Cara-cara paling gila balas dendam kepada bekas pasangan

on 03 Februari 2012

Berbagai cara yang dilakukan oleh bekas suami isteri atau 
kekasih untuk membalas dendam atas kecurangan pasangan mereka.
Ini diantara tindakan berani mereka....


Menampal poster di seluruh penjuru Itali



Seorang perempuan bernama Valeria A memutuskan untuk meninggalkan tunangannya  sehari sebelum hari perkahwinannya ikerana dia melihat sebuah foto yang memperlihatkan tunangannya itu sedang memegang buah dada seorang wanita di Facebook. Valeria ini menurut media Italia mulai menampal poster di seluruh penjuru Itali , sebagai tindakan balas dendam kepada bekas tunangnya itu. Poster tersebut menampilkan foto diri sang mantan dan bertuliskan “Untung ada Facebook! Setidaknya saya boleh mengetahui bahawa kamu adalah pengkhianat, tepat sebelum menikah! Tertanda, bekas tunannganmu dan 548 tamu pernikahan,” tulis Valeria, 28 tahun.


Melelong seluar dalam selingkuhan



Seorang perempuan Australia melakukan balas dendam kepada suaminya yang selingkuh. Cara yang dia melakukan adalah dengan meletakkan foto seluar dalam selingkuhan suaminya untuk dilelong di eBay. Dalam eBay, dia menjelaskan bahawa ia menjual gambarseluar dalam dan kondom habis pakai “ukuran kecil” yang ditemukannya di tempat tidur setelah  suaminya berselingkuh dengan wanita lain.


Jual 200 foto seksi bekas isteri



Setelah merasa dikhianati oleh  isterinya, seorang pemuda akhirnya melakukan balas dendam dengan menjual 200 foto seksi wanita yang kini menjadi bekas istrinya itu. Pemuda ini menawarkannya dalam paket CD dengan harga £4.99  sekeping, sebagaimana yang diberitakan Mirror. Selama 24 jam, semua gambar tersebut sudah habis terjual. Pemuda yang berasal daripada Wales ini juga menuliskan dalam halaman site-nya dengan “Ia telah bermain api dengan sahabat api, sekarang saatnya balas dendam”.


Jual bekas isteri di eBay


Isteri di jualbeli di eBay. eBay menjadi tempat popular para pasangan untuk melepaskan balas dendamnya. Di England, seorang pemuda bernama Paul  menjual isterinya sendiri di eBay. Dengan memberikan label sebagai “tukang selingkuh, tukang bohong, serta isteri yang berzina” dalam laman online shopping tersebut. Pihak perempuan pun langsung melakukan pembelaan dan menolak dituduh selingkuh. Perkara ini sempat naik ke mahkamah yang  membuat Paul dikenakan denda sebanyak £500,100.


Divorce Sale!



Seorang perempuan yang sedang dipenuhi amarah akibat perceraiannya memutuskan untuk menjual semua barang-barang kenangannya dengan bekas suami. Ia membuka diskaun besar-besaran yang dia sebut dengan “Independence Day” dengan slogan “Everything must go”.


Membuat art work di kereta 



Inilah cara yang cukup ekstrem dalam melakukan balas dendam kepada bekas kekasihnya. Seorang perempuan membuat art work dari cat di kereta  Art work tersebut sangat kotor kerana menjadikan kereta tersebut seperti terkena kotoran dimana-mana. Cat ini begitu sukar untuk dihilangkan. Tindakan balas dendam ini dilakukan  perempuan itu untuk membalas perlakukan kekasihnya yang curang dengan perempuan lain.
Ranking: 5

{ 0 komen... read them below or add one }

Catat Ulasan

Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved