Chihuahua selamatkan seorang bayi

on 04 Julai 2010

 Seorang wanita California, AS,  mengatakan, Chihuahua telah menyelamatkan bayinya yang baru lahir dari terkaman dua anjing .


Chihuahua, sejenis anjing kecil lucu, melompat ke arah antara bayi itu dan dua ekor anjing . Namun, Chihuahua terus diterkam dua anjing tersebut hingga tewas, kemudian dibawa keluar oleh anjing itu. Mayda Estrella, ibu  bayi ittu terus  berlari ke bilk tidur bayinya dan mendapati bayinya  selamat.


Estrella mengatakan, pintu rumahnya sedang terbuka ketika dua anjing  itu terlepas dari kandangnya dari rumah tetangga dan berlari memasuki tempat tidur bayi. Dua anjing itu kini sedang dalam tahanan, - (REUTERS/MON)

CUN TAK AKU...!

Bila dah di mekapkan adakah aku seperti manusia?Boleh aku seperti manusia?Makan,minum,tidur segala-galanya seperti manusia?Tapi aku tak ada akal untuk berfikir..aku cuma ada otak yang hanya tahu bebas melakukan apa saja kerana aku cuma ada otak yang tak tahu berfikir......!!!!
Tapi kenapa manusia yang ada otak dan boleh berfikir berperangai seperti aku.Mereka boleh memikirkan yang mana buruk ,yang mana baik?
Manusia-manusia janganlah jadi seperti aku.....

Ayam dan skill bolanya

Peminat bolasepak pasti terpesona apabila seekor ayam boleh mengelecek serta menimbang bola.
Inilah yang telah di buktikan oleh Zhang Lijun di China.Dia telah melatih dua ekor ayam selama tiga tahun untuk memahirkan ayam ini dalam 'skill' bola sepak.
Dengan menggunakan kaki dan kepaknya ,ayam ini menunjukkan beberapa 'tricks'-mail oline

YOU'VE GOT MAIL!!! YOU'VE GOT MAIL!!!

Seorang lelaki sedang memotong rumput di halaman hadapan rumahnya.Ketika itu dia melihat seorang tetangga seorang wanita berambut perang keluar dari rumah terus menuju ke peti surat.Dia membuka peti surat dan kemudian menghempas pintu peti surat itu dan masuk kedalam rumah.
Beberapa saat kemudian wanita itu keluar lagi dan memeriksa peti suratnya dan dia membuka pintu peti surat kemudian menghempas dengan perasaan marah dia masuk kedalam rumah.Kemudia dia keluar lagi kali ini dia menghempas pintu peti surat itu dengan lebih kuat lagi.
Hairan dengan tindakan wanita tadi lelaki itu pun bertanya"Cik! ada masalah ke?" Wanita yang berambut itu menjawab,"Ada...komputer aku yang bodoh tu terus mengatakan,"YOU'VE GOT MAIL."

Warga Emas Dihentak Dengan Pasu Bunga

Kerana marah mangsa melawan, seorang penyamun terus menghentakkan pasu bunga keatas kepala seorang warga emas dalam satu kejadian samun di Taman Buntung Ipoh Perak.Mangsa Chong Sing Moi 62 parah di kepala dan meninggal dunia di tempat kejadian.Mangsa yang tinggal bersendirian di percayai bergelut dengan seorang penyamun yang memecah masuk kerumahnya-kosmo

Guru Terlampau

Guru terlampau itulah yang gelaran yang layak di berikan kepada seorang guru yang sanggup menjadikan anak muridnya sebagai mangsa untuk memuaskan nafsunya.Guru yang berusia 22tahun itu menabur cinta dengan pelajar itu sebelum mengambil kesempatan merogol pelajar itu.Peristiwa malang itu berlaku dua kali iaitu April dan 18 Jun yang lalu dan kejadian ini terbongkar apabila mangsa tidak dapat menyimpan rahsianya lalu menceritakan kepada ibunya.-metro ahad

Tembak bekas kekasih dan teman barunya

Raoul Moat yang baru keluar daripada penjara kelmarin disyaki polis sebagai pembunuh yang menembak bekas kekasih dan teman lelakinya.
Wanita itu parah dan teman lelakinya mati tembak.Pembunuh itu dikatakan memasuki rumah melalui tingkap bilik.Kejadian itu berlaku diwaktu pagi dan bunyi tembakan didengari oleh jiran-jirannya.

Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved