Home » , » Masjid Paling Aneh di Dunia

Masjid Paling Aneh di Dunia








Bentuknya sederhana benar, namun ramai jemaah yang datang dari setiap penjuru desa sebelum waktu solat masuk .Mungkin kita tak percaya jika tidak melihat faktanya.kerana masjid ini di bina oleh seorang yang tidak kaya,  tergolong miskin, namun mampu membangun sebuah Masjid di Turki. Nama masjidnya pun paling aneh di dunia, iaitu “Shanke Yadem” (Anggap Saja Sudah Makan). 


11 ulasan:

  1. tak ada atap...huhuhu...
    menarik je kalau baring kat masjid tu...

    BalasPadam
  2. itu pun dah cantik pada mata sy la...:)

    BalasPadam
  3. alhamdulillah..ramai orang datang. daripada masjid memahal, tapi tak ada orang..

    BalasPadam
  4. da lbh dari baik da masjid ni coz urang dtg ramai2..

    BalasPadam
  5. xde yg anehnya...tempat beribadat...

    BalasPadam
  6. ini lebih bermakna dari masjid putrajaya yang hanya jadi tempat melawat sahaja.....

    BalasPadam
  7. Ramainya yang memakmurkan masjid tu..

    BalasPadam

Arkib Blog