Gambar seorang gadis setelah melakukan pengguguran

on 29 Jun 2012

Apakah perasaan gadis ini setelah dia melakukan pengguguran?Tidak timbulkah perasaan kasihan apabila anak yang di gugurkannya berada di depan mata?Ramai yang ingin kan anak tetapi dia suka-suka sahaja menggugurkannya.Walaubagaimanapun alasan anak ini berhak untuk hidup kerana mereka tidak bersalah dan yang bersalah adalah mak bapaknya.....









Ranking: 5

{ 10 komen... read them below or add one }

Azura Ani Salaim berkata...

eeeeeee, geli ooo, sampai hati dia, sob sob...


Sabtu, September 18, 2010
alinac lover berkata...

errr....biar btol..da jadi manusia da tu..gugur gitu je?


Sabtu, September 18, 2010
Bidadari Fiza berkata...

xde perasaan pun pompuan tu...aishhh geram nih..


Sabtu, September 18, 2010
Tanpa Nama berkata...

p0mpuan tu msti buat maksiat....tkde keje laen asyik buat maksiat jerr...kalau p0mpuan tu dh kahwin ,, mustahillah p0mpuan tu nk gug0rkan anak...


Khamis, Mac 01, 2012
Tanpa Nama berkata...

Klu mahkluk yg bernama "manusia"..mau gila dibuatnya klu tgk darah daging jadi mcm tu....ish....baby tu....


Khamis, Mac 01, 2012
Tanpa Nama berkata...

Kasihan baby tu....knpa dia snggup buat gitu ... tak trfikir ka dia di hari yg akan datang kelak.... astaga ..... gila betul .....


Jumaat, Mac 02, 2012
dHAni berkata...

ya ALLAH.. sedihnya tgk.. kesiannya tgk bby tu.. semoga ALLAH sayang baby itu..


Ahad, Mac 04, 2012
Tanpa Nama berkata...

Ni bkn gmbr kt china?dia ni kne pkse gugur oleh kerajaan china sbb kerjaan china mengamalkn 1keluarga satu anak.pmpan ni dh ada ank sorg.tp kalu xslp r.kalu slap sory r.jgn judge org t hnye kerna gmbr


Jumaat, Jun 29, 2012

Catat Ulasan

Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved