Lelaki punyai payudara terbesar

on 27 Julai 2010


Guo Feng memang unik .Guo Feng adalah seorang petani asal China yang memiliki payudara dan satu-satu nya lelaki tulen yang memiliki payudara.

Guo Feng bersusah payah mencari bantuan untuk menghilangkan ‘aset’ milik perempuan itu dari tubuhnya. Dia ditertawakan penduduk kampungnya kerana mempunyai payudara yang besar.

Feng berkata dada itu membesar sepuluh tahun lalu tetapi dia tidak memperdulikannya. Namun beberapa tahun ini, dada itu terus membesar dan Feng pun membuat pemeriksaan di hospital. Tak ada seorang pun yang dapat membantunya menyelesaikan masalahnya ini.

Doktar tidak menemukan apa-apa pun setelah menguji darahnya. Secara genetik, Feng normal dan dadanya membesar bukan kerana kanser.

 Dr Lilan yang merawatnya mengatakan akan terus berusaha mencari penyebabnya. Sementara  Feng cukup tertekan dengan keadaannya, mengatakan akan membuang sepasang payudara itu sendiri jika tak ada yang membantunya.


Restoran bawah laut ( MALDIVES )




Restoran bawah laut pertama diperkenalkan di Hilton Maldives Resort & Spa, April 2007. Restoran bernama Ithaa (baca "eet-ha", artinya "pearl" dalam bahasa Maldives , Dhivehi) berada 5 meter di bawah Samudra Hindia yang dikelilingi oleh coral dan panorama bawah laut. Ini adalah restoran pertama untuk kategori bawah laut.

Restaurant in the Sky ( BELGIUM )





"Dinner in the Sky" adalah salah satu restoran di Brussels yang menyediakan tempat makan untuk 22 orang... tentu saja di ketinggian 150 kaki!!! Tempat makan di reka khusus untuk boleh diangkat menggunakan krane. Pengunjung bebas menentukan ketinggian yang diminati, asal jangan sampai menjatuhkan garpu dah pisau...

JELAJAH BLOG RAMADHAN '1431


Selamat menyambut Ramadhan kepada semua.Moga di Ramadhan ini amalan kita bertambah baik.Segala keperihan berpuasa akan menginsafi diri kita.Moga di Ramadhan ini juga kita makin banyak beramal dan dapat muhasabah diri kita.Kita berharap Ramadhan ini kita akan lebih mengenali diri dan mengenali kesusahan dan kepayahan orang lain.


Untuk mereka yang mengunjungi blog ini aku nak mereka merasakan masakan kurma ayam yogurt resepi daripada  MAT GEBU.Kalau korang terliur dengan masakan ini boleh singgah ke blognya dan dapatkan resepinya.


Cenderahati kepada semua aku memilih shawl yang boleh didapati di SHAWL @ AYUCINTA banyak pilihan shawl yang ada di sini .Boleh digunakan bila balik kampung nanti.

Moga dengan segmen yang di usahakan ini makin rapatlah perhubungan antara blogger-blogger sesuai dengan semangat Ramadhan dan Syawal nanti.Moga segala amal ibadat yang di kerjakan di terima Allah SWT.Harap segmen JELAJAH ini akan diteruskan.


Lelaki dapat muka baru







Seorang lelaki Sepanyol yang hanya mahu di kenali sebagai  Oscar menunjukkan wajahnya se lepas dia menjalani pembedahan pemindahan muka di sebuah hospital di Barcelona.Dia yang berumur 31 tahun yang bercakap dengan penuh kesukaran mengucapkan terima kasih kepada pasukan perubatan yang membolehkan dia memiliki wajah baru.




Dia memerlukan tempoh di antara setahun dan 18 bulan menjalani terapi fizikal membolehkan 90 peratus muknya berfungsi.Dia yang juga seorang petani tidak boleh makan dan minum selepas dia tertembak mukanya lima tahun dulu.-kosmo
 
 

Hotel Mewah Untuk Kucing





Sebuah hotel mewah khas untuk kucing disediakan untuk pemilik haiwan yang terpaksa meninggalkannya untuk sementara waktu.





Penginapan ini disediakan di Welyn Garden City dan pemiliknya Abi Pusher dan suaminya menawarkan harga diantara RM 74.33 serta RM94.15 untuk satu malam  selain menu tambahan Rm3.50 sehari.





Rawatan kuku dan urutan keatas haiwan juga disediakan.Haiwan-haiwan ini akan mendengar muzik jaz dan klasik menerusi sistem bunyi yang bernilai RM24,779.(LINK)
 
 

Mangsa Tilam Terbang


Seorang remaja perempuan tiba-tiba tergolek di atas jalan raya selepas dia yang menunggang motosikal dihempap sebuah tilam buruk yang ;terbang' daripada sebuah lori.Penunggang malang itu terkejut apabila sebuah tilam dan sebatang kayu sepanjang satu meter jatuh dari atas lori berkenaan sebelum menimpanya.Dia yang cedera di lengan,bahu,kaki dan betis dihantar ke hospital.-harian metro


Lebam Seluruh Badan (bayi didera)

Sebaik sahaja pulang daripada pasar raya seorang wanita mandakwa begitu terkejut apabila mendapati tubuh bayi perempuannya yang berusia 8 bulan penuh dengan kesan lebam selepas ditinggalkna bersama teman lelakinya.Bayi ini di selamatkan selepas seorang penduduk menghubungi Jabatan Kebajikan Masyarakat selaepas mensyaki sesuatu yang buruk menimpa mangsa.-harian metro


Malang Nasib Abang Mie


Juliana : "Abang Mie..Jom la datang rumah saya ruindulah...lagipun suami saya pergi oversea tadi."

Abg Mie : "Baiklah malam esok abang datang..nanti pandailah abang tipu isteri abang tu.."

Juliana : "Oh yea..sebelum abang datang esok...abang cukur misai kasi licin dulu ye..abang tahukan saya suka lelaki baby face."

Abg Mie : "Alamak yang nie susah sikit..isteri abang suaka abang simpan misai ni nanti dia marah pulak."

Juliana : "Alaa...abang nak jumpa saya ke tak nak."

Abg Mie : "Oklah ..oklah...Ana punya pasal..apa saja abang sanggup"

Keesokan paginya,semasa  Abg Mie hendak keluar  untuk kepejabat dia telah memesan kepada isterinya yang dia pulang lewat malam ini kerana ada mesyuarat penting.Di pejabat Abg Mie telah mencukur misainya sampai licin.Setelah menemui Juliana di pun pulang.

Pada pukul empat pagi baru dia sampai dirumah dan mendapati isterinya sedang tidur.Dengan perlahan Abg Mie salin baju dan naik ketempat tidur.Tiba -tiba isterinya tersedar lalu meraba -raba wajah Abg Mie yang licin itu dalam kegelapan dan berkata... ' Kenapa kau tak balik lagi Jalil..kejap lagi suami akak balik..!!!"



Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved