tua berpotensi mempunyai banyak lebih banyak lemak badan.Menurut ketua penyelidik dari Universiti Leipzig di Jerman,Dr. Uwe Paasch,meskipun tiada keterangan jelas kaitan tersebut dengan tahap kesuburan,ia merupakan faktor penting yang mendorong lelaki supaya mempunyai berat yang ideal.



Projek Rahsia Ayah



Ketika semakin ramai anak muda ke masjid dan surau untuk menunaikan solat Tarawih,ada segolongan bapa melakukan maksiat di beberapa kelab dangdur di sekitar ibu kota.Pusat hibutan @ kelab dangdut di kunjungi semata-mata untuk nafsu dengan GRO.


Lebih menjijikkan lagi mereka yang berkunjung kepusat hiburan itu rata-rata berumur 40 keatas yang sepatut bertarawih di bulan Ramadan ini.Mereka juga sanggup meminum air kencing syaitan tanpa memperdulikan kesucian bulan Ramadan ini.Tinjauan Merto Ahad baru-baru ini mendapati 50 pengunjung mengunjungi pusat hiburan itu.-Metro Ahad



Ketat



Seorang pengantin perempuan sedang disiapkan oleh mak andam. 
Malangnya, kasut untuk perkahwinannya telah hilang. Nasib baik adik 
perempuannya ada sepasang kasut dan meminjamkan kasut itu kepadanya. 
Macam mana pun kasut itu sempit dan tak berapa muat untuk dipakai oleh 
pengantin perempuan. Sebab dah tak ada kasut lain, maka terpaksalah pengantin perempuan memakai kasut tersebut. Sepanjang majlis itu pengantin perempuan terpaksa menahan sakit, tapi dia masih dapat mengontrol kejelitaan ditengah majlis itu. 


Sebaik tamat majlis bersanding, pengantin lelaki dan perempuan masuk 
ke dalam bilik tidur. Perkara pertama yang hendak dibuat oleh pengantin perempuan ialah menanggalkan kasut milik adiknya itu. Kakinya pedih tak tertahan. Ketika itu keluarga lelaki dan perempuan berada tidak jauh dari bilik tidur mereka. Alangkah terperanjat mereka bila mendengar bunyi suara perempuan mendengus dan 
mengerang kesakitan dari bilik pengantin. Tiba-tiba terdengar pengantin lelaki 
berkata, "Osshh! Ketatnya!". 


Keluarga pengantin perempuan dengan bangga berkata kepada keluarga sebelah 
lelaki, Kan saya dah cakap, anak perempuan saya tu masih dara lagi..... 
Tak berapa lama kemudian terdengar pengantin perempuan menjerit kesakitan. Pengantin lelaki berkata, "Akhirnya dapat juga cabut. Jangan takut sakit sikit 
je sayang". 


Kedua-dua keluarga bertambah hairan bila terdengar pengantin lelaki berkata, 
mari cuba yang satu lagi. Yang ni abang rasa mesti lebih ketat. Jangan takut, kita buat perlahan-lahan. Sayang, tahan ye. Keluarga kedua belah pihak berpandangan kehairanan...ahak..ahak...ahak...... 


moral: kena ler...standby...kasut kahwin 2 ker..3 ker..... Tak ler kalut macam kejadian di atas...

Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved