[Gila] Di Jepun ada hotel khas untuk orang melakukan maksiat

on 24 Disember 2010

Sampai begitu sekali budaya Jepun ini. Sampai sanggup dia adakan tempat khas untuk pasangan melepaskan nafsu masing-masing.Segala kemudahan disediakan seperti menggalakkan perlakuan zina ini.Buat pasangan muda-mudi yang perlu bersendirian atau istilahnya privasi boleh mencuba hotel Cinta yang cuma ada di Jepun. Hotel ini di reka sedemikian rupa  dengan teknologi sehingga semua keperluan sudah siap disediakan sehinggakan tidak diperlukan pekerja membantu.....









sampai begini sekali diberikan tempat khas untuk memudahkan orang melakukan maksiat..
Kesian kepada manusia yang nafsu telah menguasai mereka...


Ranking: 5

{ 5 komen... read them below or add one }

Mat Gebu berkata...

Pengsann....mcm ni punya gaya, nak stimm pun susahhh!!...hahaha


Jumaat, Disember 24, 2010
duan lang berkata...

admin post ni..nnti msti ramai nak pegi jpun..hahaha


Jumaat, Disember 24, 2010
azureEn berkata...

kalau bace comic jepun mest ade cerite pasal love hoteL nie. mmg macam satu benda biase bagi diorang..


Jumaat, Disember 24, 2010
KayNisa berkata...

klo tgk citer jepun pn ade babak pgi love hotel.. ingat kn sbb dorg tgh syok2 bcinta tb2 ada hotel bnama love.. rp2nye hotel utk couple buat maksiat.. isy2


Jumaat, Disember 24, 2010
Tanpa Nama berkata...

kita dok nampak negara orang..cuba teropong neara kita apa kurangnye.
kat ipoh ape yg tak ade..tak payah ke thailand..kat sana pun ada


Isnin, Oktober 01, 2012

Catat Ulasan

Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved