Home » , , » Gambar seorang gadis setelah melakukan pengguguran

Gambar seorang gadis setelah melakukan pengguguran

Apakah perasaan gadis ini setelah dia melakukan pengguguran?Tidak timbulkah perasaan kasihan apabila anak yang di gugurkannya berada di depan mata?Ramai yang ingin kan anak tetapi dia suka-suka sahaja menggugurkannya.Walaubagaimanapun alasan anak ini berhak untuk hidup kerana mereka tidak bersalah dan yang bersalah adalah mak bapaknya.....









10 ulasan:

  1. eeeeeee, geli ooo, sampai hati dia, sob sob...

    BalasPadam
  2. errr....biar btol..da jadi manusia da tu..gugur gitu je?

    BalasPadam
  3. xde perasaan pun pompuan tu...aishhh geram nih..

    BalasPadam
  4. p0mpuan tu msti buat maksiat....tkde keje laen asyik buat maksiat jerr...kalau p0mpuan tu dh kahwin ,, mustahillah p0mpuan tu nk gug0rkan anak...

    BalasPadam
  5. Klu mahkluk yg bernama "manusia"..mau gila dibuatnya klu tgk darah daging jadi mcm tu....ish....baby tu....

    BalasPadam
  6. Kasihan baby tu....knpa dia snggup buat gitu ... tak trfikir ka dia di hari yg akan datang kelak.... astaga ..... gila betul .....

    BalasPadam
  7. ya ALLAH.. sedihnya tgk.. kesiannya tgk bby tu.. semoga ALLAH sayang baby itu..

    BalasPadam
  8. Ni bkn gmbr kt china?dia ni kne pkse gugur oleh kerajaan china sbb kerjaan china mengamalkn 1keluarga satu anak.pmpan ni dh ada ank sorg.tp kalu xslp r.kalu slap sory r.jgn judge org t hnye kerna gmbr

    BalasPadam

Arkib Blog