Masjid Paling Aneh di Dunia

on 31 Mac 2012








Bentuknya sederhana benar, namun ramai jemaah yang datang dari setiap penjuru desa sebelum waktu solat masuk .Mungkin kita tak percaya jika tidak melihat faktanya.kerana masjid ini di bina oleh seorang yang tidak kaya,  tergolong miskin, namun mampu membangun sebuah Masjid di Turki. Nama masjidnya pun paling aneh di dunia, iaitu “Shanke Yadem” (Anggap Saja Sudah Makan). 


Ranking: 5

{ 11 komen... read them below or add one }

Jiji-Fify berkata...

wohhh!!! roofless! cool! :D


Isnin, Oktober 11, 2010
sfatimahzj berkata...

tak ada atap...huhuhu...
menarik je kalau baring kat masjid tu...


Isnin, Oktober 11, 2010
SyUhAdA berkata...

sangat aneh~


Isnin, Oktober 11, 2010
CT berkata...

itu pun dah cantik pada mata sy la...:)


Isnin, Oktober 11, 2010
amirah berkata...

menariknya..


Selasa, Oktober 12, 2010
Black_roses92 berkata...

alhamdulillah..ramai orang datang. daripada masjid memahal, tapi tak ada orang..


Sabtu, Oktober 30, 2010
Tanpa Nama berkata...

da lbh dari baik da masjid ni coz urang dtg ramai2..


Jumaat, Februari 03, 2012
Aizamia Joy berkata...

xde yg anehnya...tempat beribadat...


Jumaat, Februari 03, 2012
Tanpa Nama berkata...

haahha


Jumaat, Februari 03, 2012
Tanpa Nama berkata...

ini lebih bermakna dari masjid putrajaya yang hanya jadi tempat melawat sahaja.....


Sabtu, Mac 31, 2012
samdaddycool berkata...

Ramainya yang memakmurkan masjid tu..


Sabtu, Julai 14, 2012

Catat Ulasan

Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved